Cuknout musí,to se ti zařadí rychlost.Správně máš zařadit R,počkat až to cukne (to znamená že tam už je rychlost a zabírá) a teprve potom přidávat plyn.
Rejchy píše:Cuknout musí,to se ti zařadí rychlost.Správně máš zařadit R,počkat až to cukne (to znamená že tam už je rychlost a zabírá) a teprve potom přidávat plyn.
...ze by to cukalo to nevim..ja kdyz daval u automatu R..tak ti pouze poklesnou otacky a citis chveni ze je zarazen rychlostni stupen,a sundas nohu s plynu a auto jede.Ale kdyz zaradis R a nic a potom pridas plyn a skubne to,tak to urcite neni v poradku
Rejchy píše:Cuknout musí,to se ti zařadí rychlost.Správně máš zařadit R,počkat až to cukne (to znamená že tam už je rychlost a zabírá) a teprve potom přidávat plyn.
Rejchy píše:Cuknout musí,to se ti zařadí rychlost.Správně máš zařadit R,počkat až to cukne (to znamená že tam už je rychlost a zabírá) a teprve potom přidávat plyn.
ono je cuknutí a cuknutí
To je mi jasný,nevím jak u E39 ale u E34 to trošku cukne
Když už má auto něco najeto tak to vždy cukne.. Není to jen vina automatu, ale většinou jsou to zvětšené vůle na poloosách, diferenciálu, kardanu.. Může to dělat také natržená hardy spojka.
Kolik to má najeto??