Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

schema konektoru jednotky ABS

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
actcz
Registrovaný
Příspěvky: 198
Registrován: pon 13.08.2007 00:00
Bydliště: Nové Město na Moravě
Klubové ID: 3244

#1 Příspěvek od actcz »

Potreboval bych schema zapojeni cidel na jednotce ABS. Tri cidla hlasi odpor 828 ohmu a leve zadni 1682. Kde muze byt problem, kdyz draty od konektoru k cidlu jsou ok...

diky ADY
Doktor1
Registrovaný
Příspěvky: 782
Registrován: pon 08.12.2003 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 78
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Doktor1 »

Na jednu stranu chceš schéma,na druhou tvrdíš že dráty od čidel k jednotce(konektoru) jsou ok... to se trochu vylučuje..

co píše diagnostika, byl jsi na ní?

Pokud má jedno čidlo jiný odpor než ostatní,bude zřejmě ko. Pokud je to LZ kolo,tak ti neukazuje ani tachometr,ne?
Pokud ale čidlo je ok,a dráty taky,tak je v háji ŘJ ABS,resp její elektrická část,u aut tohoto stáří docela častá věc...

Piny:
LZ kolo:
z 13(konektoru ABS) na 1(čidla)
z 12 na 2

PZ kolo
z 11 na 1
z 38 na 2

LP kolo
35 na 1
10 na 2

PP kolo
15 na 1
14 na 2

Snad ti to pomůže...
actcz
Registrovaný
Příspěvky: 198
Registrován: pon 13.08.2007 00:00
Bydliště: Nové Město na Moravě
Klubové ID: 3244

#3 Příspěvek od actcz »

Díky moc, o vikendu to zkusim... Všechno mi funguje, jen mi nejde ABS a ASC, je ale divné, že když se rychleji rozjedu tak, že se kola protočí, kontrolky na chvily zhasnou a za cca 2 sec. se znovu rozsvítí. Někdy to zustane nesvitit a funguje i tlacitko ASC, kterym se to da vypnout... :-(

Omlouvam se za spatne vysvetleni.... samo jsem zkousel cidla z konektoru u kola.... ne z jednotky....

Doktore1, díky...... :wink:
Jendix
Registrovaný
Příspěvky: 1219
Registrován: pon 15.10.2007 00:00
Bydliště: Tábor (Mnichov)
Klubové ID: 1838
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Jendix »

Doktor1 píše:Na jednu stranu chceš schéma,na druhou tvrdíš že dráty od čidel k jednotce(konektoru) jsou ok... to se trochu vylučuje..

co píše diagnostika, byl jsi na ní?

Pokud má jedno čidlo jiný odpor než ostatní,bude zřejmě ko. Pokud je to LZ kolo,tak ti neukazuje ani tachometr,ne?
Pokud ale čidlo je ok,a dráty taky,tak je v háji ŘJ ABS,resp její elektrická část,u aut tohoto stáří docela častá věc...

Piny:
LZ kolo:
z 13(konektoru ABS) na 1(čidla)
z 12 na 2

PZ kolo
z 11 na 1
z 38 na 2

LP kolo
35 na 1
10 na 2

PP kolo
15 na 1
14 na 2

Snad ti to pomůže...

chtěl jsem se zeptat, zda toto pořadí pinů platí i pro e36, jestli jsem to správně pochopil, tak lze čidla proměřit i přes piny, přijde mi to jednodužší (přístup ke kontaktum u čidla není zrovna ideální), a ještě jeden dotaz, proměření se provádí kde? u pojistek jak jsou rele abs? nebo někde na řídící jednotce (co jsem slyšel ŘJ je někde za kaslíkem???) předem díky za info, s abs mám právě problém, svítí mi kontrolka abs.. :(
Odpovědět