Napsal: stř 09.08.2006 23:51
Měnili mi kompletně olej v drobečkovi, a furt mě na ledkách svítí že to chce vyměnit a ty poslední dvě červene nebo co to je!, co s tím?? nějake zaoxidované čidlo? nebo je potřeba to nějak vynulovat?? Díky
Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
https://www.bmwklub.cz/
ajfel píše:moje vcerejsi odpoved s asi 5 odkazy zmizela
tak aspon jeden ...
http://e32.zcepe.net/oil_service.htm
petr
magic píše:ajfel píše:moje vcerejsi odpoved s asi 5 odkazy zmizela
tak aspon jeden ...
http://e32.zcepe.net/oil_service.htm
petr
teď se taky dívám že tu neni každopádně odkazy jsem pročet a vymazal jsem to a je to OK! Teď ještě aby zhaslo inspection, jestli to teda ma shasnout? to se nuluje stejně jako oilservis,akorat se drátek odpojí po cca 4sec?? jestli to chápu dobře??
magic píše:ajfel píše:moje vcerejsi odpoved s asi 5 odkazy zmizela
tak aspon jeden ...
http://e32.zcepe.net/oil_service.htm
petr
teď se taky dívám že tu neni každopádně odkazy jsem pročet a vymazal jsem to a je to OK! Teď ještě aby zhaslo inspection, jestli to teda ma shasnout? to se nuluje stejně jako oilservis,akorat se drátek odpojí po cca 4sec?? jestli to chápu dobře??
divinol píše:tak včera jsem to zrovna dělal....zkoušel to asi 5x,stejně jako vloni a nic..... znova jsem dnes zkusil postup-1.propojit 2.zapnout zap.10s. 3.vypnout 4.odpojit a přidal jsem k tomu ještě zpětné zašroubování víčka.A najednou všech 5 zelených.....je možné,že kontakty na víčku mají na to vliv?......
Borec píše:draty na propojeni by mely mit cca 10ohmů a muzes to propojit 19 VS kostra muze se stat ze vynulování bude zapotrebí 2krat zasebou
pozor na ridici jednotku ta nema moc v oblibe primé propojení (zkrat)
tds píše:Borec píše:draty na propojeni by mely mit cca 10ohmů a muzes to propojit 19 VS kostra muze se stat ze vynulování bude zapotrebí 2krat zasebou
pozor na ridici jednotku ta nema moc v oblibe primé propojení (zkrat)
19-ka je kostra!!! hele na vymazání inspekce je třeba 12s oil 4s.
nechat zaplej klíč propojit vydržet a vytáhnout,a naskočí ti to.navymýšlejte všelijaké blbosti...
divinol píše:no a právě mě to šlo tak,že nejdřív propojit a pak zapnout klíč.....
miloshm píše:divinol píše:no a právě mě to šlo tak,že nejdřív propojit a pak zapnout klíč.....
Když jsem nejdřív propojil a pak zapnul zapalování, tak se mě podařilo vynulovat jen kontrolky na olej, ale ne inspection.
tds píše:miloshm píše:divinol píše:no a právě mě to šlo tak,že nejdřív propojit a pak zapnout klíč.....
Když jsem nejdřív propojil a pak zapnul zapalování, tak se mě podařilo vynulovat jen kontrolky na olej, ale ne inspection.
taky to tak jde, ale nemá se to tak dělat!!!vždy musí být zaplé zapalování a nejdřív propojit pin 19 a až pak 7
magic píše:tds píše:miloshm píše:[quote="divinol"]no a právě mě to šlo tak,že nejdřív propojit a pak zapnout klíč.....
Když jsem nejdřív propojil a pak zapnul zapalování, tak se mě podařilo vynulovat jen kontrolky na olej, ale ne inspection.
taky to tak jde, ale nemá se to tak dělat!!!vždy musí být zaplé zapalování a nejdřív propojit pin 19 a až pak 7
Maxiczech píše:magic píše:tds píše:[quote="miloshm"][quote="divinol"]no a právě mě to šlo tak,že nejdřív propojit a pak zapnout klíč.....
Když jsem nejdřív propojil a pak zapnul zapalování, tak se mě podařilo vynulovat jen kontrolky na olej, ale ne inspection.
taky to tak jde, ale nemá se to tak dělat!!!vždy musí být zaplé zapalování a nejdřív propojit pin 19 a až pak 7
T.o.m. píše:Maxiczech píše:magic píše:[quote="tds"][quote="miloshm"][quote="divinol"]no a právě mě to šlo tak,že nejdřív propojit a pak zapnout klíč.....
Když jsem nejdřív propojil a pak zapnul zapalování, tak se mě podařilo vynulovat jen kontrolky na olej, ale ne inspection.
taky to tak jde, ale nemá se to tak dělat!!!vždy musí být zaplé zapalování a nejdřív propojit pin 19 a až pak 7