Stránka 1 z 1
Napsal: pon 12.02.2007 14:40
od Attac
U me e34 520i se viskitl problem.Kolisani otacek na volnobeh a po zahrati (rucicka teploty je v pulce)auto zdechne a a nechce nastartovat chytne az po mensim vychladnutim.Dost me to stve uz me takhle nechala na 8velkych krizovatkach.Poradte prosim
Napsal: pon 12.02.2007 15:35
od Pivson
diagnostika
třeba lambda, váha vzduchu, nějáký čidlo, atd
Napsal: pon 12.02.2007 16:05
od Rubini
Nechci strasit. Problem s tesnenim/prasklinou v hlave. Topi normalne i volnobehu? Neztraci se nepatrne kapalina/emulze na vicku od oleje?
Napsal: pon 12.02.2007 17:03
od Diesel
Váha vzducu,lambda sonda nebo špatný teplotní čidlo!!!!!
Napsal: pon 12.02.2007 23:45
od PavelP
Co takhle zkontrolovat přívod vzduchu od váhy vzduchu do motoru - je to ta silná hadice.nebo další hadice co vstupují do ní - odsávání z olejové vany třeba.Ale netvrdím že to může být ono.
PP
Napsal: úte 13.02.2007 09:15
od Attac
Rubini píše:Nechci strasit. Problem s tesnenim/prasklinou v hlave. Topi normalne i volnobehu? Neztraci se nepatrne kapalina/emulze na vicku od oleje?
Na volnobeh spatne topi ale emulze zadna
Napsal: úte 13.02.2007 09:42
od Rubini
hmmm fakt nechci strasit....to sou prvni priznaky.....na volnobeh by s topenim nemel bejt problem....a kdyz se ti to prohreje a zacnou bejt problemy se chcipanim na volnobeh, tak pod plynem ve vyssich otackach bezej vsechny valce?
Napsal: úte 13.02.2007 12:42
od Attac
Rubini píše:hmmm fakt nechci strasit....to sou prvni priznaky.....na volnobeh by s topenim nemel bejt problem....a kdyz se ti to prohreje a zacnou bejt problemy se chcipanim na volnobeh, tak pod plynem ve vyssich otackach bezej vsechny valce?
Pod plnym ano alespon sem nezaznamenal zadne vynechani
Napsal: úte 13.02.2007 14:08
od Rubini
Hmm, tak fakt asi neoblibena rada - diagnostika. Vadny teplotni cidlo vody pro RJ ma presne opacnej efekt, kdyz je preruseny, tak jednotka nastavi od pocatku smes na teplej motor. Studenej nebezi dobre, ale po ohrati neni rozdil. Regulator tlaku paliva? (taky teplotni zavislost). Diagnostika + zkouska chladiciho okruhu, musi bejt jasno....Drzim palec.
Napsal: úte 13.02.2007 14:26
od Attac
Rubini píše:Hmm, tak fakt asi neoblibena rada - diagnostika. Vadny teplotni cidlo vody pro RJ ma presne opacnej efekt, kdyz je preruseny, tak jednotka nastavi od pocatku smes na teplej motor. Studenej nebezi dobre, ale po ohrati neni rozdil. Regulator tlaku paliva? (taky teplotni zavislost). Diagnostika + zkouska chladiciho okruhu, musi bejt jasno....Drzim palec.
Tak dik skusim a dam vedet ale radost nemam vubec
Napsal: stř 14.02.2007 21:34
od gyrous
Myslím, že to budeš mít v elektrice, svíčky, kable ke svíčkám, rozdělovač (tohle se mi stalo. Po zahřátí se to nejčastěji projevuje tak 10km jízdy a pak to začne...)
Napsal: pát 16.02.2007 11:32
od Attac
gyrous píše:Myslím, že to budeš mít v elektrice, svíčky, kable ke svíčkám, rozdělovač (tohle se mi stalo. Po zahřátí se to nejčastěji projevuje tak 10km jízdy a pak to začne...)
Tak to sedi po 10km to je ono akorat nevim kde u m50 mam hledat rozdelovac

? a jak si to vyresil?? muze to byt i po vymene radia??? Kabelaz z beckra jsem pouzil na eu jack akorat jsem pouzil 2 kabaly a radio ostatni je nepripojeny
Napsal: pát 16.02.2007 12:54
od gyrous
Zezačátku ani neumíš česky, člověk se ti snaží pomoct a najednou tu děláš chytrého a doplňuješ, že máš motor M50.
Doufám, že to auto máš, doufám, že se ti to děje, to co jsem říkal je systém pro většinu benzínových aut. A že máš systém zapalování na každém válci zvlášť tím líp

, budeš toho muset koupit víc.
PS:
a jestli chceš zdarma zjistit to co jsem ti tipnul? chyba bude na špinavé svíčce, když se nezapaluje.

Napsal: pát 16.02.2007 13:47
od Attac
gyrous píše:Zezačátku ani neumíš česky, člověk se ti snaží pomoct a najednou tu děláš chytrého a doplňuješ, že máš motor M50.
Doufám, že to auto máš, doufám, že se ti to děje, to co jsem říkal je systém pro většinu benzínových aut. A že máš systém zapalování na každém válci zvlášť tím líp

, budeš toho muset koupit víc.
PS:
a jestli chceš zdarma zjistit to co jsem ti tipnul? chyba bude na špinavé svíčce, když se nezapaluje.

Tak se ti omlouvam nemyslel jsem to zle jen sem upresnil tu m50 zda to sedi.Jestli se ti ma poznamka nejak dotkla tak sory.
Napsal: sob 17.02.2007 13:19
od Attac
Tak vsechno je jinak.Emulze pod vickem oleje!Svicky vecne uchcany a krapet od voleje(teda myslim jestli to neni jen naredenej karbon benzinem) Tak mam to hodit ze strane nebo komplet cele GO motoru???Kdyztak na kolik to asi vyjde u m50