Stránka 1 z 1

Napsal: úte 28.08.2007 08:40
od jumper
Zdravím všechny. Možná bude můj dotaz hloupej :oops: , ale když jsem kupoval mou E34 520i rv 92 ne vanos, tak mi ten chlápek povídal, že je tam diferák z diesla a že to na dálnici míň točí než normálně. Můj dotaz zní, pokud tam mám ten dif. z diesla, jestli je možné, že se auto jakoby hůř rozjíždí a je línější a jestli to může mít vliv i na spotřebu? A mám si raději sehnat dif. který tam má být?
Díky

Napsal: úte 28.08.2007 09:04
od ras11
radsej by som tam dal povodny, jednak bude to auto pruznejsie a jednak tam bude to co vyrobca navrhol pre konkretny stroj - a verim ze navrhari v bmw vedia co robia lepsie ako nejaky cavo co tam da dieslovy lebo mu lezal na dvore a nechcel kupovat druhy ked mu odisiel povodny...

Napsal: úte 28.08.2007 09:26
od ras11
este k tej otazke o rychlosti a otackach - benzinovy motor ma max otacky okolo 6000, dieslovy trocha menej, to znamena ze aj prevodovka je stavana presne podla toho a s nou diferak, takisto krutiaci moment motora - kazdy diferak je spocitany tak aby aj pruznost bola ok a aby ani motor velmi netrpel vysokymi respektive nizkymi otackami... Je pravda ze ten diferak ti posluzi, ale v kazdom pripade to nieje pre tvoj motor optimalne riesenie.

Napsal: úte 28.08.2007 16:08
od Demostenes
Asi tak. Jeste ma smysl davat diferak, ktery auto naopak zrychli pri akceleraci za cenu vyssich otacek a tedy i spotreby. Ale obracene je to podle me totalni kravina, benzinovy motory nemaji optimum tak nizko jako uhlaky, takze to pojede hure a zrat to bude stejne, ne ze ne li vice. Me motor zere nejmene pri rychlosti cca 150/hod a tomu odpovidajicich otackach, kdybych si tam dal takovy diff, tak budu pri 150 tocit nizsi otacky a tedy to bude zrat vice, musel bych zvysit cestovni rychlost.

Napsal: úte 28.08.2007 17:15
od jumper
Myslel jsem si to. Poradíte mi pls, kde ho sehnat? Nový bude asi za ranec a z vrakoviště asi nepoznám jestli je good.

Napsal: úte 28.08.2007 18:01
od Anton
jumper píše:Myslel jsem si to. Poradíte mi pls, kde ho sehnat? Nový bude asi za ranec a z vrakoviště asi nepoznám jestli je good.
Prohledej tady bazar na fóru ne?

Napsal: úte 28.08.2007 18:08
od jumper
Anton píše:
jumper píše:Myslel jsem si to. Poradíte mi pls, kde ho sehnat? Nový bude asi za ranec a z vrakoviště asi nepoznám jestli je good.
Prohledej tady bazar na fóru ne?
Prohledal jsem. Jeden jsem našel, je to samosvor, ale píše že štítek je nečitelnej asi 3,63 nebo 3,73. Za 6.000,-
Zdá se mi to dost, ale hlavně nevím, jestli to je ten co tam má být.

Napsal: úte 28.08.2007 18:42
od Anton
jumper píše:
Anton píše:
jumper píše:Myslel jsem si to. Poradíte mi pls, kde ho sehnat? Nový bude asi za ranec a z vrakoviště asi nepoznám jestli je good.
Prohledej tady bazar na fóru ne?
Prohledal jsem. Jeden jsem našel, je to samosvor, ale píše že štítek je nečitelnej asi 3,63 nebo 3,73. Za 6.000,-
Zdá se mi to dost, ale hlavně nevím, jestli to je ten co tam má být.
a hledal si i na E30.cz?

EDIT: Konkrétně bych se zeptal člena Radek_750iA .CO tak koukam tak ten toho má na prodej na 34ku hafo.

Napsal: ned 09.09.2007 10:25
od jumper
Teď mi tady z klubu nabízí kluk diferák z 525i rv 92 motor M50. Kromě obsahu je to stejný auto. Na ETK jsem našel, že má 525 diferák poměr 3,23. Já mám mít 3,46. Myslíte, že ho tam můžu dát, nebo mám shánět přesně ten co tam má být?
Díky moc

Napsal: ned 09.09.2007 14:01
od Checker
Když už ho budeš shanět a měnit, dej tam co tam patří 8O