Ahoj,jaký máte názor na automat v e39? je to rocnik 97. Obcas ctu o zavadach techto prevodovek (myslim ciste mechanicke zavady) a nevim co si o tom myslet.Jinymi slovy,sere se to?
Řekl bych, e celkem povedený převodový ústrojí. Sice nemůžu říct, jak je to s životností, ale s chodem a řazením jsem byl překvapený. V e39 bych to určitě vzal.
Najeto 193000km bez problémů, za manuál bych taky neměnil. Známý dělal repas na E39 535 po 200000 ale sám uznal, že jezdil jako dobytek. Vyšlo ho to na 40 tis.
Tomcat14 píše:Najeto 193000km bez problémů, za manuál bych taky neměnil. Známý dělal repas na E39 535 po 200000 ale sám uznal, že jezdil jako dobytek. Vyšlo ho to na 40 tis.
Jak se mu to projevovalo, že musel dělat repas. Mam totiž stejnou kombinaci, tak se ptám.
doma máme 530dAT e39 a 323iA E46... mohu jen a jen doporučit. Pokud chceš blbnout tak si kup manuál pokud chceš pohodlnou (tím nechci říct pomalou) jízdu tak neváhej. Výhoda je že výrazně šetří motor nevýhodou samozřejmě špatné zacházení. Pokud se k automatu chováš dobře tak je to vynikající služebník. Osobně dalším autě Tipronic budu zvažovat.
Born to be for BMW 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d
Dik vsem za odpovedi,jeste bych mel otazku,tady ve foru se porovnavaji e39 a e46 co je lepsi ke koupi,psalo se tam o hlinikovem podvozku e 46,ma ho i e 39 ? doufam ze ne
No tak to Tě asi zklamu,páč jsem teď opravoval tu svojí vraždu a hliníku je tak fakt dost.Na druhou stranu já jsem mu vděčnej,hliník nevydržel,zato ty rány nešly dál.
Petkar píše:Dik vsem za odpovedi,jeste bych mel otazku,tady ve foru se porovnavaji e39 a e46 co je lepsi ke koupi,psalo se tam o hlinikovem podvozku e 46,ma ho i e 39 ? doufam ze ne