Stránka 1 z 1

Napsal: sob 11.08.2007 12:28
od Braunik
Chlapci kolik ma tlačit podavací čerpadlo u 525TDS. Pada mi hodne nafta a mam podezreni ze je v haji ale toci se a nafta z nej de ale nic moc tlak no.Dik za rady...

Napsal: sob 11.08.2007 13:59
od medvidek
Tlak podavaciho ma byt 0,4 baru

Napsal: sob 11.08.2007 20:21
od Braunik
Díkes, padá mi nafta na 525TDS a nevím čím to je tak zkuste hodit nejaky tip! :wink:

Napsal: ned 12.08.2007 15:05
od Braunik
Zkoušel jsem vyndat podavací čerpadlo a pustil jsem vzduch do te trubičky ktera je v držáku čerpadla.Tou trubičkou chodí nafta.Jak tam pustím vzduch tak to okolo začne bublat a to me neprijde normální,melo by to preci tesnit aby to tlacilo vsechnu naftu na druhou stranu k vývodu ne?? Poraďte-zoufám!

Napsal: pon 13.08.2007 13:34
od Tomcat14
Přepadové hadičky mezi vstřiky.

Napsal: pon 13.08.2007 13:54
od gyrous
Braunik píše:Zkoušel jsem vyndat podavací čerpadlo a pustil jsem vzduch do te trubičky ktera je v držáku čerpadla.Tou trubičkou chodí nafta.Jak tam pustím vzduch tak to okolo začne bublat a to me neprijde normální,melo by to preci tesnit aby to tlacilo vsechnu naftu na druhou stranu k vývodu ne?? Poraďte-zoufám!
co, jako druhou hadičkou zpět? 8O :lol:

Napsal: pon 13.08.2007 19:35
od Kaspi
Braunik píše:Chlapci kolik ma tlačit podavací čerpadlo u 525TDS. Pada mi hodne nafta a mam podezreni ze je v haji ale toci se a nafta z nej de ale nic moc tlak no.Dik za rady...
Odpoj si vepredu pred filtrem hadicku dej ji do nadobky,zapni klicek,jestli ti tam dava to podavaci cerpadlo naftu tak je to ok.Je to opravdu jenom podavaci zadnej extra tlak tam neni. Ja ho v nadrzi treba vubec nemam :D Jak uz psal Medvidek projdi si prepadovy hadicky mezi vstrikama jestli nemaci a podivej se hlavne na poslednim vstriku je gumova zaslepka rada praska.Preventivne je muzes vymenit.Metr hadicky stoji par korun.Prejdi si vsechny spoje jestli ti to nekde netece,nebubla.Vstriky a cerpadlo mas suchy? Startuje to spatne porad nebo jen za tepla? Skus zapnout klicek a jeste chvili pockej po zhasnuti zhaveni.Stejne to jeste zhavi a podavaci cerpadlo ti dotlaci vic naftu.

Napsal: pon 13.08.2007 20:13
od Braunik
gyrous píše:
Braunik píše:Zkoušel jsem vyndat podavací čerpadlo a pustil jsem vzduch do te trubičky ktera je v držáku čerpadla.Tou trubičkou chodí nafta.Jak tam pustím vzduch tak to okolo začne bublat a to me neprijde normální,melo by to preci tesnit aby to tlacilo vsechnu naftu na druhou stranu k vývodu ne?? Poraďte-zoufám!
co, jako druhou hadičkou zpět? 8O :lol:
Okolo koše čerpadla to bublá jak je přívod z čerpadla do takove plastove trubičky kterou ma jit nafta na druhou stranu nádrže a pak na výstup.

Napsal: pon 13.08.2007 20:16
od Braunik
Kaspi píše:
Braunik píše:Chlapci kolik ma tlačit podavací čerpadlo u 525TDS. Pada mi hodne nafta a mam podezreni ze je v haji ale toci se a nafta z nej de ale nic moc tlak no.Dik za rady...
Odpoj si vepredu pred filtrem hadicku dej ji do nadobky,zapni klicek,jestli ti tam dava to podavaci cerpadlo naftu tak je to ok.Je to opravdu jenom podavaci zadnej extra tlak tam neni. Ja ho v nadrzi treba vubec nemam :D Jak uz psal Medvidek projdi si prepadovy hadicky mezi vstrikama jestli nemaci a podivej se hlavne na poslednim vstriku je gumova zaslepka rada praska.Preventivne je muzes vymenit.Metr hadicky stoji par korun.Prejdi si vsechny spoje jestli ti to nekde netece,nebubla.Vstriky a cerpadlo mas suchy? Startuje to spatne porad nebo jen za tepla? Skus zapnout klicek a jeste chvili pockej po zhasnuti zhaveni.Stejne to jeste zhavi a podavaci cerpadlo ti dotlaci vic naftu.
Jo díky po tomhle ještě půjdu.Ono je to tak že pokud je to teplý a nafta je natažená tak to chytá krásně ale jakmile to nechám tak hodku stát tak to pak točí treba 2 minuty nez to chytne.Padá to jako ukrutně.

Napsal: pon 13.08.2007 20:40
od Kaspi
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=16&fg=15

Nevim kam foukas,ale cerpadlo sosa naftu na tom filtriku cislo 7 posle to hadickou cislo 9 na vyvod na plovaku a odsud to maze dopredu.Ta druha hadicka co de do toho drzaku z cerpadla je asi jako prepad aby se cerpadlo nenamahalo kdyz uz by nemelo kam tlacit,ale jen hadam :oops: :D

A co starty za studena? Taky spatny? Nebo to nestartuje za tepla treba po pul hodine stani kdyz je teplomer tesne pred modrym a jeste to nezhavi?

Napsal: úte 14.08.2007 21:22
od Braunik
Teplý když startuju hned za sebou tak to chytá jenže jak to chvilku nechám stát tak to spadne ale myslím ze na 90% je to to cerpadlo. foukám semka http://bmwfans.info/original/E39/Lim/52 ... l-16_0209/
do sedmičky ale u čerpadla, je tam talový jakoby ,,raketka,, a tak tam jak se strká ten plastík co je na koši čerpadla tak to je trubička do které foukám a kolem ní to uchází no.

Napsal: stř 15.08.2007 00:09
od Kaspi
Braunik píše:Teplý když startuju hned za sebou tak to chytá jenže jak to chvilku nechám stát tak to spadne ale myslím ze na 90% je to to cerpadlo. foukám semka http://bmwfans.info/original/E39/Lim/52 ... l-16_0209/
do sedmičky ale u čerpadla, je tam talový jakoby ,,raketka,, a tak tam jak se strká ten plastík co je na koši čerpadla tak to je trubička do které foukám a kolem ní to uchází no.
No jo ja myslel,ze mas e34. :D
Tam je to koukam uplne jinak.

Napsal: čtv 16.08.2007 09:22
od Braunik
Je to jinak no. Tak jsem koupil čerpadlo ale z 325 E36 je trošičku jinačí tak jsem si ho předělal.Je uz to ted mnohem lepší, ale pořád to studený špatně chytá.Když to hodku stojí tak to pak točí tak 10 vteřin než to chytne.Pak bílej dým a jede. :( Máte jeste nejakej nápad proč by to mohlo padat? Asi tam koupím dneska zpětnej ventilek na naftu.Kam bude nejlepší ho dát.Nekam k motoru nebo spíš k nádrži?

Napsal: čtv 16.08.2007 19:24
od Braunik
Tak jsem vymenil cerpadlo a nafa uz je o.k ale zjistil jsem ze mam vadny vsechny žhavící scíčky takže zítra výměna a už by to snad mělo bejt redy.Díky všem za příspěvky. Jo a nevíte nekdo jak je možný že jsou v prd@li všechny žhavičky?? Možná smůla nebo nevím.Dovezl jsem to auto takhle z Německa.