Využiju toto vlákno a zeptám se: Dal jsem na motor 2.5TD průhledné přepadové hadičky a i po delší jízdě jsou trvale napůl zaplněné vzduchem. Čím to může být? Hlavní přívod do motoru i vratnou hadici mám průhlené, takže vidím že jde z nádrže nafta bez bublin a přesto tam mám vzduch.
Legend1 píše:Využiju toto vlákno a zeptám se: Dal jsem na motor 2.5TD průhledné přepadové hadičky a i po delší jízdě jsou trvale napůl zaplněné vzduchem. Čím to může být? Hlavní přívod do motoru i vratnou hadici mám průhlené, takže vidím že jde z nádrže nafta bez bublin a přesto tam mám vzduch.
to je pekný ale máš s motorem nejaký problém nebo ne?startuje spatně za studena???atd...
Legend1 píše:Využiju toto vlákno a zeptám se: Dal jsem na motor 2.5TD průhledné přepadové hadičky a i po delší jízdě jsou trvale napůl zaplněné vzduchem. Čím to může být? Hlavní přívod do motoru i vratnou hadici mám průhlené, takže vidím že jde z nádrže nafta bez bublin a přesto tam mám vzduch.
to je pekný ale máš s motorem nejaký problém nebo ne?startuje spatně za studena???atd...
Legend1 píše:Využiju toto vlákno a zeptám se: Dal jsem na motor 2.5TD průhledné přepadové hadičky a i po delší jízdě jsou trvale napůl zaplněné vzduchem. Čím to může být? Hlavní přívod do motoru i vratnou hadici mám průhlené, takže vidím že jde z nádrže nafta bez bublin a přesto tam mám vzduch.
to je pekný ale máš s motorem nejaký problém nebo ne?startuje spatně za studena???atd...
Legend1 píše:Využiju toto vlákno a zeptám se: Dal jsem na motor 2.5TD průhledné přepadové hadičky a i po delší jízdě jsou trvale napůl zaplněné vzduchem. Čím to může být? Hlavní přívod do motoru i vratnou hadici mám průhlené, takže vidím že jde z nádrže nafta bez bublin a přesto tam mám vzduch.
a más s motorem nějaký problém?nebo tě štvou jen ty bubliny?
Studený motor startuje dobře, teplé starty jsou horší (to bude spíše horší řídící hlava, což je běžné). Právě že nevím jestli tam bubliny můžou být, nikdy jsem neviděl tento motor s průhlednýma hadičkama a trochu mě to znepokojuje. Čekal bych že se to při běhu motoru odvzdušní. Také mě čeká výměna vstřikovacích trysek, motor je hodně hlučný, beží dost natvrdo při porovnání s jiným motorem stejného typu. Může to být způsobené i špatnýma tryskama? Že třeba nadměrně propouštějí do přepadu?
trysky si nech nejdřív zkontrolovat než je začneš měnit .bubliny jsou tam i za běhu motoru nebo se naschromáždí po vypnutí motoru?to že motor jde na tvrdo popř.detonuje může být způsobeno vadnýma tryskama ano.
Bubliny tam mám pořád. Ta hadička mezi vstřikama tvoří oblouk - tak celá horní půlka toho oblouku je plná vzduchu i když jedu třeba 100km a hned po zastavení nechám běžet motor a jdu se na to podívat, je toho vzduchu pořád stejné množství a po stání přes noc je toho vzduchu taky stejně.
abych pravdu řekl tak sám nevím jestli tam je normálně vzduch nebo ne.nikdy jsem na to nekoukal..snad pro to že hadičky bývaj neprůhledné.logicky by tam být neměl.
minuly tyden sem menil vstriky na mym tds a stoji 875,- za kus... ale bacha cely vstriky sou jiny nez na 2.4td -> sou o trosku delsi a zasahujou do zhavici svicky...