Stránka 1 z 1

Napsal: pát 15.12.2006 12:56
od Marten
Když jedu libovolnou rychlostí ať pomalu klidně nebo rychle s kick downem, naskočí mi nouzový režim (ne vždy). Byl jsem v opravně kde se specializují jen na automaty a řekli mi, že to bude v elektrice automatu.
Poraďte co udělat. Už jsem prostříkal zásuvku dole na automatu a ráno vyčistil volič u řadící páky. Co dál?? :?:

Napsal: pát 15.12.2006 20:48
od kosa
obávám se že se s tebou loučí, nic víc udělat nemůžeš, ta elektrika uvnitř je prevít

Napsal: sob 16.12.2006 12:49
od Marten
To bych opravdu byl nerad protože řadí slušně. Elektronika se dá přece opravit. Proč vyhazovat celou převodovku, když je v háji třeba jen nějakej ventil?? To tady tomu nikdo nerozumí???? :evil:

Napsal: sob 16.12.2006 15:36
od bas

Napsal: sob 16.12.2006 16:43
od Marten
To bas: díky za přízpěvek, ale tím jsem včera prolízal půl dne abych něco našel a nic.
Máš něco konkrétního co by mi pomohlo?

Napsal: sob 16.12.2006 17:14
od bas
Marten píše:To bas: díky za přízpěvek, ale tím jsem včera prolízal půl dne abych něco našel a nic.
Máš něco konkrétního co by mi pomohlo?
Asi predvcerom som pisal v inom vlakne, ze niekedy kontakty u rele sa opalia - rele nespina (riadnaca jednotka je bez stavy). Staci precinovat.
Potom by som precistil vsetky konektory, pises ze si uz nejake cistil, ale napr. u stredovej konzole (pred pakou) je jeden tlusty, asi 10-12 pinovy, ten by som tiez precistil a vobec vsetko co spaja prevodovku->paka->TCM

Ale predtym by som navstivil diagnostiku, ci neni nejaka konkretna zavada, napr. na ventile, to by diagnostika mohla zistit, az nie, tak by som zacal cistit tie konektory a pozrel sa do TCM ci tam neni opaleny nejaky kontakt napr. na napajani...

Napsal: sob 16.12.2006 17:26
od Marten
Na diagnostice jsem byl a neukázalo to žádnou konkrétní závadu (v paměti zůstalo jen že převodovka jela na náhradní režim).
Když jsem čistil volič u řadící páky, zdálo se mi, že jeden kontakt byl trochu odehnutý a ještě opotřebený.
Pak jsem ujel asi 40 km a zatím jelo vše v pohodě. Doufám, že to tak zůstane. Dneska to ještě prubnu. :?

Napsal: sob 16.12.2006 17:58
od bas
V samotnej prevodovke toho elektrickeho vela neni - ventily (solenoidy) a nejake cidla (otacok, teploty, ...), ked ti vypadne napr. solenoid, tak sa to musi zapisat do registra zavad (ktory pri diagnostike vlastne precitas). Ked tam nic nemas, tak to moze byt len nejaky blby kontakt - konektor alebo kabel (nalomeny...).

Cistil si aj volic E/S/M ?

http://www.nmia.com/~dgnrg/page_13.htm

Napsal: pon 18.12.2006 18:05
od Marten
Nějak mi začíná blbnout trojka, takže se pomalu chystám na druhou převodovku..... :cry:

Napsal: pon 18.12.2006 18:06
od milo
Marten píše:takže se pomalu chystám na druhou převodovku..... :cry:
s kterou te po par tisicich potka uplne to same ... "nova" prevodovka z vraku jsou vyhozene penize ...

Napsal: úte 19.12.2006 15:02
od Zave
milo píše:
Marten píše:takže se pomalu chystám na druhou převodovku..... :cry:
s kterou te po par tisicich potka uplne to same ... "nova" prevodovka z vraku jsou vyhozene penize ...
potvrzuji :)
viz 750i a GO automatu :)

Napsal: úte 19.12.2006 17:28
od Marten
Dal bych tam manuál, připadá mi že ten automat je na tom autě nejslabší článek. :?
Ptal jsem se na životnost automatu v servisu a bylo mi řečeno, že výrobce uvádí 150 tis. km.. To se mi zdá celkem málo.