Zdar lidi!
Jaký je rozdíl mezi motorem 525i(E34,193PS) a 523i(E39)?
Je mi jasný, že v obsahu a ve výkonu..
Nechápu, proč nepokračovali s 525i a místo toho začali do E39 dávat slabší 523i.
Díky za vysvětlení...
Holin píše:Zdar lidi!
Jaký je rozdíl mezi motorem 525i(E34,193PS) a 523i(E39)?
Je mi jasný, že v obsahu a ve výkonu..
Nechápu, proč nepokračovali s 525i a místo toho začali do E39 dávat slabší 523i.
Díky za vysvětlení...
papírový rozdíl není ve skutečnosti tak velký... 523i je taky obsah 2,5 .. ale má níže položený krouták a je znatelně úspornější ... přitom jede skoro stejně. imho.. v D se platí pojistka za kW tak to může být i důvod proč rozdílů je víc... popis 523i je jen z důvodu že výkonostně je srovnatelný s auty o obsahu 2,3
Born to be for BMW 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d
Holin píše:Zdar lidi!
Jaký je rozdíl mezi motorem 525i(E34,193PS) a 523i(E39)?
Je mi jasný, že v obsahu a ve výkonu..
Nechápu, proč nepokračovali s 525i a místo toho začali do E39 dávat slabší 523i.
Díky za vysvětlení...
oba maji obsah cca 2,5l .... 523i je modernejsi, rozdil je prubehu kroutaku a vykonu, ale hlavne ve spotrebe.... i pres mensi vykon 523i pojede podobne jako 525i, ale bude min zrat..... "misto" 525i je 528i
Aha, takže když se srovnají jízdní vlastnosti, akcelerace, pružnost, atd. tak jsou na tom oba motory téměř nastejno a 523i je úspornější..
Obával jsem se, že vzhledem k rozdílu ve výkonu bude 523i znatelně línější..