Stránka 1 z 1

Napsal: pát 24.06.2005 13:57
od voko21
Jedu..jedu..a najednou během 2 minut začne lézt teplota k červenému, zastavim, kouknu do motoru a co nevidim: Urvanej vývod z "T" kusu, kterej, spojuje výstup chladící kapaliny z motoru s chladičem. Půlka vody venku. Naštěstí se ulomil ten malý vývod, kterej spojuje okruh s mechanickým čerpadlem, pro zvedání volnoběhu za studena. Do díry jsem narval klacík a omotal izolepou. Ten "T" kus se mi nechtělo kupovat a tak jsem si ho na NC soustruhu nechat udělat novej z Duralu. Mam jeden navíc, tak kdyby někdo s E28 524td, s E34 524td nebo s E30 324td (motorM21) co má předělávku na mechaniku chtěl, zašlu nebo předám zdarma (popř.: předáam dokumentaci v *.dwg), nebo výměnou za něco jiného. Vůbec nechápu, jak se to mohlo ulomit, když ty visí v hadicích a ničeho se to nedotýká. Asi únava materiálu+chvění. :roll:

Napsal: sob 25.06.2005 10:46
od Bairischen
Cau hele prosimte mam 524 TD e34, ale už mam vyndaný čerpadlo,a chci tam narvat mechaniku! Někdo mi tady říkal že to jde lehce...a taky mi říkaly že Ty s tim máš zkušenost! co?? poradíš mi nějak?? jestli to čerpadlo normálně nasunu na tu řemenici od elektronickýho čerpadla atd! a jak se tzam zadělá ten plyn?? ještě ho teda nemam sehnaný! tak kdybys o něčem věděl...dej vědět!! hele dík za radu!