Stránka 1 z 1

Napsal: pon 03.09.2007 06:39
od BMWHonza
Ahoj, prosím o pomoc, měl jsem dole sání, odpojil a zapojil jsem zpět jediné tři čidla ( teplota nasávaného vzduchu,řídící vstřik, čidlo podtlaku ). Od té doby nemůžu auto natočit.
Má snahu chytnout, občas i chytne ale musím ho držet v otáčkácha, hádá se. Hrozně kouří...černo šedý kouř,cítím nespálenou naftu.
Nemáte někdo skušenost ?
díky

Napsal: pon 03.09.2007 06:47
od voko21
BMWHonza píše:Ahoj, prosím o pomoc, měl jsem dole sání, odpojil a zapojil jsem zpět jediné tři čidla ( teplota nasávaného vzduchu,řídící vstřik, čidlo podtlaku ). Od té doby nemůžu auto natočit.
Má snahu chytnout, občas i chytne ale musím ho držet v otáčkácha, hádá se. Hrozně kouří...černo šedý kouř,cítím nespálenou naftu.
Nemáte někdo skušenost ?
díky


Zkus se podívat ještě jednou na ten řídící vstřik. Vyčisti mu konektor.

Napsal: pon 03.09.2007 07:11
od BMWHonza
voko21 píše:
BMWHonza píše:Ahoj, prosím o pomoc, měl jsem dole sání, odpojil a zapojil jsem zpět jediné tři čidla ( teplota nasávaného vzduchu,řídící vstřik, čidlo podtlaku ). Od té doby nemůžu auto natočit.
Má snahu chytnout, občas i chytne ale musím ho držet v otáčkácha, hádá se. Hrozně kouří...černo šedý kouř,cítím nespálenou naftu.
Nemáte někdo skušenost ?
díky


Zkus se podívat ještě jednou na ten řídící vstřik. Vyčisti mu konektor.


Řídící vstřik funguje jak má, kontrolka předvstřiku po chvilce zhasne a startuju..., nicméně ten konektor skusím ještě vyčistit.

Napsal: pát 07.09.2007 19:31
od BMWHonza
Tak jsem z toho zoufalej, auto stále nejde natočit, ještě mě napadlo, čidlo co je na setrváku ( tuším čidlo polohy kliky? nebo je to čidlo otáček? )
pokud je to čidlo polohy, mohlo by to mít vliv na předvstřik ?

jak proměřit jestli je dobré ?

díky za jakékoli nápady...
honza

Napsal: pon 10.09.2007 06:41
od voko21
BMWHonza píše:Tak jsem z toho zoufalej, auto stále nejde natočit, ještě mě napadlo, čidlo co je na setrváku ( tuším čidlo polohy kliky? nebo je to čidlo otáček? )
pokud je to čidlo polohy, mohlo by to mít vliv na předvstřik ?

jak proměřit jestli je dobré ?

díky za jakékoli nápady...
honza


Není mi jasné, co jsi s tím autem dělal. To jsi jenom sundal sání, odpojil 3 čidla, znovu připojil a nechytá to? Před tím to bylo v pohodě? Co všechno jsi dělal? Čidlo na setrváku je čidlo otáček a taky by mělo mít vliv na dávkování nafty, ale to by byla hrozná náhoda aby ti odešlo po demonáži sání. Nevyndaval jsi i to čidlo otáček? Jestli jo, tak ho zkus vyndat znovu, jestli teď nepůjde, nebo půjde špatně ven, tak si ho předtím zasunul až na setrvák a škrtnulo si o něj. (Když ho vyndáš, tak se podívej na čelo toho čidla a poznáš sám.) Lepší je vůbec nepovolovat ten imbus na plechovém držáku, nepovoloval jsi ho? Nebo jsi ho dal naopak zase moc daleko a pak špatně snímá.

Napsal: pon 10.09.2007 10:50
od BMWHonza
vůbec jsem ho neopojoval, pouze jak jsem psal.... tři čidla toď vše.
Před tím bylo vše v pohodě, normálně jsem zacouval do garáže, motor vrněl jak švýcary. Dal jsem vše zpět a hotovo.....

Jěště se mi dostala do ruky RJ tak zkusím ještě tuhle možnost...

Napsal: sob 15.09.2007 22:49
od dexter
náhoda je svině.Taky bych hned skoušel čidlo otáček.No těsně po relé čerpadla.A taky to tak vypadá,že při demontáži sání si nechtěně chytnul za dráty čidla otáček a zřejmě byli nějakém dost těžkým stavu. Skús je jenom prosvítit.Odpojoval si sání.A zapojil si určitě všechno?Měsíc do zadu jsem ho taky rozdělával,(síce na benzínu,ale je to hodně podobné) a nebily tam jenom 3 konektory které drželi sání.

Napsal: sob 15.09.2007 22:50
od dexter
:roll:

Napsal: úte 18.09.2007 00:49
od svejda_BMW
čaj, musis mit chybu nekde jinde... cidla by na chod motoru meli mit minimalni vliv... kdyz je odpojis tak by se jednotka mela automaticky prepnout do nouzovyho rezimu a brat prumerny hodnoty z cidel uz zapsany v ridici jednotce.... mel sem je odpojeny na 324td a motor normalne bezel..sice sel hur do otacek ale bezel normalne.. tenhle podobnej problem sem mel, ze mi to kourilo a blbe startovalo. pak to vygenerovalo az do stadia ze zacal chcipat... nakonec to bylo hlavou cerpadla, tak zkus jestli mas dobre pripojedny vstrikovaci cerpadlo.

Napsal: úte 18.09.2007 11:38
od dexter
svejda_BMW píše:čaj, musis mit chybu nekde jinde... cidla by na chod motoru meli mit minimalni vliv... kdyz je odpojis tak by se jednotka mela automaticky prepnout do nouzovyho rezimu a brat prumerny hodnoty z cidel uz zapsany v ridici jednotce.... mel sem je odpojeny na 324td a motor normalne bezel..sice sel hur do otacek ale bezel normalne.. tenhle podobnej problem sem mel, ze mi to kourilo a blbe startovalo. pak to vygenerovalo az do stadia ze zacal chcipat... nakonec to bylo hlavou cerpadla, tak zkus jestli mas dobre pripojedny vstrikovaci cerpadlo.



tak si vypoj čidlo otáček a skus nastartovat.Hodně štěstí.A pak napiš. :lol:

Napsal: úte 18.09.2007 18:37
od BMWHonza
Nějak s tím autem nemluvím..... chystám se na něj až o víkend.
Určitě dám vědět jak to dopadlo.

Za případné rady předem dík.

Jen s tím čerpadle, přijde mi že normálně funguje, sepne relé, sepne el.magnet na čerpadle a naftu taky dává :-)

Napsal: stř 19.09.2007 09:18
od svejda_BMW
jestli mislíš snímač na setrváku tak ten sem na mysli neměl... pokud s nim nic nedělal tak at ho nechá bejt.... je to decela sraní ho tam dat zpět tak jak tam bylo ve stejny vzdalenosti.

Napsal: pon 24.09.2007 17:41
od BMWHonza
Tak chlapi, vše vyřešeno......... krom jedné záhady....

Tak jsem se do toho o víkendu ponořil, a ejhle.... postavil jsem znovu rozvody protože a to se podržte, na čerpadle o dva zuby mimo !!!!
Znovu nastaveno a auto jede zase jako švýcary :lol:

A k té záhadě ... vůbec nevím jak k tomu došlo, s autem jsem po nových rozvodech nejezdil bez problémů 3000km, nikdy jsem ho neroztahoval a ani žádnou jinou prasárnu.....

Nicméně auto jede na výbornou :-)