Stránka 1 z 1
Napsal: stř 22.06.2005 16:19
od kadlec
zítra mi dávají na auto snížené pružiny. Je to tak správně když je upozorním i na přestavbu odklonu kol a kontroly geometrie ne?! nevim jestli s timhle maji zkušenosti ale auta davam jedine k nim jsou to velice spolehliví a vybavení mechoši.
Napsal: stř 22.06.2005 16:22
od kosh
Když auto posadíš níž tak je určitě dobré změnit i geometrii. Zkušení automechanici by mněli vědět o kolik to posunout aby ti to rovnoměrně sjíždělo gumy a dobře drželo na cestě.
Napsal: stř 22.06.2005 16:26
od darmon
mas pravdu, nicmene dovolujou tvoje napravy menit odklon ?
Napsal: stř 22.06.2005 16:29
od kadlec
jj i zadní
Napsal: stř 22.06.2005 16:37
od darmon
jojo myslel jsem na neco jinyho

Napsal: stř 22.06.2005 16:42
od skautik
hmm u e36 tak nelze, bohuzel

Napsal: čtv 23.06.2005 07:15
od Hanz
u e36 je nej rovnou vymenit za Mkovy, ty uz se snizenim pocitaji (hlavne zadni)

nebo se daji vyrobit mezikusy, ktere umozni zmenit nahore v McPersonu odklon kola (i zaklon)
Napsal: čtv 23.06.2005 17:56
od P-J
kadlec píše:jj i zadní
Jak se štěluje u přední nápravy na E39 odklon?
Napsal: čtv 23.06.2005 18:16
od kadlec
to netuším ja to nedělal říkali že to štelovali na laserove geometrii dostal jsem do ruky protokol měl jsem tam údaje před a po a byly jiné ještě mi říkali že se ze zadkem natrápili že to nešlo povolit. Z toho soudím že to je možné nastavovat

Napsal: sob 25.06.2005 13:33
od kadlec
takze je to hotové

chlapi vedeli co s tím byl jsem zbytecne aktivni skoda ze nemuzu dat foto

mam pred i po.
Napsal: pon 27.06.2005 17:09
od P-J
kadlec píše:to netuším ja to nedělal říkali že to štelovali na laserove geometrii dostal jsem do ruky protokol měl jsem tam údaje před a po a byly jiné ještě mi říkali že se ze zadkem natrápili že to nešlo povolit. Z toho soudím že to je možné nastavovat

A ví to někdo? Protože jsem tam nic nenašel a v TISu o odklonu přeních kol taky nic není....
Zadek jde bez problémů, to už jsem dělal.

Je tam jenom blbý přístup k nastavení sbíhavosti (aspoň u kombíku).
Napsal: úte 05.10.2010 17:12
od jaradaf
Zdarec da se seridit odklon predncih kola na e39,sjizdi se mi vnitrkem pneu ,sbihavost je dobra.
Predem dik za radu
Napsal: čtv 07.10.2010 17:44
od jaradaf
Nikdo nevi?

Ja co jsem se dival tak jsem nic nenasel
Napsal: sob 09.10.2010 07:53
od DirtyHarry
Odklon kol na přední nápravě seřizovat nelze,dá se "srovnat" distančníma podložkama. A na zadní jakbysmet,jde to u "multilink" nápravy (to je vychytávka,tam mi stačily dvě sedmnáctky a hejbal jsem s kolem dle libosti

),ale to báwo v té době ještě neměly

. Ono,pokud nemáš něco vylítaný,nebo tam necpeš túzing,kterej tam origo nepatří,tak to ani nepotřebuješ... úprava podvozku není jen o nízkých pružinách nebo velkých kolech,pokud chceš,aby to dobře sedlo a aby rychleji neodcházel ten zbytek...

Napsal: sob 09.10.2010 10:22
od Francis
Při nižších pružinách se dá sjíždění pneu na vnitřní straně kompenzovat zvětšením sbíhavostí. Sice se pak pneu sjíždí o něco rychleji, ale stejnoměrně.
Napsal: sob 09.10.2010 18:04
od jaradaf
DirtyHarry píše:Odklon kol na přední nápravě seřizovat nelze,dá se "srovnat" distančníma podložkama. A na zadní jakbysmet,jde to u "multilink" nápravy (to je vychytávka,tam mi stačily dvě sedmnáctky a hejbal jsem s kolem dle libosti

),ale to báwo v té době ještě neměly

. Ono,pokud nemáš něco vylítaný,nebo tam necpeš túzing,kterej tam origo nepatří,tak to ani nepotřebuješ... úprava podvozku není jen o nízkých pružinách nebo velkých kolech,pokud chceš,aby to dobře sedlo a aby rychleji neodcházel ten zbytek...

Neboj zadny "tuzing pera" tam necpu mam tam origo m-packet.Tak se srandy jsem vyrazil ty dva cepy co drzi kolo a jsou volny takze je to jasny novy ramena
Jesta jeden dotaz tlumic k "naboji" je v takove objimce ktera je stahla sroubem jde s tim ruzne tocit (to je mi jasny jsou tam znacky jak to nastavit)ale na vysku toho tlumice tam zadna znacka nebo ryska neni(dal jsem to jak to bylo

)ale stejne me to zajima podle ceho se to ma dat.
Napsal: ned 10.10.2010 21:22
od magorcondoria