Stránka 1 z 2
Napsal: čtv 20.07.2006 15:40
od RuDoSh
zapojoval uz nekdo multifunkcni volant (misto obyc)? Co me ceka? Jak je to s ovladanim radia? Musi se to zapojovat nejak kablem zadem, nebo si to vezme jen nejak pres ten krouzek? (myslim ze mam to druhe nejlepsi radio co tam origo davali

)
a co je potreba k dodelani tempomatu na M52 2,8i?

Napsal: čtv 20.07.2006 20:28
od Maxiczech
RuDoSh píše:zapojoval uz nekdo multifunkcni volant (misto obyc)? Co me ceka? Jak je to s ovladanim radia? Musi se to zapojovat nejak kablem zadem, nebo si to vezme jen nejak pres ten krouzek? (myslim ze mam to druhe nejlepsi radio co tam origo davali

)
a co je potreba k dodelani tempomatu na M52 2,8i?

Rádio máš možná super, ale ten volant..

Zajdi na debatu o hovně. O tom bude možná celé tvoje auto..

Napsal: čtv 20.07.2006 21:44
od Baxon
RuDoSh píše:zapojoval uz nekdo multifunkcni volant (misto obyc)? Co me ceka? Jak je to s ovladanim radia? Musi se to zapojovat nejak kablem zadem, nebo si to vezme jen nejak pres ten krouzek? (myslim ze mam to druhe nejlepsi radio co tam origo davali

)
a co je potreba k dodelani tempomatu na M52 2,8i?

kluk z bavora si multifunkční volant dodělával do e46, zeptám se ho co je k tomu za potřebí, ale říkal, že to je easy
Napsal: pát 21.07.2006 07:01
od Toydolls
RuDoSh píše:zapojoval uz nekdo multifunkcni volant (misto obyc)? Co me ceka? Jak je to s ovladanim radia? Musi se to zapojovat nejak kablem zadem, nebo si to vezme jen nejak pres ten krouzek? (myslim ze mam to druhe nejlepsi radio co tam origo davali

)
a co je potreba k dodelani tempomatu na M52 2,8i?

Na E46 se 2draty pripojuji k dratum na ovladaci svetel (ovladani radia a telefonu), dalsi pak RJ - tempomat,ovsem jestli je to u tebe stejne netusim, bude mozna i zalezet na r.v., RJ atd.
Napsal: pát 21.07.2006 09:09
od RuDoSh
Toydolls píše:RuDoSh píše:zapojoval uz nekdo multifunkcni volant (misto obyc)? Co me ceka? Jak je to s ovladanim radia? Musi se to zapojovat nejak kablem zadem, nebo si to vezme jen nejak pres ten krouzek? (myslim ze mam to druhe nejlepsi radio co tam origo davali

)
a co je potreba k dodelani tempomatu na M52 2,8i?

Na E46 se 2draty pripojuji k dratum na ovladaci svetel (ovladani radia a telefonu), dalsi pak RJ - tempomat,ovsem jestli je to u tebe stejne netusim, bude mozna i zalezet na r.v., RJ atd.
nemam el. plyn takze s tim tempomatem to bude chtit i nejak hardware

a pak ho odblokovat v RJ..... asi..... radio teda snad pujde hned
dik
Napsal: pát 21.07.2006 09:15
od RuDoSh
Maxiczech píše:Rádio máš možná super, ale ten volant..

Zajdi na debatu o hovně. O tom bude možná celé tvoje auto..

no hlavne ze jsi s tim tvym skvostem porad v servisu....

Napsal: ned 23.07.2006 16:09
od Maxiczech
RuDoSh píše:Maxiczech píše:Rádio máš možná super, ale ten volant..

Zajdi na debatu o hovně. O tom bude možná celé tvoje auto..

no hlavne ze jsi s tim tvym skvostem porad v servisu....

Jednou za rok je pořád? Ty neděláš pravidelně inspekce? To už s tím tvým skvostem asi nemá cenu, co? heeeeeh..

Napsal: pon 24.07.2006 10:07
od RuDoSh
ja delam... no raci nic....
Napsal: pon 24.07.2006 20:44
od Pavel
já plánuju taky Multifunkční volant a tempomat....ptal jsem se tady co vše potřebuji a co se vše zapojuje a nic jsems e nedozvěděl
Napsal: stř 26.07.2006 17:14
od Maxiczech
Pavel píše:já plánuju taky Multifunkční volant a tempomat....ptal jsem se tady co vše potřebuji a co se vše zapojuje a nic jsems e nedozvěděl
Pavle z Podivína. Dám ti jednu radu, ale nech si jí pro sebe.

Pokud chceš opravdu korektní odpověď, tak se stav v aut. servisu BMW. Každý má hrachy, že když tam nechá svoje Báwo proklepnout, že vytopí nekřes?anské peníze, ale ta doba už je dávno pryč. Budeš mít klid na duši a 100% jistotu, že je auto v pohodě. Co se multifunkčního volantu a tempomatu týče, určitě ti dle tvého VIN sdělí, co vše je možné upravit a na kolik tě to vyjde. Potom se v klidu rozmyslíš, zda-li do toho půjdeš nebo ne..

Napsal: stř 26.07.2006 17:25
od Marwin
Maxiczech píše:Pavel píše:já plánuju taky Multifunkční volant a tempomat....ptal jsem se tady co vše potřebuji a co se vše zapojuje a nic jsems e nedozvěděl
... Každý má hrachy, že když tam nechá svoje Báwo proklepnout, že vytopí nekřes?anské peníze, ale ta doba už je dávno pryč...
a těch cca 800,- za jednu AW u BMW se ti zdá křes?anský?
Napsal: stř 26.07.2006 17:32
od Maxiczech
Marwin píše:Maxiczech píše:Pavel píše:já plánuju taky Multifunkční volant a tempomat....ptal jsem se tady co vše potřebuji a co se vše zapojuje a nic jsems e nedozvěděl
... Každý má hrachy, že když tam nechá svoje Báwo proklepnout, že vytopí nekřes?anské peníze, ale ta doba už je dávno pryč...
a těch cca 800,- za jednu AW u BMW se ti zdá křes?anský?
Sorry, neznám tyhle zkratky..

Myslíš diagnostiku? Je to dost. Ale na druhou stranu.. Než tady donekonečna meditovat nad tím, čím by to asi tak mohlo být a používat tzv. "vylučovací metodu" tak to možná vyjde i levněji a rozhodně je to pohodlné a rychlé řešení. Závady těchto automobilů jsou těžko identifikovatelné. Má to spousty čidel a senzorů a běda, zda-li jeden vypoví službu. Auto se začne chovat divně, různě překvapovat apod. Diagnostika = zázrak. Jinak se dá napíchnout diag. i za 400,- Kč mimo aut servis BMW. Ale zase věř tomu, že bude 100%..

Napsal: stř 26.07.2006 17:59
od Marwin
AW je časová jednotka (normohodina) podle níž se účtuje cena za práci. Takže 1AW=jedna hodina práce v autorizovaném servisu BMW. Když ti provedou práci, která podle rozpisu (normy) BMW trvá např. čtvrt hodiny = 0,25AW, zaplatíš za práci čtvrtinu hodinové sazby, což při 1AW=800,- dělá rovné 200,-Kč.
Nevím kolik počítají u vás v Praze, ale např. Invelt Plzeň účtuje asi 780,- za hodinu práce.

Na druhou stranu je nutno říct, že pokud mají nějakou práci znormovanou např. na 2AW, tak zaplatíš 2x800,- i kdyby jim to trvalo 3 hodiny - to je ale teorie, oni si vždy najdou cestu, jak ti tu hodinu navíc stejně naúčtovat

Napsal: stř 26.07.2006 18:18
od Maxiczech
Marwin píše:AW je časová jednotka (normohodina) podle níž se účtuje cena za práci. Takže 1AW=jedna hodina práce v autorizovaném servisu BMW. Když ti provedou práci, která podle rozpisu (normy) BMW trvá např. čtvrt hodiny = 0,25AW, zaplatíš za práci čtvrtinu hodinové sazby, což při 1AW=800,- dělá rovné 200,-Kč.
Nevím kolik počítají u vás v Praze, ale např. Invelt Plzeň účtuje asi 780,- za hodinu práce.

Na druhou stranu je nutno říct, že pokud mají nějakou práci znormovanou např. na 2AW, tak zaplatíš 2x800,- i kdyby jim to trvalo 3 hodiny - to je ale teorie, oni si vždy najdou cestu, jak ti tu hodinu navíc stejně naúčtovat

Mno to máš pravdu. Ale já ze své zkušenosti vím, že se snaží odstranit závadu v mezích možností co nejdříve. Je pravdou, že jsem neřešil nikdy nic vážného. Zatím jen inspekce, výměna oleje, visko spojku a naposled čidlo na vačce. Vždy mi to udělali na počkání. Do hodinky jsem byl vždy v prachu.

Napsal: stř 26.07.2006 18:23
od Pavel H
Maxiczech píše:Marwin píše:AW je časová jednotka (normohodina) podle níž se účtuje cena za práci. Takže 1AW=jedna hodina práce v autorizovaném servisu BMW. Když ti provedou práci, která podle rozpisu (normy) BMW trvá např. čtvrt hodiny = 0,25AW, zaplatíš za práci čtvrtinu hodinové sazby, což při 1AW=800,- dělá rovné 200,-Kč.
Nevím kolik počítají u vás v Praze, ale např. Invelt Plzeň účtuje asi 780,- za hodinu práce.

Na druhou stranu je nutno říct, že pokud mají nějakou práci znormovanou např. na 2AW, tak zaplatíš 2x800,- i kdyby jim to trvalo 3 hodiny - to je ale teorie, oni si vždy najdou cestu, jak ti tu hodinu navíc stejně naúčtovat

Mno to máš pravdu. Ale já ze své zkušenosti vím, že se snaží odstranit závadu v mezích možností co nejdříve. Je pravdou, že jsem neřešil nikdy nic vážného. Zatím jen inspekce, výměna oleje, visko spojku a naposled čidlo na vačce. Vždy mi to udělali na počkání. Do hodinky jsem byl vždy v prachu.

Nejak se ti to sype,ne? Ja mam M5 tri roky a nic krome desticek a spojky jsem nedelal.
Napsal: stř 26.07.2006 18:30
od Maxiczech
Pavel H píše:Maxiczech píše:Marwin píše:AW je časová jednotka (normohodina) podle níž se účtuje cena za práci. Takže 1AW=jedna hodina práce v autorizovaném servisu BMW. Když ti provedou práci, která podle rozpisu (normy) BMW trvá např. čtvrt hodiny = 0,25AW, zaplatíš za práci čtvrtinu hodinové sazby, což při 1AW=800,- dělá rovné 200,-Kč.
Nevím kolik počítají u vás v Praze, ale např. Invelt Plzeň účtuje asi 780,- za hodinu práce.

Na druhou stranu je nutno říct, že pokud mají nějakou práci znormovanou např. na 2AW, tak zaplatíš 2x800,- i kdyby jim to trvalo 3 hodiny - to je ale teorie, oni si vždy najdou cestu, jak ti tu hodinu navíc stejně naúčtovat

Mno to máš pravdu. Ale já ze své zkušenosti vím, že se snaží odstranit závadu v mezích možností co nejdříve. Je pravdou, že jsem neřešil nikdy nic vážného. Zatím jen inspekce, výměna oleje, visko spojku a naposled čidlo na vačce. Vždy mi to udělali na počkání. Do hodinky jsem byl vždy v prachu.

Nejak se ti to sype,ne? Ja mam M5 tri roky a nic krome desticek a spojky jsem nedelal.
Neřekl bych, že se to sype. Jsou to malé závady, které se občas můžou objevit. Jsem naprosto s autíčkem spokojen.

Co liješ do eMka za olej? Kolik tě vyšla spojka?

Napsal: stř 26.07.2006 18:30
od Kail
Nejak se ti to sype,ne? Ja mam M5 tri roky a nic krome desticek a spojky jsem nedelal.
Jí pořád máš?Vím že jsi jí chtěl kdysi poslat pryč,několikrát jsem na ní na internetu narazil,že je na prodej...
Napsal: stř 26.07.2006 18:39
od Maxiczech
Kail píše:Nejak se ti to sype,ne? Ja mam M5 tri roky a nic krome desticek a spojky jsem nedelal.
Jí pořád máš?Vím že jsi jí chtěl kdysi poslat pryč,několikrát jsem na ní na internetu narazil,že je na prodej...
Je to klenot, proto se jí zbavuje..

Napsal: stř 26.07.2006 19:43
od Marwin
Maxiczech píše:Marwin píše:AW je časová jednotka (normohodina) podle níž se účtuje cena za práci. Takže 1AW=jedna hodina práce v autorizovaném servisu BMW. Když ti provedou práci, která podle rozpisu (normy) BMW trvá např. čtvrt hodiny = 0,25AW, zaplatíš za práci čtvrtinu hodinové sazby, což při 1AW=800,- dělá rovné 200,-Kč.
Nevím kolik počítají u vás v Praze, ale např. Invelt Plzeň účtuje asi 780,- za hodinu práce.

Na druhou stranu je nutno říct, že pokud mají nějakou práci znormovanou např. na 2AW, tak zaplatíš 2x800,- i kdyby jim to trvalo 3 hodiny - to je ale teorie, oni si vždy najdou cestu, jak ti tu hodinu navíc stejně naúčtovat

Mno to máš pravdu. Ale já ze své zkušenosti vím, že se snaží odstranit závadu v mezích možností co nejdříve. Je pravdou, že jsem neřešil nikdy nic vážného. Zatím jen inspekce, výměna oleje, visko spojku a naposled čidlo na vačce. Vždy mi to udělali na počkání. Do hodinky jsem byl vždy v prachu.

Teď se Maxi nezlob, ale kecáš, protože ani jediná z inspekcí (tím myslí jak I tak II) netrvá méně než 4 hodiny a to ještě v případě, že je všechno OK. To platí, pokud se bavíme o inspekci, kterou ti plánuje BC. Olej se samozřejmě dá vyměnit i za půl hodiny (jestli tomu říkáš inspekce) - ale na to nemusím do BMW

to se dá udělat i na chodníku.
Napsal: stř 26.07.2006 20:59
od Pavel H
Maxiczech píše:Pavel H píše:Maxiczech píše:
Mno to máš pravdu. Ale já ze své zkušenosti vím, že se snaží odstranit závadu v mezích možností co nejdříve. Je pravdou, že jsem neřešil nikdy nic vážného. Zatím jen inspekce, výměna oleje, visko spojku a naposled čidlo na vačce. Vždy mi to udělali na počkání. Do hodinky jsem byl vždy v prachu.

Nejak se ti to sype,ne? Ja mam M5 tri roky a nic krome desticek a spojky jsem nedelal.
Neřekl bych, že se to sype. Jsou to malé závady, které se občas můžou objevit. Jsem naprosto s autíčkem spokojen.

Co liješ do eMka za olej? Kolik tě vyšla spojka?

Spojka 1200 Kc spojkove lozisko, a flaska becherovky za oblozeni, ktere jsem si pak sam nanytoval. spojku jsem si vymenil sam. Olej kolem 250 za litr. Olejovy filtr neco pres stovku. Ted cumis, co?