Stránka 1 z 1
Napsal: sob 16.12.2006 20:49
od BMWAK
ahoj,dávám si do E34ky ostřikovače světel a intenzivní ostřikování.auto mám 91.elektrika v autě 89...a ostřikovače a páčka jsou z 93.takže problém 1.páčka mi jen stírala vubec neostřikovala...porovnal jsem jí s druhou a zjistil jsem že jí chybí jedna kostra tu jsem doplnil..pak osřikovalo.ale asolutně nevím kdy mají ostřikovat světla jestli pokaždý nebo jen někdy? a intezivní mytí vubec nevím ale který je to konektor,zapojil jsem ten co byl nejblíž s použitelným tvarem
pokud někdo něco víte poradte pls....
Napsal: sob 16.12.2006 23:51
od psena
Elektrikar me to vysvetloval, ale uz jsem zase pozapomel....svetla ostriknou( a mlhovky) po nejake chvili kdy ostrikujes celni sklo.Intenztivni myti strikne kdyz das packu smerem do stredu volantu, musi byt specialni packa.Snad se nepletu...moc to nepouzivam.
Napsal: ned 17.12.2006 00:34
od BMWAK
díky za reakci...tu páčku samozřejmně mám ale bohužel nevím které konektory zapojit do nádobky s náplní pro intenzivní mytí...mohl by ses mi prosím podívat na barvy kabelu vedoucí do motoru k nádobce intenzivního mytí?
jinak ty ostřikovače světel jsem provizorně vyřešil tak že jsem konektor napojil na konektor jnormálních ostřiovačů...
Napsal: pon 18.12.2006 10:07
od Birkoff
Nemám sice E34, ale mně to funguje takhle. Ostřikovače světel (když máš rozsvíceno, to je snad jasný) po nastartování první ostřik okna a pak jen každých cca 6-10 ostříknutí okna (nevím přesně,nikdy jsem to nepočítal,ale není to pokaždé). Intensive podržím několik sekund, na okno se mi nastříká čistič a pak se automaticky spouští i normální ostřik. Platí výše popsané, totiž pokud je to od nastartování první tak i světla, jinak každých x mytí. (teda myslím že je to tak). Nejsem si jist, jestli při intensive se náhodou nemyjí vždy i světla. E39.
Napsal: pon 18.12.2006 21:36
od BMWAK
aha zajímavý poznatek...ted jen jak zjistit jak to má být v E34 a je to

Napsal: úte 19.12.2006 08:37
od Birkoff
BMWAK píše:aha zajímavý poznatek...ted jen jak zjistit jak to má být v E34 a je to

Zkus mi poslat VIN. Mám WDS (Wiring Diagram System), čiže elektrická zapojení. Tam by to mohlo být a to včetně barev a průřezů drátů. Zkusím pohledat.
Napsal: úte 19.12.2006 11:10
od TT
Birkoff píše:Nemám sice E34, ale mně to funguje takhle. Ostřikovače světel (když máš rozsvíceno, to je snad jasný) po nastartování první ostřik okna a pak jen každých cca 6-10 ostříknutí okna (nevím přesně,nikdy jsem to nepočítal,ale není to pokaždé). Intensive podržím několik sekund, na okno se mi nastříká čistič a pak se automaticky spouští i normální ostřik. Platí výše popsané, totiž pokud je to od nastartování první tak i světla, jinak každých x mytí. (teda myslím že je to tak). Nejsem si jist, jestli při intensive se náhodou nemyjí vždy i světla. E39.
..je to skoro jak píšeš , mělo by jít o každé páté postříkání oken (pak se spustí i ostřikovač světel) je jedno jestli to je intenziv nebo normal (tedy u E39)
Napsal: úte 19.12.2006 18:31
od Marten
Když už jsme u toho, nevíte kolik to stojí v BMW ten čistič???
Napsal: úte 19.12.2006 23:39
od BMWAK
Birkoff píše:BMWAK píše:aha zajímavý poznatek...ted jen jak zjistit jak to má být v E34 a je to

Zkus mi poslat VIN. Mám WDS (Wiring Diagram System), čiže elektrická zapojení. Tam by to mohlo být a to včetně barev a průřezů drátů. Zkusím pohledat.
vin čeho?auta?kabelvýho svazku kterej pochází z jiného auta,nebo vin ostřikovačů světel?
Napsal: stř 20.12.2006 08:45
od Birkoff
BMWAK píše:Birkoff píše:BMWAK píše:aha zajímavý poznatek...ted jen jak zjistit jak to má být v E34 a je to

Zkus mi poslat VIN. Mám WDS (Wiring Diagram System), čiže elektrická zapojení. Tam by to mohlo být a to včetně barev a průřezů drátů. Zkusím pohledat.
vin čeho?auta?kabelvýho svazku kterej pochází z jiného auta,nebo vin ostřikovačů světel?
Myslel jsem auta (samo) VIN=Vehicle Identification Number (stačí posledních 7 znaků). Ale když je to úplně z jinýho, tak alespoň napiš ročník a motor (abych se měl od čeho odpíchnout) nejlépe tvoje a kdybys měl tip na to ze kterýho to je. Napiš co přesně potřebuješ zjistit.
Napsal: stř 20.12.2006 08:49
od Birkoff
Marten píše:Když už jsme u toho, nevíte kolik to stojí v BMW ten čistič???
Mám dojem že něco kolem 166,-Kč za 1l (s nebo bez DPH, teď netuším). A co se týče účinků mytí, tak jsem nic podobnýho nesehnal a pokud se to blížilo výsledkem, tak to stálo v přepočtu za 1l daleko víc.

Napsal: stř 20.12.2006 13:56
od Pietro
Birkoff píše:BMWAK píše:Birkoff píše:
Zkus mi poslat VIN. Mám WDS (Wiring Diagram System), čiže elektrická zapojení. Tam by to mohlo být a to včetně barev a průřezů drátů. Zkusím pohledat.
vin čeho?auta?kabelvýho svazku kterej pochází z jiného auta,nebo vin ostřikovačů světel?
Myslel jsem auta (samo) VIN=Vehicle Identification Number (stačí posledních 7 znaků). Ale když je to úplně z jinýho, tak alespoň napiš ročník a motor (abych se měl od čeho odpíchnout) nejlépe tvoje a kdybys měl tip na to ze kterýho to je. Napiš co přesně potřebuješ zjistit.
Autp je 520 rok 91, kabely 535 rok 89 a ostřikovače z 520 rok 93....
Napsal: stř 20.12.2006 15:18
od Birkoff
Pietro píše:Birkoff píše:BMWAK píše:vin čeho?auta?kabelvýho svazku kterej pochází z jiného auta,nebo vin ostřikovačů světel?
Myslel jsem auta (samo) VIN=Vehicle Identification Number (stačí posledních 7 znaků). Ale když je to úplně z jinýho, tak alespoň napiš ročník a motor (abych se měl od čeho odpíchnout) nejlépe tvoje a kdybys měl tip na to ze kterýho to je. Napiš co přesně potřebuješ zjistit.
Autp je 520 rok 91, kabely 535 rok 89 a ostřikovače z 520 rok 93....
Dobrá míchanice.

Né v pohodě. Se kterým konektorem máš ten problém? Předpokládám, že potřebuješ vědět jak a kam zapojit tu páčku na volantu a odkud vedou dráty k čerpadlu ostřikovače světel, že.
Napsal: stř 20.12.2006 19:05
od BMWAK
Birkoff píše:Pietro píše:Birkoff píše:
Myslel jsem auta (samo) VIN=Vehicle Identification Number (stačí posledních 7 znaků). Ale když je to úplně z jinýho, tak alespoň napiš ročník a motor (abych se měl od čeho odpíchnout) nejlépe tvoje a kdybys měl tip na to ze kterýho to je. Napiš co přesně potřebuješ zjistit.
Autp je 520 rok 91, kabely 535 rok 89 a ostřikovače z 520 rok 93....
Dobrá míchanice.

Né v pohodě. Se kterým konektorem máš ten problém? Předpokládám, že potřebuješ vědět jak a kam zapojit tu páčku na volantu a odkud vedou dráty k čerpadlu ostřikovače světel, že.
potřeboval bych barvu drátu k čerpadlu ustřikovačů světel,a k čerpadlu ostřikovačů s intenzivním mytím...
Napsal: čtv 21.12.2006 08:37
od Birkoff
BMWAK píše:Birkoff píše:Pietro píše:
Autp je 520 rok 91, kabely 535 rok 89 a ostřikovače z 520 rok 93....
Dobrá míchanice.

Né v pohodě. Se kterým konektorem máš ten problém? Předpokládám, že potřebuješ vědět jak a kam zapojit tu páčku na volantu a odkud vedou dráty k čerpadlu ostřikovače světel, že.
potřeboval bych barvu drátu k čerpadlu ustřikovačů světel,a k čerpadlu ostřikovačů s intenzivním mytím...
Od páčky nebo v motorovém prostoru? Jinak kouknu, dej mi chvilku času.
Napsal: čtv 21.12.2006 15:41
od BMWAK
v motorovém prostoru...