Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Náhradní klíčky
Jo,jsou dvě verze výbavy počítacu.U jedne se to děla podobným způsobem jak to popisuješ,u druhé ti výrobce na základě VIN kodu pošle nový kod.Ten přes diagnostiku dostaneš do počítače a jeto.Druhou variantu má většina BMW v Česku.Postup není zas tak složitý.Doma to zvládne málokdo,snad jedině Ma.......
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 113
- Registrován: stř 05.01.2005 01:00
- Bydliště: Aš
- Klubové ID: 710
- Kontaktovat uživatele:
Dovolím si trochu poopravit některé z názorů ...
Maxiczech má v principu pravdu až na pár detailů. Při výrobě se nedělají 4 záložní čipy, ale pouze jeden originál, který je spolu s EEPROM (elektricky programovatelná pamět řídící jednotky) uložen společně s "rodným listem" auta v BMW bance. BWM skutečně umí zablokovat ztracený klíč (dokonce je možné vyčíst kolikrát tím klíčem bylo auto otevřeno) ale nejde to tak, že přineseš klíče - musíš přijet s autem. Ten kód ztraceného klíče se musí totiž vymazat v již zmíněné EEPROM počítače auta (nebo v řídící jednotce chceš-li).
Jěště nakonec jen malou poznámku - není pravda že nelze nahradit originální klíč a není pravda, že lze udělat klíč pouze 4x. Z originálu prvního čipu (zůstává v BMW bance) se čipy pro ostatní klíče klonují (kopírují) a počet kopií není omezen
To co píše Jakesh je přihlášení náhradního nebo dalšího klíče (který vyrobí BMW) do stávajícího systému.
Maxiczech má v principu pravdu až na pár detailů. Při výrobě se nedělají 4 záložní čipy, ale pouze jeden originál, který je spolu s EEPROM (elektricky programovatelná pamět řídící jednotky) uložen společně s "rodným listem" auta v BMW bance. BWM skutečně umí zablokovat ztracený klíč (dokonce je možné vyčíst kolikrát tím klíčem bylo auto otevřeno) ale nejde to tak, že přineseš klíče - musíš přijet s autem. Ten kód ztraceného klíče se musí totiž vymazat v již zmíněné EEPROM počítače auta (nebo v řídící jednotce chceš-li).
Jěště nakonec jen malou poznámku - není pravda že nelze nahradit originální klíč a není pravda, že lze udělat klíč pouze 4x. Z originálu prvního čipu (zůstává v BMW bance) se čipy pro ostatní klíče klonují (kopírují) a počet kopií není omezen

To co píše Jakesh je přihlášení náhradního nebo dalšího klíče (který vyrobí BMW) do stávajícího systému.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2393
- Registrován: čtv 31.03.2005 00:00
- Bydliště: Albrechtice
- Klubové ID: 238
Na E46 jde nastavit třeba že když podržíš tlačítko zamykání tak se ti automaticky zavřou oknaJakesh píše:Taky teda něco k tématu :
v německým manuálu k e39 co mám je pasáž o nějakým kódování klíčů přímo pomocí auta (ale nejsem si teď úplně jistej, tuhle pasáž sem ještě moc nepřekládal), pořád tam něco píšou jak se má nějaký tlačítko držet 30 sekund a pak zas něco zmáčknout atd. atd.
Neví někdo přesně o čem to je ?
Tohle je super funkce, dokud jsem to měl aktivovaný, tak se mně dvakrát stalo, že když jsem přišel k autu před kanceláří mojí firmy, tak jsem měl stažený všechny okýnka. Bylo mě to divný, ale postupným zkoumáním jsem zjistil, že je to důsledek toho, že to dělá majitel sedmy, který parkuje vedle a a okno dálkou zavírá.kosh píše:Na E46 jde nastavit třeba že když podržíš tlačítko zamykání tak se ti automaticky zavřou okna
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2453
- Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Klubové ID: 659
Právě jsem tento problém řešil. Náhradní klíč s čipem (Zentralschlüssel mit Sender) mi u BMW opatřil kolega z Německa. K tomu potřeboval :
- Kopie Fahrzeugschein
- Kopie Fahrzeugbrief
- Kopie Personalausweis
dal jsem mu :
- kopii velkého techničáku
- kopii malého techničáku - ORV
- kopii občanky
navíc jsem přidal :
- Typenschein BMW
- zákaznickou kartu BMW - od předchozího registrovaného majitele
Stálo mne to 140 Euro, bylo to do druhého dne. Je pravda, že trochu koukali na české doklady, ale v podstatě jde o to, aby osoba na občance byla zapsaná v techničáku jako majitel. V techničáku je WIN, který potřebují k nastavení čipu. S autem jsem tam ani nemusel.
Doporučuji si přečíst kapitolu o klíčích, elektronickém zabezpečení a dálkovém ovládání. Je to na stranách 32,33 a 174 originál Betriebsanleitung. Tamtéž je i popsána aktivace nového :
1) Nastoupit a zavřít dveře
2)Klíčem v zapalování zapnout do polohy 1 na max. 5 vteřin. Potom vypnout do 0 a klíč vytáhnout
3)Tlačítko 1 (otevírání) zmačknout a držet. Tlačítko 2 (zavírání) 3x krátce stlačit v průběhu 10 vteřin, tlačítko 1 stále držet stlačené.
4)Tlačítko 1 uvolnit, LEDka 3x pomalu v průběhu 10 vteřin blikne.
5)Centrální zamykání jako potvrzení správné aktivace čipu provede uzamčení a opětovné otevření vozu.
Pokud zůstane LED blikat nebo centrál neprovede popisované uzavření a otevření, musí být aktivace opakována. Pokud máte více klíčů od vozu (max. 4), musí být tato aktivace provedena v následujících 30 vteřinách. To uděláme opakováním bodů 3 a 4. Centrál potvrdí každou aktivaci uzavřením a otevřením viz bod 5.
Přeji Vám hezký den

- Kopie Fahrzeugschein
- Kopie Fahrzeugbrief
- Kopie Personalausweis
dal jsem mu :
- kopii velkého techničáku
- kopii malého techničáku - ORV
- kopii občanky
navíc jsem přidal :
- Typenschein BMW
- zákaznickou kartu BMW - od předchozího registrovaného majitele
Stálo mne to 140 Euro, bylo to do druhého dne. Je pravda, že trochu koukali na české doklady, ale v podstatě jde o to, aby osoba na občance byla zapsaná v techničáku jako majitel. V techničáku je WIN, který potřebují k nastavení čipu. S autem jsem tam ani nemusel.
Doporučuji si přečíst kapitolu o klíčích, elektronickém zabezpečení a dálkovém ovládání. Je to na stranách 32,33 a 174 originál Betriebsanleitung. Tamtéž je i popsána aktivace nového :
1) Nastoupit a zavřít dveře
2)Klíčem v zapalování zapnout do polohy 1 na max. 5 vteřin. Potom vypnout do 0 a klíč vytáhnout
3)Tlačítko 1 (otevírání) zmačknout a držet. Tlačítko 2 (zavírání) 3x krátce stlačit v průběhu 10 vteřin, tlačítko 1 stále držet stlačené.
4)Tlačítko 1 uvolnit, LEDka 3x pomalu v průběhu 10 vteřin blikne.
5)Centrální zamykání jako potvrzení správné aktivace čipu provede uzamčení a opětovné otevření vozu.
Pokud zůstane LED blikat nebo centrál neprovede popisované uzavření a otevření, musí být aktivace opakována. Pokud máte více klíčů od vozu (max. 4), musí být tato aktivace provedena v následujících 30 vteřinách. To uděláme opakováním bodů 3 a 4. Centrál potvrdí každou aktivaci uzavřením a otevřením viz bod 5.
Přeji Vám hezký den
