Stránka 1 z 1
Napsal: úte 23.05.2006 11:24
od Tomcat14
Poradí někdo, kde nechat vyrobit, kromě BMW /tedy zda je to vůbec možné/ náhradní klíč na E-39 525tds.
Napsal: úte 23.05.2006 19:12
od skautik
no nevim jak je to u e39 poslednich rocniku, ale u e36 je kod klicku pevny a koduje se v servise do EWS
jinak me nahradni klicek bez immo stal 500kc, ze prej je to frezovany

)
Napsal: úte 23.05.2006 19:42
od stanley07
Určitě to jinak než origo v BMW nepůjde

Napsal: stř 24.05.2006 08:11
od Jakesh
v německým manuálu k e39 co mám je pasáž o nějakým kódování klíčů přímo pomocí auta (ale nejsem si teď úplně jistej, tuhle pasáž sem ještě moc nepřekládal), pořád tam něco píšou jak se má nějaký tlačítko držet 30 sekund a pak zas něco zmáčknout atd. atd.
Neví někdo přesně o čem to je ?
Napsal: stř 24.05.2006 08:20
od Milda
Jo,jsou dvě verze výbavy počítacu.U jedne se to děla podobným způsobem jak to popisuješ,u druhé ti výrobce na základě VIN kodu pošle nový kod.Ten přes diagnostiku dostaneš do počítače a jeto.Druhou variantu má většina BMW v Česku.Postup není zas tak složitý.Doma to zvládne málokdo,snad jedině Ma.......
Napsal: stř 24.05.2006 11:31
od tds
to je inicializace klíče. třeba při výměně baterek.
Napsal: stř 24.05.2006 11:43
od Jakesh
No baterku v klíči sem už měnil, ale nic sem inicializovat nemusel.
Leda že by to chvilku drželo informaci před ztrátou.
Napsal: stř 24.05.2006 19:14
od Marwin
Dovolím si trochu poopravit některé z názorů ...
Maxiczech má v principu pravdu až na pár detailů. Při výrobě se nedělají 4 záložní čipy, ale pouze jeden originál, který je spolu s EEPROM (elektricky programovatelná pamět řídící jednotky) uložen společně s "rodným listem" auta v BMW bance. BWM skutečně umí zablokovat ztracený klíč (dokonce je možné vyčíst kolikrát tím klíčem bylo auto otevřeno) ale nejde to tak, že přineseš klíče - musíš přijet s autem. Ten kód ztraceného klíče se musí totiž vymazat v již zmíněné EEPROM počítače auta (nebo v řídící jednotce chceš-li).
Jěště nakonec jen malou poznámku - není pravda že nelze nahradit originální klíč a není pravda, že lze udělat klíč pouze 4x. Z originálu prvního čipu (zůstává v BMW bance) se čipy pro ostatní klíče klonují (kopírují) a počet kopií není omezen

To co píše Jakesh je přihlášení náhradního nebo dalšího klíče (který vyrobí BMW) do stávajícího systému.
Napsal: stř 24.05.2006 19:29
od Tomcat14
Tak v Inveltu bez dálkového ovládání s imobilizérem za Kč 1400,- s DO za Kč 4000,-
Napsal: stř 24.05.2006 21:21
od kosh
Jakesh píše:Taky teda něco k tématu :
v německým manuálu k e39 co mám je pasáž o nějakým kódování klíčů přímo pomocí auta (ale nejsem si teď úplně jistej, tuhle pasáž sem ještě moc nepřekládal), pořád tam něco píšou jak se má nějaký tlačítko držet 30 sekund a pak zas něco zmáčknout atd. atd.
Neví někdo přesně o čem to je ?
Na E46 jde nastavit třeba že když podržíš tlačítko zamykání tak se ti automaticky zavřou okna
Napsal: stř 24.05.2006 22:14
od Vlasta
kosh píše:Na E46 jde nastavit třeba že když podržíš tlačítko zamykání tak se ti automaticky zavřou okna
Tohle je super funkce, dokud jsem to měl aktivovaný, tak se mně dvakrát stalo, že když jsem přišel k autu před kanceláří mojí firmy, tak jsem měl stažený všechny okýnka. Bylo mě to divný, ale postupným zkoumáním jsem zjistil, že je to důsledek toho, že to dělá majitel sedmy, který parkuje vedle a a okno dálkou zavírá.
Napsal: čtv 25.05.2006 07:49
od Jakesh
Tak to je masakr
Ale o tomhle sem opravdu nepsal, Koshi.
To je snad samozřejmost s těma oknama na dálku.
Šlo o to přihlašování novýho klíče do auta.
Napsal: čtv 25.05.2006 12:58
od starML
Právě jsem tento problém řešil. Náhradní klíč s čipem (Zentralschlüssel mit Sender) mi u BMW opatřil kolega z Německa. K tomu potřeboval :
- Kopie Fahrzeugschein
- Kopie Fahrzeugbrief
- Kopie Personalausweis
dal jsem mu :
- kopii velkého techničáku
- kopii malého techničáku - ORV
- kopii občanky
navíc jsem přidal :
- Typenschein BMW
- zákaznickou kartu BMW - od předchozího registrovaného majitele
Stálo mne to 140 Euro, bylo to do druhého dne. Je pravda, že trochu koukali na české doklady, ale v podstatě jde o to, aby osoba na občance byla zapsaná v techničáku jako majitel. V techničáku je WIN, který potřebují k nastavení čipu. S autem jsem tam ani nemusel.
Doporučuji si přečíst kapitolu o klíčích, elektronickém zabezpečení a dálkovém ovládání. Je to na stranách 32,33 a 174 originál Betriebsanleitung. Tamtéž je i popsána aktivace nového :
1) Nastoupit a zavřít dveře
2)Klíčem v zapalování zapnout do polohy 1 na max. 5 vteřin. Potom vypnout do 0 a klíč vytáhnout
3)Tlačítko 1 (otevírání) zmačknout a držet. Tlačítko 2 (zavírání) 3x krátce stlačit v průběhu 10 vteřin, tlačítko 1 stále držet stlačené.
4)Tlačítko 1 uvolnit, LEDka 3x pomalu v průběhu 10 vteřin blikne.
5)Centrální zamykání jako potvrzení správné aktivace čipu provede uzamčení a opětovné otevření vozu.
Pokud zůstane LED blikat nebo centrál neprovede popisované uzavření a otevření, musí být aktivace opakována. Pokud máte více klíčů od vozu (max. 4), musí být tato aktivace provedena v následujících 30 vteřinách. To uděláme opakováním bodů 3 a 4. Centrál potvrdí každou aktivaci uzavřením a otevřením viz bod 5.
Přeji Vám hezký den

Napsal: čtv 25.05.2006 20:23
od skautik
no tak nevim, to co napsal marwin jsem slysel od authorizovanyho servisu bmw, tak a ted by me zajimalo kdo ma teda pravdu
