Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Pomooooooooc!!

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Attac
Registrovaný
Příspěvky: 50
Registrován: úte 23.01.2007 01:00
Bydliště: Liberec

#1 Příspěvek od Attac »

U me e34 520i se viskitl problem.Kolisani otacek na volnobeh a po zahrati (rucicka teploty je v pulce)auto zdechne a a nechce nastartovat chytne az po mensim vychladnutim.Dost me to stve uz me takhle nechala na 8velkych krizovatkach.Poradte prosim
Pivson
Registrovaný
Příspěvky: 2587
Registrován: stř 12.02.2003 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 570
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Pivson »

diagnostika

třeba lambda, váha vzduchu, nějáký čidlo, atd
Rubini
Registrovaný
Příspěvky: 124
Registrován: úte 09.05.2006 00:00
Bydliště: Jablonec n/N Praha
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od Rubini »

Nechci strasit. Problem s tesnenim/prasklinou v hlave. Topi normalne i volnobehu? Neztraci se nepatrne kapalina/emulze na vicku od oleje?
Diesel
Registrovaný
Příspěvky: 105
Registrován: stř 31.05.2006 00:00
Bydliště: Liberec

#4 Příspěvek od Diesel »

Váha vzducu,lambda sonda nebo špatný teplotní čidlo!!!!!
PavelP
Registrovaný
Příspěvky: 453
Registrován: pon 28.02.2005 01:00
Bydliště: Vesnička u lesa

#5 Příspěvek od PavelP »

Co takhle zkontrolovat přívod vzduchu od váhy vzduchu do motoru - je to ta silná hadice.nebo další hadice co vstupují do ní - odsávání z olejové vany třeba.Ale netvrdím že to může být ono.
PP
Attac
Registrovaný
Příspěvky: 50
Registrován: úte 23.01.2007 01:00
Bydliště: Liberec

#6 Příspěvek od Attac »

Rubini píše:Nechci strasit. Problem s tesnenim/prasklinou v hlave. Topi normalne i volnobehu? Neztraci se nepatrne kapalina/emulze na vicku od oleje?
Na volnobeh spatne topi ale emulze zadna
Rubini
Registrovaný
Příspěvky: 124
Registrován: úte 09.05.2006 00:00
Bydliště: Jablonec n/N Praha
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Rubini »

hmmm fakt nechci strasit....to sou prvni priznaky.....na volnobeh by s topenim nemel bejt problem....a kdyz se ti to prohreje a zacnou bejt problemy se chcipanim na volnobeh, tak pod plynem ve vyssich otackach bezej vsechny valce?
Attac
Registrovaný
Příspěvky: 50
Registrován: úte 23.01.2007 01:00
Bydliště: Liberec

#8 Příspěvek od Attac »

Rubini píše:hmmm fakt nechci strasit....to sou prvni priznaky.....na volnobeh by s topenim nemel bejt problem....a kdyz se ti to prohreje a zacnou bejt problemy se chcipanim na volnobeh, tak pod plynem ve vyssich otackach bezej vsechny valce?
Pod plnym ano alespon sem nezaznamenal zadne vynechani
Rubini
Registrovaný
Příspěvky: 124
Registrován: úte 09.05.2006 00:00
Bydliště: Jablonec n/N Praha
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od Rubini »

Hmm, tak fakt asi neoblibena rada - diagnostika. Vadny teplotni cidlo vody pro RJ ma presne opacnej efekt, kdyz je preruseny, tak jednotka nastavi od pocatku smes na teplej motor. Studenej nebezi dobre, ale po ohrati neni rozdil. Regulator tlaku paliva? (taky teplotni zavislost). Diagnostika + zkouska chladiciho okruhu, musi bejt jasno....Drzim palec.
Attac
Registrovaný
Příspěvky: 50
Registrován: úte 23.01.2007 01:00
Bydliště: Liberec

#10 Příspěvek od Attac »

Rubini píše:Hmm, tak fakt asi neoblibena rada - diagnostika. Vadny teplotni cidlo vody pro RJ ma presne opacnej efekt, kdyz je preruseny, tak jednotka nastavi od pocatku smes na teplej motor. Studenej nebezi dobre, ale po ohrati neni rozdil. Regulator tlaku paliva? (taky teplotni zavislost). Diagnostika + zkouska chladiciho okruhu, musi bejt jasno....Drzim palec.
Tak dik skusim a dam vedet ale radost nemam vubec
gyrous
Registrovaný
Příspěvky: 787
Registrován: stř 23.08.2006 00:00
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od gyrous »

Myslím, že to budeš mít v elektrice, svíčky, kable ke svíčkám, rozdělovač (tohle se mi stalo. Po zahřátí se to nejčastěji projevuje tak 10km jízdy a pak to začne...)
Attac
Registrovaný
Příspěvky: 50
Registrován: úte 23.01.2007 01:00
Bydliště: Liberec

#12 Příspěvek od Attac »

gyrous píše:Myslím, že to budeš mít v elektrice, svíčky, kable ke svíčkám, rozdělovač (tohle se mi stalo. Po zahřátí se to nejčastěji projevuje tak 10km jízdy a pak to začne...)
Tak to sedi po 10km to je ono akorat nevim kde u m50 mam hledat rozdelovac :mad: ? a jak si to vyresil?? muze to byt i po vymene radia??? Kabelaz z beckra jsem pouzil na eu jack akorat jsem pouzil 2 kabaly a radio ostatni je nepripojeny
gyrous
Registrovaný
Příspěvky: 787
Registrován: stř 23.08.2006 00:00
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od gyrous »

Zezačátku ani neumíš česky, člověk se ti snaží pomoct a najednou tu děláš chytrého a doplňuješ, že máš motor M50.
Doufám, že to auto máš, doufám, že se ti to děje, to co jsem říkal je systém pro většinu benzínových aut. A že máš systém zapalování na každém válci zvlášť tím líp :twisted: , budeš toho muset koupit víc. :mad:
PS:
a jestli chceš zdarma zjistit to co jsem ti tipnul? chyba bude na špinavé svíčce, když se nezapaluje. :roll:
Attac
Registrovaný
Příspěvky: 50
Registrován: úte 23.01.2007 01:00
Bydliště: Liberec

#14 Příspěvek od Attac »

gyrous píše:Zezačátku ani neumíš česky, člověk se ti snaží pomoct a najednou tu děláš chytrého a doplňuješ, že máš motor M50.
Doufám, že to auto máš, doufám, že se ti to děje, to co jsem říkal je systém pro většinu benzínových aut. A že máš systém zapalování na každém válci zvlášť tím líp :twisted: , budeš toho muset koupit víc. :mad:
PS:
a jestli chceš zdarma zjistit to co jsem ti tipnul? chyba bude na špinavé svíčce, když se nezapaluje. :roll:
Tak se ti omlouvam nemyslel jsem to zle jen sem upresnil tu m50 zda to sedi.Jestli se ti ma poznamka nejak dotkla tak sory.
Attac
Registrovaný
Příspěvky: 50
Registrován: úte 23.01.2007 01:00
Bydliště: Liberec

#15 Příspěvek od Attac »

Tak vsechno je jinak.Emulze pod vickem oleje!Svicky vecne uchcany a krapet od voleje(teda myslim jestli to neni jen naredenej karbon benzinem) Tak mam to hodit ze strane nebo komplet cele GO motoru???Kdyztak na kolik to asi vyjde u m50
Odpovědět