Stránka 1 z 1

Napsal: pát 16.06.2006 12:08
od alexmol
ak ano, co vsetko ste museli robit, kolko mala nalietane? kolko to cca vyslo? kolko to zralo oleja pred a po?

Napsal: pát 16.06.2006 15:41
od Francis
Až si necháš spočítat předběžné náklady koupíš radši celé pojízdné auto na díly, vezmeš z něj motor a zbytek rozprodáš.

Napsal: sob 17.06.2006 12:37
od psena
delal jsem generalku hlavy na M50 2,5 vynucenou, prasklym rozvodakem.. stalo to cca 25 000 a motor potom behal moc pekne, spotreba oleje byla nulova, novy gufera udelaji prece jen svoje.
Nyni mam zgeneralkovany kompletne motor M5 a i kdyz je vse nove tak oleje si to trosku vezme, ale to je u M docela normal.

Napsal: ned 18.06.2006 12:33
od Maxiczech
Na kolik tu generálku vidíš? :? Pokud by jsi měnil celý vnitřek motoru, tak asi opravdu vyjde lépe koupit celé auto, jak bylo zmíněno výše. :o Pokud je klika a blok motoru v pohodě a mělo by jít jen o výměnu pístních kroužků nebo i celých pístů, tak bych to řešil raději tímto způsobem. Záleží na tom, jak vypadá motor po rozebrání. Pokud máš ve válcích rejhy, tak to bude K.O. Někdy stačí vyměnit jen písty a kroužky a je to fakt rozdíl jako svi... Je třeba si spočítat možnosti, zda-li si to budeš dělat sám nebo někoho máš nebo zda-li to dát do aut. servisu BMW.
Samozřejmě s tím souvisí celkový stav vozu. Aby tě ta generálka nevyšla víc, než bude celková hodnota auta. :cry: Pokud je to vymazlené Báwíčko, tak to za to rozhodně stát bude. :D Kolik ti to bere oleje na 20 tis. km? Nebo dle čeho usuzuješ, že je motor na generálku? Baworáci jsou miliónový auta! Tak kolik máš probůh nalítáno? 8O

Napsal: ned 18.06.2006 13:03
od Francis
Maxiczech píše:... Pokud ... mělo by jít jen o výměnu pístních kroužků nebo i celých pístů ...
GO = GENERÁLNÍ oprava = přebroušení klikového hřídele, nová hlavní i ojniční ložiska, výbrus válců, nové písty + kroužky + pístní čepy, ...

výměna pístních kroužků není GO!

Napsal: ned 18.06.2006 14:46
od Maxiczech
Francis píše:
Maxiczech píše:... Pokud ... mělo by jít jen o výměnu pístních kroužků nebo i celých pístů ...
GO = GENERÁLNÍ oprava = přebroušení klikového hřídele, nová hlavní i ojniční ložiska, výbrus válců, nové písty + kroužky + pístní čepy, ...

výměna pístních kroužků není GO!
Děkuji za vysvětlení, co je to GO motoru. :roll: Jen jsem chtěl zmínit, že někdy opravdu stačí vyměnit pouze kroužky a písty. Ale jak jsem psal, záleží na celkovém stavu motoru! Promiň, že jsem to nerozepsal jak ty. Co vačky? Šroubky? Hřebíky? Vruty? Vany? Okapy? :lol:
Énteligente.. :lol: :lol:
Ty seš asi celej nějakej velikej opravář, vi?? :lol: :lol:

Napsal: ned 18.06.2006 15:52
od Milda
KUWA,JOSEF ŠVEJK by plakal.

Napsal: úte 20.06.2006 21:16
od Maxiczech
Milda píše:KUWA,JOSEF ŠVEJK by plakal.
Ty vole, ty seš taky hovádko, vi?? Myslel jsem, že tě to už přešlo ty krávo. 8O Bohužel ne. :cry: Asi taky chlastáš, jako já... :lol: :lol: :lol:

Napsal: úte 20.06.2006 23:21
od Francis
Maxiczech píše:... Ty seš asi celej nějakej velikej opravář, vi?? :lol: :lol:
A ty magor, ale to už tu všichni krom tebe víme.

Napsal: stř 21.06.2006 08:16
od Hanz
alexmol píše:ak ano, co vsetko ste museli robit, kolko mala nalietane? kolko to cca vyslo? kolko to zralo oleja pred a po?
mam na prodej peknej blok M50B25 (valce nemaji nahrnuto, melo to regulernich 160tis najeto) i s klikou (zmerena, neni ohnuta, vsechny rozmery Standard) a pistama (pekne) + ojnicema, lagry taky (hlavni vyborny, ojnicni pouzitelny), ale osobne bych je vymenil, uz jen proto, ze je to venku, cena 3tis nebo rozumna dohoda, mam ho v Brne