Stránka 1 z 1
Napsal: pát 30.06.2006 11:49
od magic
Zdravíčko, další z mých stupidních dotazů, ale nějak se mi něco nezdá, od jakého roku se do BMW E34 525i dává ten hezkej motůrek (nemyslím ty starý šneky ).V6 24v 192hp?? Teď nemám poruce foto, ale myslím ten decentně krytej s logem a napisem BMW.
Díky
Napsal: pát 30.06.2006 11:52
od RuDoSh
Napsal: pát 30.06.2006 12:01
od magic
RuDoSh píše:http://www.bmwklub.cz/modules.php?name=Content&pa=showpage&pid=1
9/92 vanos a 5/90 nevanos
na ten link mě to nepusti, ale mam pocit že ten šnek byl asi M20, a ten co myslim M50, jestli se nemýlím?? hmm
Napsal: pát 30.06.2006 12:21
od RuDoSh
magic píše:RuDoSh píše:http://www.bmwklub.cz/modules.php?name=Content&pa=showpage&pid=1
9/92 vanos a 5/90 nevanos
na ten link mě to nepusti, ale mam pocit že ten šnek byl asi M20, a ten co myslim M50, jestli se nemýlím?? hmm
jj
Napsal: pát 30.06.2006 17:20
od magic
Čím je Vanos / ne Vanos přínosem atd..? proč to, či ono
Napsal: pát 30.06.2006 21:16
od Miguel
magic píše:Čím je Vanos / ne Vanos přínosem atd..? proč to, či ono
VANOS je variabilní časování ventilů (VAriable NOckenwellen Steuerung), v podstatě natáčení vačkového hřídele vůči klikovému, japonci tomu říkají VVT nebo VTEC.
Lepsi prubeh kroutaku v nizkych otackach a cca litr nizsi spotreba.
Napsal: pát 30.06.2006 23:54
od magic
Miguel píše:magic píše:Čím je Vanos / ne Vanos přínosem atd..? proč to, či ono
VANOS je variabilní časování ventilů (VAriable NOckenwellen Steuerung), v podstatě natáčení vačkového hřídele vůči klikovému, japonci tomu říkají VVT nebo VTEC.
Lepsi prubeh kroutaku v nizkych otackach a cca litr nizsi spotreba.
No jsem zvedavej kolik takova 525i bez Vanos, bude zrat mesto

kratky vzdalenosti, s lehouckou nohou, studenej motor ( kazdej druhej den

) , ale jako jezdim i jinam samo, ale tohle je pravidejne
Napsal: sob 01.07.2006 12:27
od milo
otazka jake mesto ... u prahy bych pocital s 11-12 litry na popojizdeni
Napsal: sob 01.07.2006 16:09
od magic
milo píše:otazka jake mesto ... u prahy bych pocital s 11-12 litry na popojizdeni
Brno, ale žduchnu to s kopce, pak zařadím 3,4 a vyjedu maličkej kopeček do obchoďáku a parkuji

Napsal: pon 03.07.2006 00:11
od RedBaron
magic píše:milo píše:otazka jake mesto ... u prahy bych pocital s 11-12 litry na popojizdeni
Brno, ale žduchnu to s kopce, pak zařadím 3,4 a vyjedu maličkej kopeček do obchoďáku a parkuji

Tak to vidím nejlíp na koloběžku
Nevím, kolik žerou nový šneci, ale ten starej šnek, co má o 20PS míň než ten novej šnek mi teď odjezdil 2500 km Chorvatsko za 9,4 na sto, většinou dálnice 150-180 km/h. Město a studený startovačky jezdí tak kolem 13 litrů.
Napsal: pon 03.07.2006 00:16
od magic
RedBaron píše:magic píše:milo píše:otazka jake mesto ... u prahy bych pocital s 11-12 litry na popojizdeni
Brno, ale žduchnu to s kopce, pak zařadím 3,4 a vyjedu maličkej kopeček do obchoďáku a parkuji

Tak to vidím nejlíp na koloběžku
Nevím, kolik žerou nový šneci, ale ten starej šnek, co má o 20PS míň než ten novej šnek mi teď odjezdil 2500 km Chorvatsko za 9,4 na sto, většinou dálnice 150-180 km/h. Město a studený startovačky jezdí tak kolem 13 litrů.
No už se tu střádají zajímavé informace

, no už aby byly papíry vcajku a mohlo se jezdit
