Stránka 1 z 2

Napsal: stř 09.08.2006 23:51
od magic
Měnili mi kompletně olej v drobečkovi, a furt mě na ledkách svítí že to chce vyměnit a ty poslední dvě červene nebo co to je!, co s tím?? nějake zaoxidované čidlo? nebo je potřeba to nějak vynulovat?? Díky

Napsal: pát 11.08.2006 09:02
od patras
jasne ze to chce vynulovat !!! dej heldat oil service nebo neco takovyho tady na foru je to tu snad 10x

Napsal: pát 11.08.2006 09:30
od ajfel
moje vcerejsi odpoved s asi 5 odkazy zmizela :)
tak aspon jeden ...
http://e32.zcepe.net/oil_service.htm
petr

Napsal: pát 11.08.2006 10:15
od magic
ajfel píše:moje vcerejsi odpoved s asi 5 odkazy zmizela :)
tak aspon jeden ...
http://e32.zcepe.net/oil_service.htm
petr

teď se taky dívám že tu neni každopádně odkazy jsem pročet a vymazal jsem to a je to OK! Teď ještě aby zhaslo inspection, jestli to teda ma shasnout? to se nuluje stejně jako oilservis,akorat se drátek odpojí po cca 4sec?? jestli to chápu dobře??

Napsal: pát 11.08.2006 11:59
od ajfel
magic píše:
ajfel píše:moje vcerejsi odpoved s asi 5 odkazy zmizela :)
tak aspon jeden ...
http://e32.zcepe.net/oil_service.htm
petr

teď se taky dívám že tu neni každopádně odkazy jsem pročet a vymazal jsem to a je to OK! Teď ještě aby zhaslo inspection, jestli to teda ma shasnout? to se nuluje stejně jako oilservis,akorat se drátek odpojí po cca 4sec?? jestli to chápu dobře??


cas ti nepotvrdim, je to v nejakem tom navodu (ja si ho dycky ctu pred resetem),ale je to presne tak, jak rikas .. stejne draty, jiny cas :)
petr

Napsal: pát 11.08.2006 13:55
od miloshm
magic píše:
ajfel píše:moje vcerejsi odpoved s asi 5 odkazy zmizela :)
tak aspon jeden ...
http://e32.zcepe.net/oil_service.htm
petr

teď se taky dívám že tu neni každopádně odkazy jsem pročet a vymazal jsem to a je to OK! Teď ještě aby zhaslo inspection, jestli to teda ma shasnout? to se nuluje stejně jako oilservis,akorat se drátek odpojí po cca 4sec?? jestli to chápu dobře??

Aby se mě vymazalo inspection, tak jsem musel nejdřív zapnout zapalování a teprve až potom spojit piny, jinak mě to prostě nešlo. Mám e34 525i M50.

Napsal: pát 11.08.2006 14:05
od eko

Napsal: pát 11.08.2006 15:31
od divinol
tak včera jsem to zrovna dělal....zkoušel to asi 5x,stejně jako vloni a nic..... znova jsem dnes zkusil postup-1.propojit 2.zapnout zap.10s. 3.vypnout 4.odpojit a přidal jsem k tomu ještě zpětné zašroubování víčka.A najednou všech 5 zelených.....je možné,že kontakty na víčku mají na to vliv?......

Napsal: pát 11.08.2006 15:33
od patras
divinol píše:tak včera jsem to zrovna dělal....zkoušel to asi 5x,stejně jako vloni a nic..... znova jsem dnes zkusil postup-1.propojit 2.zapnout zap.10s. 3.vypnout 4.odpojit a přidal jsem k tomu ještě zpětné zašroubování víčka.A najednou všech 5 zelených.....je možné,že kontakty na víčku mají na to vliv?......


nemely by .. jde spis o cas .. propojis a cekas dokude se nerozsvitej .. lepsi je pouzit nejakej draz zakoncenej treba hrotem (pouzivam kabel od multimetru .. je odealni ;) ..

jo a nepropojuju to ze zemi v konektoru ale dam to na sroub od ulozeni tlumice ...

Napsal: pon 14.08.2006 09:37
od divinol
8O ..to koukám....no aspoň víc možností

Napsal: pon 14.08.2006 11:22
od Borec
draty na propojeni by mely mit cca 10ohmů a muzes to propojit 19 VS kostra muze se stat ze vynulování bude zapotrebí 2krat zasebou
pozor na ridici jednotku ta nema moc v oblibe primé propojení (zkrat)

Napsal: pon 14.08.2006 14:45
od tds
Borec píše:draty na propojeni by mely mit cca 10ohmů a muzes to propojit 19 VS kostra muze se stat ze vynulování bude zapotrebí 2krat zasebou
pozor na ridici jednotku ta nema moc v oblibe primé propojení (zkrat)

19-ka je kostra!!! hele na vymazání inspekce je třeba 12s oil 4s.
nechat zaplej klíč propojit vydržet a vytáhnout,a naskočí ti to.navymýšlejte všelijaké blbosti... :roll:

Napsal: pon 14.08.2006 15:43
od miloshm
tds píše:
Borec píše:draty na propojeni by mely mit cca 10ohmů a muzes to propojit 19 VS kostra muze se stat ze vynulování bude zapotrebí 2krat zasebou
pozor na ridici jednotku ta nema moc v oblibe primé propojení (zkrat)

19-ka je kostra!!! hele na vymazání inspekce je třeba 12s oil 4s.
nechat zaplej klíč propojit vydržet a vytáhnout,a naskočí ti to.navymýšlejte všelijaké blbosti... :roll:

Přesně, jak píše tds, tak to funguje naprosto spolehlivě!

Napsal: úte 15.08.2006 10:22
od divinol
no a právě mě to šlo tak,že nejdřív propojit a pak zapnout klíč.....

Napsal: úte 15.08.2006 16:01
od miloshm
divinol píše:no a právě mě to šlo tak,že nejdřív propojit a pak zapnout klíč.....

Když jsem nejdřív propojil a pak zapnul zapalování, tak se mě podařilo vynulovat jen kontrolky na olej, ale ne inspection.

Napsal: stř 16.08.2006 08:19
od tds
miloshm píše:
divinol píše:no a právě mě to šlo tak,že nejdřív propojit a pak zapnout klíč.....

Když jsem nejdřív propojil a pak zapnul zapalování, tak se mě podařilo vynulovat jen kontrolky na olej, ale ne inspection.

taky to tak jde, ale nemá se to tak dělat!!!vždy musí být zaplé zapalování a nejdřív propojit pin 19 a až pak 7

Napsal: stř 16.08.2006 19:20
od magic
tds píše:
miloshm píše:
divinol píše:no a právě mě to šlo tak,že nejdřív propojit a pak zapnout klíč.....

Když jsem nejdřív propojil a pak zapnul zapalování, tak se mě podařilo vynulovat jen kontrolky na olej, ale ne inspection.

taky to tak jde, ale nemá se to tak dělat!!!vždy musí být zaplé zapalování a nejdřív propojit pin 19 a až pak 7


oil servis mám vymazanej OK, až vyměním svíčky filtr atd.. vymáznu i inspekci.. normálně jak tady píšete a bude ;))
Takže děkuji

Napsal: stř 16.08.2006 20:30
od Maxiczech
magic píše:
tds píše:
miloshm píše:[quote="divinol"]no a právě mě to šlo tak,že nejdřív propojit a pak zapnout klíč.....

Když jsem nejdřív propojil a pak zapnul zapalování, tak se mě podařilo vynulovat jen kontrolky na olej, ale ne inspection.

taky to tak jde, ale nemá se to tak dělat!!!vždy musí být zaplé zapalování a nejdřív propojit pin 19 a až pak 7


oil servis mám vymazanej OK, až vyměním svíčky filtr atd.. vymáznu i inspekci.. normálně jak tady píšete a bude ;))
Takže děkuji[/quote]

8O 8O AHA :!: Tak takhle se to dělá.. :wink: :lol: :lol: :lol:

Napsal: stř 16.08.2006 20:48
od T.o.m.
Maxiczech píše:
magic píše:
tds píše:[quote="miloshm"][quote="divinol"]no a právě mě to šlo tak,že nejdřív propojit a pak zapnout klíč.....

Když jsem nejdřív propojil a pak zapnul zapalování, tak se mě podařilo vynulovat jen kontrolky na olej, ale ne inspection.

taky to tak jde, ale nemá se to tak dělat!!!vždy musí být zaplé zapalování a nejdřív propojit pin 19 a až pak 7


oil servis mám vymazanej OK, až vyměním svíčky filtr atd.. vymáznu i inspekci.. normálně jak tady píšete a bude ;))
Takže děkuji[/quote]

8O 8O AHA :!: Tak takhle se to dělá.. :wink: :lol: :lol: :lol:[/quote]

no nechtěj vidět, jak to dělaj jinde a hlavně za kolik :wink:

Napsal: stř 16.08.2006 21:27
od Maxiczech
T.o.m. píše:
Maxiczech píše:
magic píše:[quote="tds"][quote="miloshm"][quote="divinol"]no a právě mě to šlo tak,že nejdřív propojit a pak zapnout klíč.....

Když jsem nejdřív propojil a pak zapnul zapalování, tak se mě podařilo vynulovat jen kontrolky na olej, ale ne inspection.

taky to tak jde, ale nemá se to tak dělat!!!vždy musí být zaplé zapalování a nejdřív propojit pin 19 a až pak 7


oil servis mám vymazanej OK, až vyměním svíčky filtr atd.. vymáznu i inspekci.. normálně jak tady píšete a bude ;))
Takže děkuji[/quote]

8O 8O AHA :!: Tak takhle se to dělá.. :wink: :lol: :lol: :lol:[/quote]

no nechtěj vidět, jak to dělaj jinde a hlavně za kolik :wink:[/quote]
Děkuji za radu.. :lol: