Stránka 1 z 1

Napsal: čtv 30.08.2007 10:00
od chucky
Zdravim panove, jak je řízena turbína u BMW 525tds? Co jsem vypozoroval tak řídící jednotka řídí pouze naftu, ale vzduch ne..... dá se to nějak poštelovat?

Napsal: čtv 30.08.2007 10:36
od tds
turbína je to ještě poctívá pouze se seřízením maximálního tlaku t.j.na přepouštěcím ventilu (ten je u turba)

Napsal: čtv 30.08.2007 11:24
od chucky
díky, myslel jsem si to. kolik je originalní maximalni tlak a jak to poštelovat na rozumnou mez?

Napsal: čtv 30.08.2007 13:32
od tds
chucky píše:díky, myslel jsem si to. kolik je originalní maximalni tlak a jak to poštelovat na rozumnou mez?
0,95-1,15 bar 1,1 je optimální při tomto tlaku by to nemělo hulit.při čipu je lepší nastavit tlak na 1,2bar.

Napsal: čtv 30.08.2007 14:32
od chucky
tds píše:
chucky píše:díky, myslel jsem si to. kolik je originalní maximalni tlak a jak to poštelovat na rozumnou mez?
0,95-1,15 bar 1,1 je optimální při tomto tlaku by to nemělo hulit.při čipu je lepší nastavit tlak na 1,2bar.
0,95 - 1,15 je v serii??? to neni napevno nastaveny? o kolik s tím potočit když to budem dělat bez budiku?

Napsal: čtv 30.08.2007 14:38
od tds
chucky píše:
tds píše:
chucky píše:díky, myslel jsem si to. kolik je originalní maximalni tlak a jak to poštelovat na rozumnou mez?
0,95-1,15 bar 1,1 je optimální při tomto tlaku by to nemělo hulit.při čipu je lepší nastavit tlak na 1,2bar.
0,95 - 1,15 je v serii??? to neni napevno nastaveny? o kolik s tím potočit když to budem dělat bez budiku?
nikdy to nedáš přesně, časem ti to bude ukazovat něco jiného,tohle je rozmezí kde to může ležet.bez budíku se do toho vůbec nepouštěj!nejlepší je i diagnostika a číst jakej tlak ti píše DDE a jakej ukazuje reálně budík.tohle můžu doporučit.vše jiné je na pitchu.