Stránka 1 z 1
Napsal: pát 15.09.2006 17:43
od mike525
Ahoj lidi, ví někdo jaký je fyzický rozdíl mezi hlavou 2,5 bez vanosu a hlavou 2,5 s vanosem?? Jedná se mi konkrétně pouze o "hliník". Připadá mi, že jsou ty hlavy identické, akorát jedna má na sobě připláclý VANOS a druhá ne.
Jde o to, jestli jsou mezi sebou záměnné, tj. když mám prasklou hlavu s vanosem, jestli můžu použít hlavu bez vanosu a komponenty a vanos na ni naskládat?
Díky
Případně by mě ještě zajímal rozdíl mezi 2.0 motorem a 2.5 motorem, co dělá rozdíl objemu? zdvih? průměr válců?
Napsal: pát 15.09.2006 20:09
od bavo
mike525 píše:Ahoj lidi, ví někdo jaký je fyzický rozdíl mezi hlavou 2,5 bez vanosu a hlavou 2,5 s vanosem?? Jedná se mi konkrétně pouze o "hliník". Připadá mi, že jsou ty hlavy identické, akorát jedna má na sobě připláclý VANOS a druhá ne.
Jde o to, jestli jsou mezi sebou záměnné, tj. když mám prasklou hlavu s vanosem, jestli můžu použít hlavu bez vanosu a komponenty a vanos na ni naskládat?
Díky
Případně by mě ještě zajímal rozdíl mezi 2.0 motorem a 2.5 motorem, co dělá rozdíl objemu? zdvih? průměr válců?
jediný co z toho vím jistě je,že 2,5 má větší zdvih i vrtání jak 2,0

Napsal: pát 15.09.2006 20:43
od psena
Resil jsem to asi trema rokama.Hlava jako takova stejna je, ale komponenty ne, ale radsi si to jeste nekde over.
Napsal: sob 16.09.2006 21:48
od mike525
Tak ve vrtani je rozdil cca 4mm na prumeru valce... zdvih nevim, ale urcite bude jiny.. napadlo me to jen z toho duvodu, ze jsem nekde videl nabizet 2.5kovy spodek k 2.0 hlave, tak me zajimalo jestli to jde nebo ne....
Co se tyce rozdilu 2.5 ne/vanos tak to bohuzem nemam kde zjistit, proto pisu tady ;o)
prijde i to jako uplne stejne.... samozrejme komponenty jine, ale ty mam..
Napsal: sob 16.09.2006 23:20
od Jawak
Zhruba před rokem začal jeden kamarád (kterému praskla obyč hlava na M50B25) vyměňovat za hlavu s Vanosem, tedy M50B25TU a teprve před týdnem jsem mu to auto vezl ze servisu, motor s Vanosem má daleko víc čidel a různých věcí, je to složitější, než by si kdo myslel

Napsal: ned 17.09.2006 10:28
od mike525
Jawak píše:Zhruba před rokem začal jeden kamarád (kterému praskla obyč hlava na M50B25) vyměňovat za hlavu s Vanosem, tedy M50B25TU a teprve před týdnem jsem mu to auto vezl ze servisu, motor s Vanosem má daleko víc čidel a různých věcí, je to složitější, než by si kdo myslel

Jojo, to urcite, ja ale Vanos mam. Mam praklou hlavu na 3. valci a takovym blbym zpusobem ze nevim jestli to pujde zavarit, proto zjistuju mozne altrnativy... tj. pouzit hlavu z nevanos motoru a na ni naskladat komponenty z me vanos hlavy