Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

řetěz 525tds

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
momento

#1 Příspěvek od momento »

kolik km vydrží rozvodovej řetěz a jak se dá zjistit jeho stav? 525tds...díky předem
tds

#2 Příspěvek od tds »

výdrž řetězu je idividuální, já když jsem například koupi tds tak ho mělo natrhnutý a mělo najeto 150 tis.jsou ohlasy o tom že u několik aut už i praskl.nejlépe buď rozdělat víko a nebo nechat změřit předvstřik čerpadla s časováním kde ti to ukáže jestli se časování mění pokud ano je to způsobené volným řetězem. pro po. jsou tam 2 řetězy.
momento

#3 Příspěvek od momento »

2 řetězy?...radši zkouknu ETK a? se něco poučím, jsem s BMW začátečník
Maxiczech

#4 Příspěvek od Maxiczech »

To jsou zase rady.. :roll:
Buď v klidu.. 8)
Řetěz vůbec neřež. Nemění se :!:
Měl by být na doživotí vozu.
Také jsem se ptal v BMW po kolika ho měnit. :oops: S úsměvem mě technik usadil do křesla se slovy: dělám servis BMW 21 let a zatím jsem viděl přervanej řetěz pouze jednou. A to u nějaký silně nabuzený a načipovaný eMkový káry. :wink:
Klídek, pohoďka :Ehm:
Milda

#5 Příspěvek od Milda »

POZOR BLÁZEN!!
Milda

#6 Příspěvek od Milda »

momento píše:kolik km vydrží rozvodovej řetěz a jak se dá zjistit jeho stav? 525tds...díky předem
Mužeš upresnit typ motoru?Já mám dojem,že TDS mají rozvodový řemen a ne řetěz.Naftaky moc neznám.Kámoš má 524 td a tomu jsem měnil rozvodový řemen.
Marwin
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Marwin »

pokud se nemýlím 525 TDS mají už řetězy, řemeny měly 524 8)
Maxiczech

#8 Příspěvek od Maxiczech »

Milda píše:POZOR BLÁZEN!!
My o tobě opravdu víme :lol: :lol:
toretto
Klubové ID: 449

#9 Příspěvek od toretto »

Marwin píše:pokud se nemýlím 525 TDS mají už řetězy, řemeny měly 524 8)
nemylis ;)
Milda

#10 Příspěvek od Milda »

Pokud je tam řetěz,tak ho šponuje hydraulika a je prakticky na celou životnost motoru a nevyžaduje zvláštní pozornost.
tds