Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

radu

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Mirahejny
Registrovaný
Příspěvky: 156
Registrován: pát 15.09.2006 00:00
Bydliště: Litvínov
Klubové ID: 1266

#1 Příspěvek od Mirahejny »

Ahoj na panelu z topením je spínač na vyhřívání zadního okna pod ním na klimu a pod klimou je spínač s písmenem .A.v prerušováném kolečku a pak kolečko bez písmene na co prosím vás je když ho sepnu roztočí se pomocná vrtule na klimu ale klima nesvítí dík
starML Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2453
Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
Bydliště: Mariánské Lázně
Klubové ID: 659

#2 Příspěvek od starML Člen Klubu »

Do předmětu příspěvku piš konkrétnější vyjádření, čeho se to týká. Je to přehlednější pro ostatní při hledání i ochotě reagovat.

Jedná se o Umluftbetrieb/Automatische Umluft Control AUC. A teď česky.
Je to ovlivnění oběhu vzduchu přes topení a klimatizaci. Buď přívod vnějšího vzduchu nebo recirkulaci vzduchu uvnitř.

- Pokud mám vše vypnuto, je do topení a klimy přiváděn vzduch z venku = režim ventilace -normální režim
- Když svítí levá kontrolka (A) a systém automaticky rozpozná škodlivé látky ve venkovním vzduchu, přepne se do režimu recirkulace a zase vypne - když je "čistej vzduch"- ventilace
- Když svítí pravá kontrolka, je recirkulace zapnuta trvale

Je to možné ovládat i tlačítkem na volantu, úplně vpravo dole pod tempomatem, tři šipky dokolečka.

K čemu je to dobré :
Když např. pojedu za studeným kouřícím "nafťákem" (Avie) nebo kde zemědělci hnojili pole a pod. přepnu do recirlukace a smrady se do auta nedostanou. Po předjetí smraďocha přepnu na normální režim. Pokud je předpoklad větší frekvence smradlavých případů (město), zvolím režim (A), systém by si měl poradit. Nebudu rozvádět, jak to vyhodnocuje, asi má sondu na oxidy uhlíku. Ze zkušenosti hodně kouřící auto pozná, čekání na křižovatce a v tunelu taky, smog případ od případu, přírodní smrady NE.
Při režimu recirkulace je také možno rychleji ohřát vnitřní prostor, protože neohřívám vnější studený vzduch, ale vzduch ze vnitřku auta. Mohou se začít zamlžovat okna, protože to osoby uvnitř "zadýchají". Nutno zvolit ofuk čelního skla - tlačítko vlevo nahoře a zvýšit otáčky ventilátoru.
Mirahejny
Registrovaný
Příspěvky: 156
Registrován: pát 15.09.2006 00:00
Bydliště: Litvínov
Klubové ID: 1266

#3 Příspěvek od Mirahejny »

starML píše:Do předmětu příspěvku piš konkrétnější vyjádření, čeho se to týká. Je to přehlednější pro ostatní při hledání i ochotě reagovat.

Jedná se o Umluftbetrieb/Automatische Umluft Control AUC. A teď česky.
Je to ovlivnění oběhu vzduchu přes topení a klimatizaci. Buď přívod vnějšího vzduchu nebo recirkulaci vzduchu uvnitř.

- Pokud mám vše vypnuto, je do topení a klimy přiváděn vzduch z venku = režim ventilace -normální režim
- Když svítí levé kontrolka (A) a systém automaticky rozpozná škodlivé látky ve venkovním vzduchu, přepne se do režimu recirkulace a zase vypne - když je "čistej vzduch"- ventilace
- Když svítí pravá kontrolka, je recirkulace zapnuta trvale

Je to možné ovládat i tlačítkem na volantu, úplně vpravo dole pod tempomatem, tři šipky dokolečka.

K čemu je to dobré :
Když např. pojedu za studeným kouřícím "nafťákem" (Avie) nebo kde zemědělci hnojili pole a pod. přepnu do recirlukace a smrady se do auta nedostanou. Po předjetí smraďocha přepnu na normální režim. Pokud je předpoklad větší frekvence smradlavých případů (město), zvolím režim (A), systém by si měl poradit. Nebudu rozvádět, jak to vyhodnocuje, asi má sondu na oxidy uhlíku. Ze zkušenosti hodně kouřící auto pozná, čekání na křižovatce a v tunelu taky, smog případ od případu, přírodní smrady NE.
Při režimu recirkulace je také možno rychleji ohřát vnitřní prostor, protože neohřívám vnější studený vzduch, ale vzduch ze vnitřku auta. Mohou se začít zamlžovat okna, protože to osoby uvnitř "zadýchají". Nutno zvolit ofuk čelního skla - tlačítko vlevo nahoře a zvýšit otáčky ventilátoru.
jo dík a proč přitom spíná pomocný větrák před chladičem na klimu?
Odpovědět