Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E39 520i kupa
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2225
- Registrován: pon 14.04.2003 00:00
- Bydliště: Bedřichov
- Klubové ID: 208
- Kontaktovat uživatele:
520i = 150PS, 523i = 170PS,lamar píše:Zdravim..Mam moznost si kupit 520i touring 98...Mam v tom trochu chaos pretoze tam pisu ze to ma 170 koni..je to normalne ? inak ake su tieto motory...pretoze sa rozhodujem medzi 525TDS a 520i 170PS...Co sa viac oplati ? Dakujem
525tds má spotřebu hodně podobnou jako 520i, akorát s tím benzínem nebudeš mít tolik starostí
Ja osobne to vidim uplne jinak, tdsko po nacipovani jede daleko lip nez 520i a kdyz s tim budes jezdit slusne, da se za 7, kdyz tomu budes davat dostanes se max. nekam na 11-12 litru. Zatimco kdyz budes nakladat 520i, tak pojedes klidne za 15 a vic...Baxon píše:520i = 150PS, 523i = 170PS,lamar píše:Zdravim..Mam moznost si kupit 520i touring 98...Mam v tom trochu chaos pretoze tam pisu ze to ma 170 koni..je to normalne ? inak ake su tieto motory...pretoze sa rozhodujem medzi 525TDS a 520i 170PS...Co sa viac oplati ? Dakujem
525tds má spotřebu hodně podobnou jako 520i, akorát s tím benzínem nebudeš mít tolik starostí
Ako myslis ze vela starosti? s tym TDS to byva zlozitejsie? a ked porovnam spotrebu 520i a 523 i ako je na tom ? sa mi zda ze 523i je aj novsi motor nie ? to sa potom inak pani na tejto stranke asi pomylili..http://www.autovia.sk/auto_bmw-rad-5-to ... 214118.htm
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2225
- Registrován: pon 14.04.2003 00:00
- Bydliště: Bedřichov
- Klubové ID: 208
- Kontaktovat uživatele:
Já měl 520i tři roky a tds 7er, 5er, a ted rok trojku. Když se tds načipuje jede o chlup líp než 520i, ale ne o dost, maximálka na chlup stejná. I když budu 520i dávat pojede max. do tech 12l/100km. 15 a víc je holej nesmysl a slušně jezdí za 7 taky. Akorát s TDS jsou spojený větší náklady na údržbu, to je fakt.bpytlik píše:Ja osobne to vidim uplne jinak, tdsko po nacipovani jede daleko lip nez 520i a kdyz s tim budes jezdit slusne, da se za 7, kdyz tomu budes davat dostanes se max. nekam na 11-12 litru. Zatimco kdyz budes nakladat 520i, tak pojedes klidne za 15 a vic...Baxon píše:520i = 150PS, 523i = 170PS,lamar píše:Zdravim..Mam moznost si kupit 520i touring 98...Mam v tom trochu chaos pretoze tam pisu ze to ma 170 koni..je to normalne ? inak ake su tieto motory...pretoze sa rozhodujem medzi 525TDS a 520i 170PS...Co sa viac oplati ? Dakujem
525tds má spotřebu hodně podobnou jako 520i, akorát s tím benzínem nebudeš mít tolik starostí
Neplácám si játra jedna baba povídala nebo kamarád mněl blablabla, ale z vlastních zkušeností

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2225
- Registrován: pon 14.04.2003 00:00
- Bydliště: Bedřichov
- Klubové ID: 208
- Kontaktovat uživatele:
tady máš odpovědi na tvoje otázky http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... page&pid=4 , akorát ta spotřeba u 520i nesedí protože je o cca 0,5l menší než u 523i.lamar píše:Ako myslis ze vela starosti? s tym TDS to byva zlozitejsie? a ked porovnam spotrebu 520i a 523 i ako je na tom ? sa mi zda ze 523i je aj novsi motor nie ? to sa potom inak pani na tejto stranke asi pomylili..http://www.autovia.sk/auto_bmw-rad-5-to ... 214118.htm
Ten inzerát je blbost.
TD všeobecně má samozřejmně součástky, které se musí měnit a nestojí málo, přičemž tyhle věci benzín nemá. Chytit 8 let starý TDS v top stavu, to by jsi musel mít hodně velký štěstí po hodně velkým fandovi

No super..INak ten odkaz mi nejde, pretoze sa nemozem dostat do tej sekcie..nieco kvoli specialnym pravam..Tak to som nevedel ze naklady na diesel su vacsie.teraz aspon viem.Cize pokial si chcem kupit jazdeny e39 touring 98-99 a budem hladiet na spotrebu a naklady tak sa mi oplati iba benzin ?? dakujem
Vozy e39 520i do roku 2000 měli výkon 150k od r.v. 2000 170k. Pokud je v tom voze orig motor má 150k. Není to žádný zázrak, poměrně vysoká spotřeba. Pětka je poměrně těžký vůz a kroutící moment motoru 520i je pouze 190N.m při 4200ot/min což nejsou hodnoty které by nějak omračovali. Doporučuji motorizace 523i či 528i. Motory TDs jsou dobré a najedou mnoho km, ale pouze v rukou řidičů, kteří ví jak se k nim mají chovat. Mají i své vrozené mouchy, hlavně odchází čerpadlo. Tudíž pokud neznáš dokonale historii toho TDSa popřípadě nejsi přes tyto motory znalec, tak ti rozhodně spíše doporučuji nějaký bezín.lamar píše:No super..INak ten odkaz mi nejde, pretoze sa nemozem dostat do tej sekcie..nieco kvoli specialnym pravam..Tak to som nevedel ze naklady na diesel su vacsie.teraz aspon viem.Cize pokial si chcem kupit jazdeny e39 touring 98-99 a budem hladiet na spotrebu a naklady tak sa mi oplati iba benzin ?? dakujem
Jednak zalezi jak se nacipuje a druhak zalezi v jakem stavu je turbo a pod, nehlede na to, ze to nemusis tocit jak 520i, kdyz chces aby to aspon trochu jelo. Maximalku jsem mel 225km/h tachometrovych, na rovine, s 520i jsem nikdy maximalku nezkousel. A s tou spotrebou, kdyz tomu budes davat, neverim, ono je totiz davat a davat...Kdyz jsem daval passatu 1,9tdi 96kw na trase ostrava-brno, tak prumerna spotreba byla 12,5 litru a to majitel tvrdil, ze se s tim pres 8 jezdit neda. Takze bych veril ze pri rychle jizde to bude jezdit za 12, ale to jezdi tds do 10ti. Kazdopadne na TDS sou urcite vetsi naklady, hlavne kdyz odejdou vstriky nebo turbo. Kazdopadne, to si musi rozhodnout a zpocitat kazdy sam. Ja bych uz TDS urcite nechtel a sel bych aspon do 528i. Ale pri rozhodovani mezi 520i 150ps a TDS bych volil TDS + chipBaxon píše:Já měl 520i tři roky a tds 7er, 5er, a ted rok trojku. Když se tds načipuje jede o chlup líp než 520i, ale ne o dost, maximálka na chlup stejná. I když budu 520i dávat pojede max. do tech 12l/100km. 15 a víc je holej nesmysl a slušně jezdí za 7 taky. Akorát s TDS jsou spojený větší náklady na údržbu, to je fakt.bpytlik píše:Ja osobne to vidim uplne jinak, tdsko po nacipovani jede daleko lip nez 520i a kdyz s tim budes jezdit slusne, da se za 7, kdyz tomu budes davat dostanes se max. nekam na 11-12 litru. Zatimco kdyz budes nakladat 520i, tak pojedes klidne za 15 a vic...Baxon píše: 520i = 150PS, 523i = 170PS,
525tds má spotřebu hodně podobnou jako 520i, akorát s tím benzínem nebudeš mít tolik starostí
Neplácám si játra jedna baba povídala nebo kamarád mněl blablabla, ale z vlastních zkušeností

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2225
- Registrován: pon 14.04.2003 00:00
- Bydliště: Bedřichov
- Klubové ID: 208
- Kontaktovat uživatele:
nene, byl to ještě dvoulitr se 150PS, ale rok 2000, tak že poslední modifikace před 2.2. Ta maximálka sedí 225km/h. Jeli jsme s LukasemH (TDS + CHIP) za sebou na obchvatu PHY jak na laněbpytlik píše:imho baxon, nemel jsi uz nahodou motor se 170ps?

Z mejch zkušeností bych radši volil ten benzín 2.0 než tds by? s chipem.
Je jasný, že se do 8 a více let starýho diesla bude muset něco strčit, což u benzínu ani ne.