Stránka 1 z 1

Napsal: stř 13.06.2007 19:16
od dexter
Nazdárek kluci.Mam problem.Na moji 520 e 34 rv94 jsem si nechal naplnit klimu,protože,jsem byl v tom,že je prázdná a tudiž nefunkční.Tak jsem ji nechal naplnit a tam jsme přišli na to,že je utrhlá kostra,tak jsem ji udelal a kompresor se rozeběhl,ale po chvíli se vypnul a znova rozjel a zase vypnul a dělá to pořád.Prostě se asi po sekundových intervalech zapíná a vypíná.Nesetkal se někdo s takovím problémem?A cvaká spolu sním i něaké bílé relé na leví straně,ale když jsem ho vytáhnul,nic se nezměnilo.Tak jsem ho znovu nasunul.Nevíte co by stím mohlo bejt?Za info mooooc děkuji.

Napsal: čtv 14.06.2007 08:26
od Birkoff
To může dělat několik věcí. Co si pamatuju tak ve výparníku uvnitř auta je čidlo proti zamrznutí, pokud se nestačí odebírat "chlad" tak vypíná kompresor (na chvíli). Pak je další čidlo/čidla na nízký nebo příliš vysoký tlak chladiva, ty také vypínají kompresor. No a v neposlední řadě nějaká ta elektroinstalace. Chyba může být prakticky kdekoliv, popř kombinace. Určitě zkontroluj zda se točí přídavný ventilátor (elektrický) před chladičem klimačky.

Napsal: čtv 14.06.2007 20:52
od dexter
ten ventilator se spustí.koukal jsem i pod plast co je ze strany spolujezdce a tam byl neakej termostat,nebo to je něake čidlo.když jsem ho vypojil,vypnul se i kompresor.Tak jsem ho znovu připojil.

Napsal: čtv 14.06.2007 20:58
od dexter
ještě se chci zeptat,kde jsou ty čidla na vysoký a nízky tlak?A co se stane když ich vypojím?Oni spínají a rozpínají kompresor?Kdybych je skusil vynechat?,nebo dávají něaký signal pro řídíci jednotku kompresoru(jestli něakú má)?

Napsal: pát 15.06.2007 23:13
od dexter
když jsem propojil to tlakove čidlo,tak vše funguje v pohodě,ale zajíma mě.co se muže stat,když to nechám propojený.Nevíte mi k tomu nekdo neco říct?Nemůže to neak bouchnout,nebo tak něco?A když budu chtít vyměnit to čidlo,musím vypustit klímu?