Stránka 1 z 1

Napsal: ned 05.06.2005 22:40
od Bairischen
Kluci ma 524TD e34,z roku 88, a nejde mi otáčkoměr a ukazatel průměrné spotřeby,a motor jde nastertovat ale nemá sílu pod tahem a drží vysoký otáčky jako kdyby čerpadlo bylo poblázněný!! vůbec nevim co to je!!§ na diagnostiku to nejde napojit(Bosch KTS 500)-nenajde ŘJ !! pomcte mi někdo nebo prodejte řídící jednotku nebo na vyzkoušení a pod!!! dík!!! kdybyste měl někdo nápad tak zavolejte nebo napište a já zavolám!!!!! vše zaplatím!!!! 604272138

Napsal: ned 05.06.2005 22:45
od Petr_1
Zajeď stim na diagnostiku do BMW servisu. Teď nedavno mi ji udělali za 250. Až jsem čuměl.

Napsal: ned 05.06.2005 22:55
od Bairischen
už jsem tam jednou byl ...prostě to nejde napojit!!! a to auto je nepojizdný!!! jako kdyby tam ta ŘJ nebyla!! ale jako jde nastartovat ,,to jo! ale nemá sílu....a otáčky sotva reagujou na plyn! nejspíš mi říkal že to bude defektní řídící jednotka....ale nevim taky která!!! sou tam dvě jedna větší a jedna menší!! Ktera to je??? jo a když zapnu klíček tak na čerpadle začne něco hvízdat jako by nějakej motorek! to to předtím nedělalo!!!

Napsal: pon 06.06.2005 05:13
od michal
je v haji jedna z tech dvou ridicich jednotek motoru,myslim ze ta mensi :!:

na techdle motorech bezna zavada :)
RJ mam doma obe,kdyz prijedes neni problem vyzkouset...

Napsal: pon 06.06.2005 06:07
od voko21
Bude to na 99% ta menší jednotka. Je na ní napsáno DDE.

Napsal: pon 06.06.2005 11:43
od tomboss
kamaratovy sa odtrhol snimac otacok na zotrvacniku/neviem presne/ a tiez mu to tak blblo ale aj pocas jazdy zhasinalo a vykon ziadny, takze mozno aj tam moze byt chyba

Napsal: pon 06.06.2005 12:01
od Bairischen
Símač na polohu setrvačníku tam drží! ovšem pokud neni špatnej......ale to ja opět nezjistim jak už sem říkal nejde to napojit na diagnostiku!!! :cry:

Napsal: pon 06.06.2005 21:32
od shooter
Měl jsem úplně přesně stejnej problém (auto netahlo, diagnostika nic). Byla to ta malá ŘJ. Koupil jsem jí od Voko21 a vše je v poho. Před tím jsem ale nalítl na jednom vrakovišti v Praze a koupil jsem vadnou. Chce to půjčit a pořádně projet než to koupíš.

Napsal: úte 07.06.2005 05:47
od voko21
Bairischen píše:Símač na polohu setrvačníku tam drží! ovšem pokud neni špatnej......ale to ja opět nezjistim jak už sem říkal nejde to napojit na diagnostiku!!! :cry:


Snímač otáček ti ale spíš shodí otáčky dolů, než nahoru. Tím to nebude, ale pro jistotu na něm povol ten imbousek (ten na držáku, né ten na čidlu = rozhodil by jsi si vzdálenost čidla od setrváku) a zkus ho vysunout. Jestli nepůjde ven, tak je nakopnutej od setrváku.

Napsal: úte 07.06.2005 05:50
od voko21
shooter píše:Měl jsem úplně přesně stejnej problém (auto netahlo, diagnostika nic). Byla to ta malá ŘJ. Koupil jsem jí od Voko21 a vše je v poho. Před tím jsem ale nalítl na jednom vrakovišti v Praze a koupil jsem vadnou. Chce to půjčit a pořádně projet než to koupíš.


Ty ještě žiješ? :) 8)

Napsal: úte 07.06.2005 06:09
od voko21
voko21 píše:
Bairischen píše:Símač na polohu setrvačníku tam drží! ovšem pokud neni špatnej......ale to ja opět nezjistim jak už sem říkal nejde to napojit na diagnostiku!!! :cry:


Snímač otáček ti ale spíš shodí otáčky dolů, než nahoru. Tím to nebude, ale pro jistotu na něm povol ten imbousek (ten na držáku, né ten na čidlu = rozhodil by jsi si vzdálenost čidla od setrváku) a zkus ho vysunout. Jestli nepůjde ven, tak je nakopnutej od setrváku.


Teď vedle v jiném fóru čtu, že tam máš ten snímač "zašprclej". Já to měl taky a je to pěknej vopruz ho vyndat ven. Je tam zatraceně málo místa a děláš to hlavou dolů, potopenej po pás v motoru. Záleží jak moc je nakopnutej. Já ho dostával ven několik hodin, nechtělo se mi sundavat převodovku a tak jsem se pokusil od motorovýho prostoru. Nejdřív jsem urval tu plastovou část s drátem od té plechové části(kryt cívky), co je zasunutá k setrváku, kleštěma jsem vytahal drátky cívky z krytu (byly vyvrhnutý :) do setrvačníkového prostoru) a pak ještě šroubovákem vydloubat ten krycí plech (asi 0,5mm). Musíš dávat pozor, aby jsi ho nezamáčknul do setrváku, potom by jsi musel na jámu a jít na to od spodu.