Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

e34 525ix

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Demostenes
Registrovaný
Příspěvky: 1496
Registrován: pát 27.10.2006 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od Demostenes »

Kamaradovi tam porad sviti ASC. Nesetkal se nahodou nekdo s necim podobnym?
Miguel
Registrovaný
Příspěvky: 1230
Registrován: pon 08.11.2004 01:00
Bydliště: Praha - Diagnostika a kodování
Klubové ID: 1507

#2 Příspěvek od Miguel »

Demostenes píše:Kamaradovi tam porad sviti ASC. Nesetkal se nahodou nekdo s necim podobnym?
Má na všech kolech naprosto stejný rozměr pneu? Pokud ano tak na dignostiku, je možný že má v háji jenom čidlo. Pro ASC je stejný jako pro ABS.
Rejchy Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1746
Registrován: úte 27.09.2005 00:00
Bydliště: Červený Kostelec
Klubové ID: 510

#3 Příspěvek od Rejchy Moderátor »

At si zkontroluje jestly nema vypadlé,nebo moc volné lanko na ASC.
kupca
Registrovaný
Příspěvky: 477
Registrován: stř 22.10.2003 00:00
Bydliště: Plzeň
Klubové ID: 941

#4 Příspěvek od kupca »

Jestli má iX, tak to asi nebude ASC. Nejčastější závady iX:

Rodílné hodnoty čidel ABS, ABS to zjistí později naž jednotka pohonu 4x4.

Pokud má elektromagnetickou spojku v mezinápravovém diferenciálu (může mít i viskozní), tak můžou být prodřené přívodní dráty od volnějšího řetězu.

Dál nízký tlak od čerpadla.

čtvrtáa nejblbější závada je špatná elektrohydraulická jednotka. To řeším teď, ale zatím jsem neměl čas zjistit tlak na vstupu. Podle mě mám poškozené spínače tlaku v jednotce (už jsem ji měl i rozebranou). Celá jednotka cca 60tKč. :-)

P.S. Pro rejpaly popisuju jen jak jsem postupoval já a čerpal jsem z informací na E34.de.
Odpovědět