Stránka 1 z 1

Napsal: pát 20.04.2007 18:13
od pindour
tak uz to prestalo jezdit a rozhodl jsem se, ze tam dam manual, dneska sem zkousel odpojit řj automatu, jestli pujde nastartovat bez. A ejhle, nejde. Da se to nejak preprogramovat, nebo musim sehnat řj motoru jen na manuál? Díky

Nemáte někdo prosím rozsypanej automat? Díky

Napsal: ned 29.04.2007 08:27
od pindour
takže vyřešeno. Komplet přestavba je poměrně jednoduchá.
Tady je seznam věcí které jsou potřeba:
převodovka s držákem
kardan
pedály
trubička od pedálu k převodovce
asi 40cm hadičky od nádobky kapaliny k pedálům
zadní uložení řadičky
kompletní spojka (setrvák, lamela, přítlačák)


Věci které zůstanou z automatu:
lanko od spínací skříňky k voliči rychlostí (z důvodu nevytažení klíče pokud není)
Kabel vedoucí do skříně automatu.


Záleží na tom, jestli chcete hned jezdit.
Pokud ano, musí zůstat kabel vedoucí ke skříni automatu, kabeláž z vnitřku skříně a černý volič rychlostí, který musí být přepnutý na N, nebo P také z vnitřku skříně)

Pokud ne, stačí jen nechat přeprogramovat řídící jednotku motoru.

Napsal: sob 05.05.2007 17:51
od Buri
To je na mě nějak moc složitý. Chci se zeptat na co taková sranda přijde (Kč,-) a jak je to upravené (vzhledově) v interiéru? Jestli máš středovej tunel nějak upravovanej, nebo do něj sedne obložení kolem řadící páky origo z manuálu? Díky

Napsal: sob 05.05.2007 17:59
od Marty_
Huh masakr sikula 8O , nechces mi taky dobastlit manual do coupatka?:) Co te to komplet vyslo? Co to je za motor? Thx..

Napsal: sob 05.05.2007 18:06
od Hitman
mno ty voe :-D

Napsal: ned 06.05.2007 15:15
od rob2fab
vál co sem léči na E 12 před 10ti lety,vidím že se v technologii moc nezmenilo..ale přesto není nad dobře fungující ATF 8)

Napsal: ned 06.05.2007 15:19
od rob2fab
pindour píše:takže vyřešeno. Komplet přestavba je poměrně jednoduchá.
Tady je seznam věcí které jsou potřeba:
převodovka s držákem
kardan
pedály
trubička od pedálu k převodovce
asi 40cm hadičky od nádobky kapaliny k pedálům
zadní uložení řadičky
kompletní spojka (setrvák, lamela, přítlačák)


Věci které zůstanou z automatu:
lanko od spínací skříňky k voliči rychlostí (z důvodu nevytažení klíče pokud není)
Kabel vedoucí do skříně automatu.


Záleží na tom, jestli chcete hned jezdit.
Pokud ano, musí zůstat kabel vedoucí ke skříni automatu, kabeláž z vnitřku skříně a černý volič rychlostí, který musí být přepnutý na N, nebo P také z vnitřku skříně)

Pokud ne, stačí jen nechat přeprogramovat řídící jednotku motoru.
schválně,jak si odvzdusnil spojku..hm?

Napsal: pon 07.05.2007 10:29
od PavelP
Zdravím,chci se zaptat z jakého důvodu přestal řadit automat,co to bylo za převodovku,z jakého auta a kolik měla nalítáno.A pro ostatní na fóru jaké máte zkušenosti s automatem ?
Dík za odpovědi.
PavelP

Napsal: pon 07.05.2007 10:41
od Buri
Automat je vynikající věc - pokud ovšem funguje. Jakmile se pos... je už možná lepší řešení to, jaké zvolil pindour. Oprava automatu je totiž zřejmě dražší než jeho výměna za manuál. Měl jsem to samé kdysi na MB 190. Přestala řadit poslední rychlost. Tuším 4-ka. Takže jsem chvíli jezdil jen na 3-ku až jsem se nas... a nechal to vyměnit za manuál. Kámošovi na Fordu to zase přestalo couvat. Taky měnil za manuál. Pokud ti vypadne nějaká rychlost, tak je to konec automatu.
Jinak já jsem z automatem naprosto spokojen, protože ve spojení s tempomatem je to naprostá pohoda a relax. Nemám auto na závodění...

Napsal: pon 07.05.2007 16:54
od pindour
2 Buri: nevím na kolik to vyšlo, měl sem ty věci doma:) tunel se upravovat nemusi, je to stejný. v Interiéru nic, jen jeden pedál navíc:) zapomněl sem ještě, že se musí vyměnit ten dekl co je pod volantem.

2Martyn: 530d

2rob2fab: úplně normálně jako u všeho

2PavelP: překroutila se mi vevnitř hřídel asi 4mm stěna:) řadilo to jen do trojky. Automat na 530d:) Měla nalítáno 200tis. Automat je super, když jede, ale už mě dvakrát vypekl, tak šel:) Nebylo jiné řešení, pže cpát do toho další prachy se mi nechtělo:)