Stránka 1 z 2

Napsal: sob 16.06.2007 22:11
od Aktel
Ahoj všem, koupil jsem si vysněný BMW e 39 530D a nastaly komplikace.
Najel jsem cca 2000 KM a začalo mě zlobit jak jsou teď ty vedra. Pokud startuju studený motor vše OK, chytne okamžitě a nejsou ani žadné vybrace a ani kolísání otáček. Motor je vyrovnaný. Pokud ale jedu delší trať a chcípnu motor a za pár minut ho chci nakopnout tak točí na prazdno a nic se neděje. Necham ho na pár minut vychladnout a zase vše ok.. Čím by to mohlo být?? MOC PROSÍM O RADU.

Děkuji Všem.

Napsal: sob 16.06.2007 22:23
od lenoch
Aktel píše:Ahoj všem, koupil jsem si vysněný BMW e 39 530D a nastaly komplikace.
Najel jsem cca 2000 KM a začalo mě zlobit jak jsou teď ty vedra. Pokud startuju studený motor vše OK, chytne okamžitě a nejsou ani žadné vybrace a ani kolísání otáček. Motor je vyrovnaný. Pokud ale jedu delší trať a chcípnu motor a za pár minut ho chci nakopnout tak točí na prazdno a nic se neděje. Necham ho na pár minut vychladnout a zase vše ok.. Čím by to mohlo být?? MOC PROSÍM O RADU.

Děkuji Všem.
Sem amatér, ale někde sem zaslechl, že tohle by mohlo dělat nějak načaté naftové čerpadlo... ale nedej na mě!! Zkus diagnostiku.. popř, když je motor vařicí a má tyhle problémy...

Napsal: sob 16.06.2007 23:00
od Demostenes
Presne tohle delala pritelcina Honda. Bylo to neco s cerpadlem, mam pocit ze rele.

Napsal: ned 17.06.2007 10:24
od AdaM5
Jestli to bude relé, tak máš docela štěstí :)

Napsal: ned 17.06.2007 10:36
od Aktel
Ale jestli tam nějaké to rele je... Honda může být něco jiného. :(

Napsal: ned 17.06.2007 16:40
od Doktor1
rozhodně diagnostika...
relé to může být taky..
ale taky spousta dalších věcí.. jako čidla kliky a vačky,čerpadla,propouštějící vstřiky,atd..

Napsal: ned 17.06.2007 16:48
od Aktel
Doktor1 píše:rozhodně diagnostika...
relé to může být taky..
ale taky spousta dalších věcí.. jako čidla kliky a vačky,čerpadla,propouštějící vstřiky,atd..
Tak na diagnostice jsem byl a nic nenašli, jen nějakej špatnej elektromagnet co otvírá a zavírá klapku u turba, víc mi to kourilo. Tak proto nevim co s tim...

Napsal: ned 17.06.2007 21:06
od FrANTOMAS
Řešil jsem něco obdobného na 730d 142kw, původně to vypadalo na vstřiky a tlak na palivové liště, pak na nějaké relé u pojistek, které bylo usmažený a nakonec se zjistilo, že to děla čidlo, které rozpoznává polohu klikovky při startu v motoru- pokud ji díky chybě nenalezlo, tak se motor nechytil a točil na prázdno. Diagnostika neukazovala také nic, než na to servis přišel, trvalo to 3-4 tejdny. U mě závada vznikala při 56 stupních teploty motoru. Snad ti to pomůže

Napsal: ned 17.06.2007 21:34
od Hyri
Zebu vstriky ? a nenaskoci to vobec? volnobeh je stale pravidelny ?

Napsal: ned 17.06.2007 21:48
od Aktel
Hyri píše:Zebu vstriky ? a nenaskoci to vobec? volnobeh je stale pravidelny ?
Jo volnobeh je super, nekolisaji otacky, proste nic. Nekdy se stane ze to jako by jen na dve otacky chytne a hned to chcipne. Nekdy to jen proste toci na prazdno.

Napsal: ned 17.06.2007 22:18
od Hyri
mne kolisali otacky a bolo to kontaktami na cidle tlaku na raily.ale neverim ze v BMW ti s tymto nevedia poradit.takto sa tazko radi..

Napsal: ned 17.06.2007 23:46
od Fazeey
tohle mi dělala audi, vždy naskočila chyba "otáčky motoru - chybný signál", ale tady to může bejt uplně něco jinýho

Napsal: pon 18.06.2007 02:10
od airbone
Aktel píše:Ahoj všem, koupil jsem si vysněný BMW e 39 530D a nastaly komplikace.
Najel jsem cca 2000 KM a začalo mě zlobit jak jsou teď ty vedra. Pokud startuju studený motor vše OK, chytne okamžitě a nejsou ani žadné vybrace a ani kolísání otáček. Motor je vyrovnaný. Pokud ale jedu delší trať a chcípnu motor a za pár minut ho chci nakopnout tak točí na prazdno a nic se neděje. Necham ho na pár minut vychladnout a zase vše ok.. Čím by to mohlo být?? MOC PROSÍM O RADU.

Děkuji Všem.
U VW Passat to robilo ak bol chybny snimac teploty chladiacej kvapaliny/motora. Nemyslim ten, co snima teplotu pre budik, ale ten co je pre RJ. Motor si myslel ze startuje za studena, namiesto toho bol teply. Teda RJ nastavila startovacie palivo a ine parametre ako pre studeny motor a preto teply nechcel chytit.

Napsal: pon 18.06.2007 11:02
od Hyri
Pre budik to nebolo urcite je tam zvlast pre RJ a pre budik.. lae to by vyhodila ta diagnostika ,ked tam teda bol.

Napsal: pon 18.06.2007 11:20
od GG
Mám to stejné a to mám benzína. Při teplém motoru, nebo při vedrech chytá tak na potřetí. Na diagnostice taky nic :? V servisu to prošli a že prý nový čerpadlo, že tam netěsní zpětný ventil? Ale to by přece nestartovalo pořád a ne jev v teplu. Tak prý vstřiky, tak jsem poděkoval a jel :mad: hold jsou jedničky :lol:

Napsal: pon 18.06.2007 13:01
od Hanz
GG píše:Mám to stejné a to mám benzína. Při teplém motoru, nebo při vedrech chytá tak na potřetí. Na diagnostice taky nic :? V servisu to prošli a že prý nový čerpadlo, že tam netěsní zpětný ventil? Ale to by přece nestartovalo pořád a ne jev v teplu. Tak prý vstřiky, tak jsem poděkoval a jel :mad: hold jsou jedničky :lol:
melo by to byt tim cerpadlem, delalo mi to taky, da se to vyresit bud extra tlacitkem na pumpu - zmacknes, nechas cerpadlo 5s protlacit okruh a normalne nastartujes... nebo pridavny zpetny ventil, branici padani benalu zpet do nadrze...

u nafty to muzou delat vstriky tekouci prepadem, delalo to u jednoho motoru to same, repas vsech vstriku do 10tis v Bosch servise

Napsal: pon 18.06.2007 13:01
od Paul_von_BMW
Aktel píše:Ahoj všem, koupil jsem si vysněný BMW e 39 530D a nastaly komplikace.
Najel jsem cca 2000 KM a začalo mě zlobit jak jsou teď ty vedra. Pokud startuju studený motor vše OK, chytne okamžitě a nejsou ani žadné vybrace a ani kolísání otáček. Motor je vyrovnaný. Pokud ale jedu delší trať a chcípnu motor a za pár minut ho chci nakopnout tak točí na prazdno a nic se neděje. Necham ho na pár minut vychladnout a zase vše ok.. Čím by to mohlo být?? MOC PROSÍM O RADU.

Děkuji Všem.
Cuz, mel jsem presne tu samou zavadu, jak ji popisujes, diagnostika mlcela - bylo to cidlo vacky - zkus to na tom teplym motoru vyndat (je hned na rozvodama) a rychle ho vychlad - treba do mraznicky. Pak ho hod zpatky a uvidis. Novy stalo neco kolem 2000 kc.

Napsal: pon 18.06.2007 13:13
od Aktel
Paul_von_BMW píše:
Aktel píše:Ahoj všem, koupil jsem si vysněný BMW e 39 530D a nastaly komplikace.
Najel jsem cca 2000 KM a začalo mě zlobit jak jsou teď ty vedra. Pokud startuju studený motor vše OK, chytne okamžitě a nejsou ani žadné vybrace a ani kolísání otáček. Motor je vyrovnaný. Pokud ale jedu delší trať a chcípnu motor a za pár minut ho chci nakopnout tak točí na prazdno a nic se neděje. Necham ho na pár minut vychladnout a zase vše ok.. Čím by to mohlo být?? MOC PROSÍM O RADU.

Děkuji Všem.
Cuz, mel jsem presne tu samou zavadu, jak ji popisujes, diagnostika mlcela - bylo to cidlo vacky - zkus to na tom teplym motoru vyndat (je hned na rozvodama) a rychle ho vychlad - treba do mraznicky. Pak ho hod zpatky a uvidis. Novy stalo neco kolem 2000 kc.
Děkuji za radu, pokusim se to otestovat, a kde přesně to je?? Ať nerozebírám něco jiného ?? Moc děkuji

Napsal: pon 18.06.2007 14:54
od Paul_von_BMW
Aktel píše:
Paul_von_BMW píše:
Aktel píše:Ahoj všem, koupil jsem si vysněný BMW e 39 530D a nastaly komplikace.
Najel jsem cca 2000 KM a začalo mě zlobit jak jsou teď ty vedra. Pokud startuju studený motor vše OK, chytne okamžitě a nejsou ani žadné vybrace a ani kolísání otáček. Motor je vyrovnaný. Pokud ale jedu delší trať a chcípnu motor a za pár minut ho chci nakopnout tak točí na prazdno a nic se neděje. Necham ho na pár minut vychladnout a zase vše ok.. Čím by to mohlo být?? MOC PROSÍM O RADU.

Děkuji Všem.
Cuz, mel jsem presne tu samou zavadu, jak ji popisujes, diagnostika mlcela - bylo to cidlo vacky - zkus to na tom teplym motoru vyndat (je hned na rozvodama) a rychle ho vychlad - treba do mraznicky. Pak ho hod zpatky a uvidis. Novy stalo neco kolem 2000 kc.
Děkuji za radu, pokusim se to otestovat, a kde přesně to je?? Ať nerozebírám něco jiného ?? Moc děkuji
Sundas ten plastovej kryt co na jedny strane drzi za nadrzku serva a na druhy srane ma sroubek hned pod harmonikou sani, pak jeste drzi uprostred. Vlastni cidlo je na hvezdicce. Posilam sem fotky, mam to zas*any, tag se nelekni :-)

Napsal: pon 18.06.2007 14:56
od Paul_von_BMW
detail...