Stránka 1 z 2
Napsal: úte 07.11.2006 00:21
od lamar
Zdravim, mam taky problem..Normalne si tak soferujem a zrazu vidim ze teplota stupla do 3 pola stupnice a postupne sa priblizovala k cervenemu..Tam sa udrzala asi tak 3 min a potom zasa rychlo za 2 sec klesla naspat..Toto sa zopakovalo asi 5x vzdy tak po 5 minutach..predtym mi to drzalo teplotu uplne super..Kurenie funguje, vsetko slape, len toto ma stve.chladiaca kvapalina tam samozrejme je .dik moc
Napsal: úte 07.11.2006 06:48
od ajfel
zkusil bych odvzdusnit .. je mozne, ze tam putuje bublina ...
petr
Napsal: úte 07.11.2006 09:22
od lamar
Divne je ze niekedy to robi a niekedy to neurobi po celu dobu jazdy..Inak ako sa to odvzdusnuje ? Dakujem
Napsal: úte 07.11.2006 09:28
od ajfel
napis, co mas za auto ...
Napsal: úte 07.11.2006 09:56
od patras
tutove zavzdusneny ... jak to to topi ?
Napsal: úte 07.11.2006 10:47
od lamar
520i 1997..A vedeli by ste mi poradit ako to odvzdusnit..dakujem..Co sa tyka topenia, tak to je celkom v pohode..Sice sa mi zda ze sa to obcas divne sprava...Tak dakujem
Napsal: úte 07.11.2006 12:36
od landys
A co vrtule a vizkozka? Ta me tohle dela rada - zejmena kdyz postavam treba na semaforech, tak se to neuchladi...
Napsal: úte 07.11.2006 12:53
od lamar
Hmm no vcera mi to zacalo robit zovna v zapche,,ale potom som sice uz isiel a aj tak sa to dostalo do cerveneho pola a svietilo to..
Napsal: úte 07.11.2006 14:07
od milo
90% zavzdusnene, 10% mozna vodni pumpa
koledujes si minimalne o nove tesneni pod hlavou, v horsim pripade hlavu, pokud s tim budes v tomto stavu jeste jezdit!!!

Napsal: úte 07.11.2006 14:40
od lamar
A ako to mam odvzdusnit ? 520i touring 1997 ...dik moc..Zvladnem to aj ja sam ?
Napsal: úte 07.11.2006 19:08
od lamar
Tak som teda sa pokusal svojpomocne odvzdusnit..Zapol som motor na chladici som nasiel plastovy srobik vedla otvoru kam sa leje kvapalina..Bol tam napis nieco ako enluftung..pokrutil som a isiel vzduch..Potom segra trochu zoslapla pedal na 3000 otacok a pomaly sa z toho zacala valit biela pena..potom zasa stiahla nohu z plynu a zasa isiel iba vzduch...mam cakat pri neutrali a normalnych volnych otackach kym nepotecie kvapalina, alebo je to ok ze tecie iba pri vyssich otackach..Snad som nic nepohnojil...
Napsal: úte 07.11.2006 20:53
od milo
no kapalina se tam sama nevytvori, pri odvzdusnovani musis dolevat ... nezapomen mit naplno zaple topeni. potom si dej kolecko kolem baraku (autem

)a jeste 1-2x odvzdusneni zopakuj.
Napsal: stř 08.11.2006 20:03
od miculash
pokud netopi tak malo vody - vzduchova bubliny..
jeste me napada vodni pumpa nebo termostat
Napsal: čtv 09.11.2006 10:13
od gogoho
Na 100% termostat tohle mi dělalo na 535 taky....
Napsal: úte 26.12.2006 14:39
od bas
Tak tento problem teraz riesim aj ja, cim to bolo? Termostatom ci vzduchom?
Napsal: úte 26.12.2006 16:38
od pysta
Trosku OT: je pravda ze E39 s dvojzonou maju dva termostaty? V servise mi tvrdili ze je druhy termostat v kureni a naozaj az po jeho vymene prestala kolisat teplota. Vymena hlavneho termostatu a kvapaliny nepomohla.
Napsal: ned 31.12.2006 13:08
od technolog
Pokus se najít nejvyšši na motoru (v motorovém prostoru), a tam se pokus najít odvzdušňovací šroub. Já myslim že ten na chladiči neni v nejvyšší úrovni. Já mám e34 525 m20 a odvzdušňovací šroub mám na termostatu= nejvyšší místo kudy prochází cladicí kapalina (na cladiči ho mám taky ale ten slouží k odvzdušnění chladiče), ty ho můžeš mít trochu jinde. Jinak může bejt špatná viskospojka na vrtuli cladiče (to poznáš když vypneš na provozní teplotu zahřátej motor a zkusíš vrtulí zatočit když pujde stejně lehce točit jako při studenym motoru- to si taky vyzkoušej ať máš možnost porovnání tak je špatná viskospojka na vrtuli). Nebo je špatnej termostat (můžeš ho vymontovat doma ho hodit do hrnce se studenou vodou a na sporáku to uvařit, kontrolovat teplotu a jestli se termostat otevírá dřív než se to začne vařit- myslim že tak v 90°C už by měl bejt plně otevřenej když ne tak ho zahoď a kup si jinej). Vodní pumpa by to bejt neměla- to by se to hřálo pořád a ne jen někdy... Přeju úspěch
škoda 1000mb rv68
BMW e21 316 rv78
BMW e34 525 rv88
Napsal: ned 31.12.2006 14:00
od milonovo
Pokud si s tím nic nedělal a začalo to dělat z ničeho nic,tak bych to viděl spíš na termostat než na zavzdušnění.
Napsal: pon 01.01.2007 14:10
od Pavel H
technolog píše:Jinak může bejt špatná viskospojka na vrtuli cladiče (to poznáš když vypneš na provozní teplotu zahřátej motor a zkusíš vrtulí zatočit když pujde stejně lehce točit jako při studenym motoru- to si taky vyzkoušej ať máš možnost porovnání tak je špatná viskospojka na vrtuli).
To není pravda. Takto špatnou visko nepoznáš!!! Už je to tu několikrát probíráno viz tlačítko HLEDAT
Napsal: pon 01.01.2007 23:54
od stanley07
Sám tohle auto na 99% neodvzdušníš. Ale to není ten problém. Vypadá to na termostat. Zřejmě se seká a proto to jednou hřeje a podruhý nee. Vyměň ho a budeš mít klid, Je to i s prací záležitost za pár stovek. Já jsem to řešil nedávno. Jen jsem pak na odvzdušnění musel do BMW servisu. Potrvrdili mi, že to jde svépomocí opravdu špatně, ne-li vůbec. Hodně štěstí.