Stránka 1 z 2

Napsal: ned 25.02.2007 13:11
od mkalous
Zdravím...včera při noční projížĎce před usnutím do Prahy a zpět jsem přišel na to, že mi lehce svítí kontrolka dobíjení...nebo teda přesněji řečeno..... když jede člověk v klidu, tak nic, když mu šlapu na krk, tak se lehoučce rozsvítí a při včerejších tempomatových 190 svítila...ne jasne, ale prostě tak jako hodně z dálky a v oparu opravdu lehoučce....... po zastavení jsem zjistil, že je to odvislé na otáčkách motoru...čím větší, tím intensivněji svítí....
Co s tím a čím to je?
Hlavně mi neříkejte, abych jezdil pomaleji...to mi nějak nejde :-)

Napsal: ned 25.02.2007 13:35
od milo
vymenit uhliky, pripadne cely regulator

uhliky - 20-50 Kc
cely regulator vc. uhliku - 400-500 Kc

udelej to co nejrychleji, vice jak 200-300 km to uz neda... kdyz bude alternator venku, poradne procisti kontakty

Napsal: ned 25.02.2007 13:40
od mkalous
milo píše:vymenit uhliky, pripadne cely regulator

uhliky - 20-50 Kc
cely regulator vc. uhliku - 400-500 Kc

udelej to co nejrychleji, vice jak 200-300 km to uz neda... kdyz bude alternator venku, poradne procisti kontakty


takže alternátor v kyblíku...... :-)
dobrá, děkuji.

Napsal: ned 25.02.2007 17:58
od Mirahejny
ahoj jsou to uhlíky měl jsem to sámé ze začátku to také jen probliklo a pak už to nedobijelo vůbec za opravu jsem dal asi 200 kč altík jsem vydal sám

Napsal: pon 26.02.2007 14:00
od milo

Napsal: pon 26.02.2007 17:30
od Player1
Jo, taky mi to tak dělalo. Myslel jsem že to jsou uhlíky, tak sem je vyměnil a pořád nic. Zkoušel sem diodovej můstek a nic. Nakonec po dlouhým hledání a po několikanásobným vymontování altíku z auta (už to dám pod 8 min) :lol: , se přišlo na to že je přepálenej drát na rotoru...od té doby pohoda. Začínalo mi to svítit nejdřív od 3500ot/min a postupně to padalo až na 2500.

Napsal: úte 27.02.2007 00:28
od Pivson
mě poblikavaly postupem času i světla, řešil jsem to vyměnou za kompletní repas, jistota je jistota

Napsal: úte 27.02.2007 01:39
od Gav328ci
Ulíky určitě budou chtít ale taky diody,ty způsobujou slabé žhavení kontrolky dobíjení

Napsal: úte 27.02.2007 11:43
od Pivson
pokud nejsi zručnej elektromontér, nech si to někde opravit, vyplatí se to :-)
ale chce to třeba udělat i ložiska a tak

Napsal: ned 22.08.2010 10:52
od Elektro
Pivson píše:mě poblikavaly postupem času i světla, řešil jsem to vyměnou za kompletní repas, jistota je jistota


Nevíte někdo ,zda se dá sehnat někde recyklační sada (diodový můstek,ložisko,uhlíky,kroužky).Popřípadě na kolik vyjde repase od firmy?Díky za každý názor. :?:

Napsal: ned 22.08.2010 19:07
od milo
Viz. vyse - koupis to ve starterservisu

Napsal: pát 12.11.2010 11:08
od Birkoff
Mě to dělá opačně, jen na volnoběh to problikává, ale zato naprosto jasně. Bude to stejné? Nebo je to ještě něco jiného?

Edit: Tak se to zhoršilo a už to nedobíjí vůbec. Altík je venku a půjde k doktorovi.

Napsal: pát 12.11.2010 14:31
od Levrone
Birkoff píše:Mě to dělá opačně, jen na volnoběh to problikává, ale zato naprosto jasně. Bude to stejné? Nebo je to ještě něco jiného?
Ahoj. Tak jak popisujou kluci nejlepe sundat ALT hodit nekomu sikovnemu na stolici a hned ti rekne co a jak. Pri jednom samozrejme loziska,kartace-zkontrolovat sberaci krouzky. Pak by melo byt dalsich zhruba 80tis km pokoj i vic.

Napsal: stř 21.12.2011 20:39
od radokrno
Zdravim ,tak se mi dnes stalo ,že se mi rozsvítil kontrolka dobíjení nebo li baterka ,a po sešlápnutí plynu to pomalu ustávalo ,ale po sundání nohy splynu to zas svítilo jasně a občas to i přestalo a po přídání plynu to zas začlo svítit.A já se tedy ptám je to stopro altík ?Nebo to může být kontakt?
kde sehnat uhlíky?díky moc ,jedná se o E-34 TDS kombi

Napsal: stř 21.12.2011 23:02
od milo
starterservis viz vyse porad funguje ;)

Napsal: čtv 22.12.2011 18:41
od beny-maser
si změř napětí při nastartovaným motoru a budeš to vědět 100% měl by jsi mít něco kolem 14V pokud tam bude jen lehce přes 12 tak je něco špatně. Co baterka není to mrtvola?

Napsal: čtv 22.12.2011 21:19
od radokrno
baterka je 2 roky stará 100-ka 850 startovací proud.dvakrát vybytá na durch,při výměně hlavy a ted.Ale dneska jsem ji dobil a dal jinej starter.a dobíjení nesvítí.
Příznám se že jsem to neměřil páč jsem v časový tísni a rovnou jsem tam jebnul jinej..Mám na to záruku a možnost zkoušky jiného....to mi přijde fér.
Včem jiném by měl být problém když mi to po dálnici cca 140-160 porád slabounce svítilo a po sundání nohy splynu to přestalo??

Napsal: pát 23.12.2011 11:17
od beny-maser
no pokud to není altíkem a jsi si jistý, tak mě u e34 to uměla udělat pojistka na ABS, ale kotrolka lehounce svítila pořád jen přes den to nebylo skoro vidět,jo a ABS i při té špatné pojistce normálně šlo.

Napsal: pát 23.12.2011 12:34
od radokrno
tohle po vyšlápnutí plynu svítilo hodně i přes den...a hlavně jsem už po práci nenastartoval a to by mi baterku nevytlouklo skrz pojistku,prostě to nedobíjelo.uvidíme no.každopádně díky.

Napsal: pát 23.12.2011 17:27
od wEnC
špatné uhlíky se u mne projevovaly tak, že nejdříve sem tam, párkrát zhasla indikace dobíjení baterie po nastartování asi o sekundu později než obvykle, ale toho si člověk nevšimne. Pak jednoho dne začala občas problikávat kontrolka (ve dne taky není moc vidět).
Druhý den už svítila více, než byla zhaslá, obvykle zhasla nad 3000ot. a rozsvítila se jak to kleslo k volnoběhu. Pak už se to sem tam chytlo jen při vytoční nad 4000ot.
Třetí den už to nedobíjelo vůbec. Jeden uhlík už byl sjetej nadoraz.


Co se týká výdrže auta bez funčního dobíjení, tak u e39 6V benzínu s rádiem, větrákem topení, světlama to je asi něco mezi půl a až hodinou max., jestli byla předtím baterie plně dobita. Po té půlhodině je 74Ah prázdná. Při šetření světlama, ventilací, vypnuté rádio by se možná ta hodina dala ujet.

ABSko chcípne jestliže klesne napětí pod 10,5V, pod 10V už nejde ani info display. Kdy selže řídící jednotka a přestane to jet sem naštestí nezjistil :)