Stránka 1 z 1

Napsal: stř 29.11.2006 16:22
od Hyri
Caute neviete akym sposobol sa da vytahnut vstrik z motoru 3.0D mam novy a chcem to prehodit.je to tam len nasilu? dik

Napsal: stř 29.11.2006 18:46
od hopiondra
pokud to neni prvni vstrik (od predu 1,2,3.....), tak musis sundat sani, dej pozor, at ti nic nenapada do motoru, pak odpoj vysokotlaky potrubi (stranova 17´) odpoj jak od vztriku tak od potrubi -lepe se ti to hne, odpoj konektor opatrne vyndej prepad a muzes smele na vstrik pokud mas ,uz ten novejsi s O krouzkem tak by mel jit po chvilce vyklani vyndat pokud tam jeste krouzek neni tak to je spatny ,je zarezlej a horko tezko ho vyndas,pozor at si sracky ze staryho vstriku nenapadaj do motoru kdyztak to vyluxuj a pak implantuj vstrik nandej sani vse pozapojuj-zakrytuj pokud sem na neco zapomnel tak to nekdo doplni hodne stesti :D

Napsal: stř 29.11.2006 23:18
od kosa
jj je to tak, jen když tam bude zarostlej tak to si užiješ , je třeba speciál vytloukač , a fakt pozor na ten sajrajt, a sání je lepší sundat

Napsal: čtv 30.11.2006 01:49
od Hyri
Tak pani POROD je ukonceny :twisted: ... po rozobrni sania ktore som ani cele nedal dole len som ho odklonil aby sa dala odpojit trubka privodu nafty som sa dostak tomu VSTRIKU na 4 valci. tato operacia trvala asi cca 2 Hod pokial sa nam ho podarilo rozhybat asi 2mm posuvanim do strany...na to je asi ten vytahovak.... potom som zobral vysavac lebo to bolo tak obalene sajrajtom ze dopice....potom z radostou sme tam nahodili vstrik a cakali co sa bude diat...po nastartovani motor konecne pravidelny volnobeh a plynule priebeh do otacok.plyn je uplne citlivejsi a som rad ze sa mi to z mojou partiou "OPRAVAROV" podarilo dat dokopy..... uvidime zajtra na dialnici... :D