Stránka 1 z 1

Napsal: stř 18.04.2007 18:17
od mrzolt
Zdravim. Jaky je rozdili ve verzich pred faceliftem a po feceliftu u e39 (530d) v cem se lisi. Predem diky. :?:

Napsal: stř 18.04.2007 18:28
od Huska
mrzolt píše:Zdravim. Jaky je rozdili ve verzich pred faceliftem a po feceliftu u e39 (530d) v cem se lisi. Predem diky. :?:
vzhledově to snad poznáš sám, ale motoricky 142Kw, větší turbo, komplet jiný SW řídící jednotky ... pak už jen rozdíly ve výbavě kdy něco začlo být seriové, ale vše šlo dříve objednat (snad jen velká Naviproti malé apod)

Napsal: stř 18.04.2007 19:06
od Fazeey
turbo je stejný

Napsal: čtv 19.04.2007 23:15
od marwal
po faceliftu:
větší výkon, pokud se nepletu větší přední brzdy (důležité), prý lepší vstřiky, asi i angel eyes to je to co si uvědomuji nyní a je to trochu důležité

Napsal: čtv 19.04.2007 23:55
od milonovo
Ledviny,přední nárazník+mlhovky,ono je toho dost,ale podstatnej je asi ten motor.

Napsal: pát 20.04.2007 14:36
od mrzolt
Takze ve finale to mam chapat tak ,ze verzi pred faceliftem nekupovat :?: I kdyz je v peknem stavu :?:

Napsal: pát 20.04.2007 17:32
od Pavel
..pokud je to fakt tip top tak proč ne....

Napsal: sob 21.04.2007 15:19
od polly1
zdravim,nechci kvuli tomu zakladat novy tema kdyz je tu tohle,tak to napisu sem.. od jakyho roku a mesice se vyrabela faceliftovaná e39 v touringu? a do kdy se do ni davali pouze 2 pytle? díky...

Napsal: sob 21.04.2007 18:40
od FrANTOMAS
je u motoru 3.0d ve faceliftované verzi ( asi je jedno ve které) normální, že je trochu slyšet nasávání vzduchu do turba cca okolo 2 tis otáček? Neni to svištění turba, ale přívodu vzduchu co jde k němu-tím sem si jistej. a další věc. Pokud je venku teplo, začne se 3.0d chladit tak že při jízdě funí "intercooler"? nic není slyšet při státní, jen právě za jízdy.