Stránka 1 z 1

Napsal: pon 05.06.2006 08:02
od Birkoff
Mam problem, M62 535 E39, tece nekde chladici voda. Kape (strikne) na remen od klima kompresoru=ten je mokrej a ten to pak rozstrikne v motorovym prostoru. Kontroloval jsem tesneni termostatu=vypada to OK. Muze saknou pumpa? I kdyz se mi nezda ze by to stekalo po remenicce zevnitr. Hadice se zdaji byt OK. Nejake napady :?:

Napsal: pon 05.06.2006 08:11
od Milda
Birkoff píše:Mam problem, M62 535 E39, tece nekde chladici voda. Kape (strikne) na remen od klima kompresoru=ten je mokrej a ten to pak rozstrikne v motorovym prostoru. Kontroloval jsem tesneni termostatu=vypada to OK. Muze saknou pumpa? I kdyz se mi nezda ze by to stekalo po remenicce zevnitr. Hadice se zdaji byt OK. Nejake napady :?:
JO,JO,TO BUDE PUMPA TAK NA 99%.

Napsal: pon 05.06.2006 08:25
od Birkoff
Taky se toho trochu bojim. Meni se to cely nebo to lze "jen" pretesnit? Zkusim to natlakovat a kouknout. Jinak, kde se ta voda da upustit? Nenasel jsem vypousteci sroubek 8O

Napsal: pon 05.06.2006 11:55
od RedBaron
Neřeš nic, je to simerink od vodní pumpy. Vyměnit za novou, ale s KOVOVÝMI lopatkami!

Napsal: pon 05.06.2006 13:39
od Birkoff
Diky za rady. Jen se zeptam, kde je ten vypousteci sroub? Tu pumpu original nebo druhovyroba bude stacit (samozrejme s kovovejma lopatkama).

Napsal: pon 05.06.2006 13:58
od fornax
Birkoff píše:Diky za rady. Jen se zeptam, kde je ten vypousteci sroub? Tu pumpu original nebo druhovyroba bude stacit (samozrejme s kovovejma lopatkama).
Vespod na chladiči. Má modrou barvu

Napsal: pon 05.06.2006 19:20
od Marwin
Birkoff píše:Mam problem, M62 535 E39, tece nekde chladici voda. Kape (strikne) na remen od klima kompresoru=ten je mokrej a ten to pak rozstrikne v motorovym prostoru. Kontroloval jsem tesneni termostatu=vypada to OK. Muze saknou pumpa? I kdyz se mi nezda ze by to stekalo po remenicce zevnitr. Hadice se zdaji byt OK. Nejake napady :?:
Ještě se podívej na lamely chladiče. Přesně takhle to vypadalo u mne (M52 E39) a nakonec po kontrole simeringu, pumpy, termostatu atd. to byl děravej chladič :)

Napsal: úte 06.06.2006 13:42
od Birkoff
Marwine mas pravdu, na tech lopatkach je asi tak v posledni tretine pruh, myslel jsem, ze to je ten rozstrik. Kdyz jsem koukal na chladic tak nikde zadna chladici voda videt nebyla, tak nevim. Kde jsi mel tu diru ty?

Napsal: úte 06.06.2006 20:16
od Marwin
Birkoff píše:Marwine mas pravdu, na tech lopatkach je asi tak v posledni tretine pruh, myslel jsem, ze to je ten rozstrik. Kdyz jsem koukal na chladic tak nikde zadna chladici voda videt nebyla, tak nevim. Kde jsi mel tu diru ty?
Díru jako takovou jsem nikde neviděl a snad tam ani nebyla, spíš to mohlo jenom mlžit při vyšším tlaku kapaliny. Při pohledu (s lampou) ze strany motoru skrz vrtuli, kterou jsem pak stejně vyndal, byly vidět na různých místech chladiče jenom tři fleky o velikosti tak dvacetikoruny. Nepřikládal jsem tomu žádnou váhu - říkal jsem si "jenom špína". Když jsem ale sundal tu vrtuli, abych na to lépe viděl, byl to opravdu nalepenej prach a bordel a všude okolo těch míst absolutně čisto. Jelikož to bylo už po kontrole simeringu, pumpy, hadic i termostatu nezbylo než ten chladič vyměnit. Ten starej jsem nijak nezkoumal a netestoval, nebo? po jeho výměně bylo vše okamžitě v pořádku. Ještě malej postřeh - mě sice velmi málo, ale přesto před tou výměnou chladiče ubývala chladicí kapalina. Musel jsem tak decku týdně dolít. Od té doby ani kapku.

Napsal: úte 27.06.2006 11:57
od Birkoff
RedBaron píše:Neřeš nic, je to simerink od vodní pumpy. Vyměnit za novou, ale s KOVOVÝMI lopatkami!
Potřebuju tip kdo je schopen tu s kovovými lopatkami dodat. Co jsem zjiš?oval tak zatím všichni měli buď plastové lopatky nebo ji nebyli schopni dodat vůbec. Má někdo kontakt na dodavatele kovové?