Mám E34 525 automat,vyměnil jsem si přední kotouče (Brembo)a desky (Textar),zadní brzdy jsou tak 70%.Teď se mi párkrát stalo že při jízdě 70-90km/h když prudce sešlápnu pedál-kritické brždění,ABS cvaká jak divé a auto skoro nebrzdí,nezablokuje kola ani na pikosekund .Přitom když přibrzdím lehce tak brzdí normálně.Prostě se to chová jak na uježděným sněhu,nevíte čím by to mohlo být,je to docela nebezpečné
Rejchy píše:Mám E34 525 automat,vyměnil jsem si přední kotouče (Brembo)a desky (Textar),zadní brzdy jsou tak 70%.Teď se mi párkrát stalo že při jízdě 70-90km/h když prudce sešlápnu pedál-kritické brždění,ABS cvaká jak divé a auto skoro nebrzdí,nezablokuje kola ani na pikosekund .Přitom když přibrzdím lehce tak brzdí normálně.Prostě se to chová jak na uježděným sněhu,nevíte čím by to mohlo být,je to docela nebezpečné
diagnostika a měření na válcích.v jakém stavu jsou třmeny?nejsou k.o. vodící tyčky?
počkej 1tis km až si nové desky a kotouče sednou...pak to bude OK
Born to be for BMW 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d
Huska píše:počkej 1tis km až si nové desky a kotouče sednou...pak to bude OK
cekat na to az si nekde rozbije hubu mi prijde zcestny. a hlavne kotouce ani desky nikdy neudelaji tohleto. proste je to v abs a je vlastne jedno cim to je, muze to bejt cokoliv, od cidla, krouzku na lozisku az po samotnou jednotku ...
Huska píše:počkej 1tis km až si nové desky a kotouče sednou...pak to bude OK
cekat na to az si nekde rozbije hubu mi prijde zcestny. a hlavne kotouce ani desky nikdy neudelaji tohleto. proste je to v abs a je vlastne jedno cim to je, muze to bejt cokoliv, od cidla, krouzku na lozisku az po samotnou jednotku ...
To mi nepřijde. Pokud by byl defekt v čidlech, .... tak by svítila kontrolka a nebubnovalo to. To mi spíš přijde, že vysokotlaká pumpa nedává. Ergo ten brzdový válec ABS.
Huska píše:počkej 1tis km až si nové desky a kotouče sednou...pak to bude OK
Desky už jsou sedlý,mám na nich už přez 2 tisice km.
jsou kotouče krásně lesklé nebo zatím mají mapy od desek? mám stejnou zkušenost na Fabii kdy po výměně brzd ABS téměř nebrzdilo protože se přepalovaly "chlupy" z desek. Čidla prostě dávkovala brzdný účinek podle špatně brzdících kol. Po usazení je vše OK.
Born to be for BMW 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d
Několik dní čtu tohle téma a nápady jsou velice zajímavé,ale ještě nikdo se neptal,jestli jsi po výměne odvzdušnil brzdovou soustavu.Teoreticky by to mohlo být i zavzdušněný.
Neodvzdušnil,měnil jsem si je sám.Navíc v poslední době nemám vůbec čas.O výkendu to dám kámošovi ať se na to mrkne,potřebuju taky seřídit převodku řízení a mrknout kde mi kape voda.Předělávám byteček a na auto není čas
Mno tak je odvzdušněno a vypadá to zatím dobře,ale prej tam skoro žádný vzduch nebyl.Taky mě napadlo že by to mohlo být pneumatikama,stalo se to vždy když byla teplota menší než 10 stupňů.