Ahoj, potřeboval bych zjistit jak na tom turbo je. Čili bude asi potřeba ho vyndat. Chtěl bych to udělat doma takže jestli s tim někdo máte zkušenosti tak mi prosím poraďte, jako třeba na co si dát bacha, s čim začít apod. Dík
jednoduchá rada ... doma bez testovací stolice to neuděláš .. možná jen vizuální kontrolu
Born to be for BMW 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d
oddělej hadici pro přívod vzduchu do turba.chytni osku rotoru a zacloumej s ní jemně,vůle max.do 0,2mm (čili jemně je cítit vůle),pokud přes něj nejdou litry oleje tak to nech být.
Aha, takže nejdřív teda kouknu na tu vůli, a podle toho jestli bude olej v hadici na sání se rozhodnu jestli na ten repas půjdu hned nebo až za chvíli.Tak díky
AdaM5 píše:Aha, takže nejdřív teda kouknu na tu vůli, a podle toho jestli bude olej v hadici na sání se rozhodnu jestli na ten repas půjdu hned nebo až za chvíli.Tak díky
tak tak,jinak v sání olej vždycky bude ale nemělo by tam být vidno větší množství.loužičky v záhybech a kapky oleje.
Mirahejny píše:Turbo jde změřit na autě za jízdy kolik tlačí glicerinovim manometrem
to kolik tlačí nevypovídá nic o jeho stavu. pokud tlačí málo už je to hodně špatný
A kolik má tlačit a při kolika otáčkách?? Kdy má dávat už plnej tlak a kolik je plnej tlak?:))
kolik při jakých otáčkách ti nikdo neřekne protože to není možné definovat,záleží na zatížení motoru,poloze plynu atd. každopádně max.plnící tlak je mezi 1.05-1.15 bar nejlépe změříš plnej plyn otáčky 3-3,5tis. na 5 kvalt. takže tak