Stránka 1 z 1
Napsal: úte 13.03.2007 00:37
od Delta
Po výměně oleje v převodovce E34 535i ( Castrol Dexron II) se z převodovky ozývají hrozné zvuky!!!!!!
Co jsem pos..............................ral ?????
Napsal: úte 13.03.2007 08:57
od ajfel
je ho tam dost? (blba otazka)
co se vylilo? jak to vypadalo?
podle ETK tam patri ATF, tak to je snad ok ..
petr
Napsal: úte 13.03.2007 14:59
od mike525
Jakou barvu mel ten olej co jsi vylil a ten co jsi nalil? (cervena, zluta)
Napsal: úte 13.03.2007 21:50
od Delta
množstí OK.Jinak hustý sračky.Trocha kovového prachu...
Napsal: sob 17.03.2007 11:12
od Butch5
zkus nalit do naplne lubrifilm remetalizer pro prevodovky, obcas to pomuze
Napsal: sob 17.03.2007 11:36
od Fugo
lubrifilm a podobný s prominutím sračky do auta nepatří,
pravděpodobně málo oleje, ucpaný filtr ale řekl bych že převodovka to má za sebou.
Napsal: sob 17.03.2007 13:33
od Butch5
Manualni prevodovka filtr nema.S nejvetsi pravdepodobnosti bude mrtva, kdyz z toho vytekl kov, a prave proto tim lubrifilmem uz neni co zkazit...a kdyz nepomuze, taks to aspon skusil...
Napsal: sob 17.03.2007 13:44
od Fugo
pokud jde o manuál, což jsem si nikde nevšiml tak filtr beru samozřejmě zpět.
Napsal: sob 17.03.2007 14:04
od Maxiczech
Že z převodovky vyteče olej, ve kterém je kovový prach, tak to je naprosto normální jev. Proto má šroub na vaně magnetickou hlavu, kde by se měl tento kovový otěr zachytávat. Pokud si vylil "zuby" tak je to samozřejmě převodovka ve stavu "death". Je ale divné, že to nastalo po výměně oleje. Spíš bych se soustředil na to, co to bylo vůbec za olej.

Nastalo to hned po výměně nebo po ujetí několika tis. km.???

Napsal: čtv 22.03.2007 09:52
od Delta
Maxiczech píše:Že z převodovky vyteče olej, ve kterém je kovový prach, tak to je naprosto normální jev. Proto má šroub na vaně magnetickou hlavu, kde by se měl tento kovový otěr zachytávat. Pokud si vylil "zuby" tak je to samozřejmě převodovka ve stavu "death". Je ale divné, že to nastalo po výměně oleje. Spíš bych se soustředil na to, co to bylo vůbec za olej.

Nastalo to hned po výměně nebo po ujetí několika tis. km.???

zuby tam nebyly a nastalo to téměř hned po výměně.je už rozebraná a sou ojetá ta ložiska v bakelitový klecy-nevi jek se jim řiká.