Stránka 1 z 3
Napsal: čtv 19.07.2007 00:56
od jumbo
chci se zeptat. Při výměně soudečkových silentbloků, který se tak rády vytrhávají a potom rameno bouchá do kastle je jak složitá jejich výměna? Slyšel jsem, že celá zadní náprava musí dolů. Je to tak? Díval jsem se a zase tak složitě to nevypadá, otázka je jestli guma půjde vytáhnout nebo to musí dolů na lis?!
dík
na obrázku díl č.2
http://www.ukazto.com/?img=nprava-ayi1.jpg
Napsal: pát 20.07.2007 22:28
od Miguel
Když nemáš spešl přípravek tak musí náprava dolů.
Napsal: sob 21.07.2007 05:20
od bob
vsechno jde,kdyz se chce ,ale ja kuli tomu taky vyndal napravu . jinak ti nezbyde nez kutat a udolavat .. nabrus si sroubovak a priprav si list z pilky .. casem je urcite vystouras

Napsal: sob 21.07.2007 07:42
od Fugo
jak píše bob, jinak někde v německu na webu jsem viděl velice jednoduchý přípravek na demontáž, snad na e34.de
Napsal: sob 21.07.2007 20:19
od kosa
je to jednoduchý přípravek s kterým je to práce na chvíli ...jinak vytáhnout ven ale jde to tak i tak a je na 34 jiný než na 39
Napsal: ned 22.07.2007 18:30
od BMWHonza
taky se na to zítra chystám, žádný přípravek nemám.... snad se mi to povede......
ps: vůbec se mi do toho nechce...
Napsal: ned 22.07.2007 22:33
od Kail
Když už je tady o tom řeč,předpokládám že když je v špatnej tenhle silentblok,tak to tluče do kastle neustále,při průjezdu dírou atd,že?Já mám ale jiný problém,něco na zadku tluče vždy když je motor v záběru - prostě když se rozjíždím nebo jedu na volnoběh a vezmu za to tak tam něco klepne,jinak ne...čím to?
Napsal: pon 23.07.2007 06:40
od Fugo
tak něco podobnýho mě dělalo středový ložisko na kardanu
Napsal: pon 23.07.2007 12:53
od Pivson
No když mě to dělali přímo v BMW, tak na tom asi nějákej stahovák a něják to nahřejvali. Protože starej díl byl opalenej od nahřatí

Napsal: pon 23.07.2007 20:28
od BMWHonza
Tak dnes jsem ty silentbloky měnil, řeknu vám ...už nikdy více.
šroubováky, majzlíky, sekáčky, mraky WD, utahanej jsem jak ...... a nakonec autogen a vypálit, spousty mokrejch hadrů a kýbl s vodou.
Mám to za sebou, ale pro příšte si musím někde sehnat ten přípravek o kterém je tu zmínka.
jak jsem řek, takhle již nikdy více......

Napsal: úte 24.07.2007 19:43
od kosa
BMWHonza píše:Tak dnes jsem ty silentbloky měnil, řeknu vám ...už nikdy více.
šroubováky, majzlíky, sekáčky, mraky WD, utahanej jsem jak ...... a nakonec autogen a vypálit, spousty mokrejch hadrů a kýbl s vodou.
Mám to za sebou, ale pro příšte si musím někde sehnat ten přípravek o kterém je tu zmínka.
jak jsem řek, takhle již nikdy více......

JO jo já to vím a proto mám přípravek....

Napsal: stř 25.07.2007 07:23
od Maxiczech
Tohle jsou hrozný praktiky.

Buď rád, že ti to auto nevzal plamen.

Jdi do baru a pěkně to olav

Napsal: stř 25.07.2007 12:55
od Kail
Maxiczech píše:Tohle jsou hrozný praktiky.

Buď rád, že ti to auto nevzal plamen.

Jdi do baru a pěkně to olav

Jj,je nám to jasný,měl jet na diagnostiku,co

Napsal: stř 25.07.2007 14:15
od Pavel H
Maxiczech píše:Tohle jsou hrozný praktiky.

Buď rád, že ti to auto nevzal plamen.

Jdi do baru a pěkně to olav

No jo, ale kam teď jezdit, když mají v BMW servise takový praktiky? No...Maxiczechu raď...
Napsal: stř 25.07.2007 14:36
od Maxiczech
Chceš mi snad Pavlíku namluvit, že to dělaj v BMW autogenem? Tak to už ti opravdu nevdechnu..

Napsal: stř 25.07.2007 14:48
od Pavel H
Maxiczech píše:Chceš mi snad Pavlíku namluvit, že to dělaj v BMW autogenem? Tak to už ti opravdu nevdechnu..

Ne, kdepak, Pivson si ty starý SB opálil sám.
Autogen je mnohdy poslední pomoc, tak se vzpamatuj a přestaň tady kydat takový blbosti.
Napsal: stř 25.07.2007 18:09
od Huska
Pavel H píše:Maxiczech píše:Chceš mi snad Pavlíku namluvit, že to dělaj v BMW autogenem? Tak to už ti opravdu nevdechnu..

Ne, kdepak, Pivson si ty starý SB opálil sám.
Autogen je mnohdy poslední pomoc, tak se vzpamatuj a přestaň tady kydat takový blbosti.
Pavle nechci tě zklamat ale na hliníkovou nápravnici autogenem eeeeee správný postup je pomocí horkovzdušné pistole nařát a pomocí "přípravku" stáhnout..... nové mít v mražáku a "přípravku" natlačit
práce je to na 2hodky všechny 4ks ....... při špatném postupu je velké riziko že nápravnice praskne... jinak tyto silenbloky nejlevněji vychází v BMW
... jsou tam levnější než v Kelly 
Kdyby měl někdo zájem o dva starší použitelné tak za symbolickou cenu jsou k mání (měnili jsme všechny za nové)
Napsal: čtv 26.07.2007 07:01
od Pavel H
Huska píše:Pavel H píše:Maxiczech píše:Chceš mi snad Pavlíku namluvit, že to dělaj v BMW autogenem? Tak to už ti opravdu nevdechnu..

Ne, kdepak, Pivson si ty starý SB opálil sám.
Autogen je mnohdy poslední pomoc, tak se vzpamatuj a přestaň tady kydat takový blbosti.
Pavle nechci tě zklamat ale na hliníkovou nápravnici autogenem eeeeee správný postup je pomocí horkovzdušné pistole nařát a pomocí "přípravku" stáhnout..... nové mít v mražáku a "přípravku" natlačit
Pivson NEMA hlinikovou napravu

U E39 a novejsich je to samo neco jineho!
Napsal: čtv 26.07.2007 07:27
od marwal
jak vypadá ten přípravek, je možné jej od někoho zapůjčit?
Napsal: čtv 26.07.2007 10:35
od Pivson
Pavel H píše:Huska píše:Pavel H píše:[quote="Maxiczech"]Chceš mi snad Pavlíku namluvit, že to dělaj v BMW autogenem? Tak to už ti opravdu nevdechnu..

Ne, kdepak, Pivson si ty starý SB opálil sám.
Autogen je mnohdy poslední pomoc, tak se vzpamatuj a přestaň tady kydat takový blbosti.
Pavle nechci tě zklamat ale na hliníkovou nápravnici autogenem eeeeee správný postup je pomocí horkovzdušné pistole nařát a pomocí "přípravku" stáhnout..... nové mít v mražáku a "přípravku" natlačit
Pivson NEMA hlinikovou napravu

U E39 a novejsich je to samo neco jineho![/quote]
Přesně tak, prostě to nahřejou a jde to dolů
Nebylo to moc opalený, škoda že jsem to už vyhodil
