Stránka 1 z 1

Napsal: pát 27.05.2005 09:06
od jahy
má význam dávat to do auta?cena je kolem 2tis.mam diesel.poznám to nebo ne?a neposere se něco na autě????

Napsal: pát 27.05.2005 09:33
od RuDoSh

Napsal: pát 27.05.2005 09:46
od tds
na autě se ti neposere nic nemusíš mít strach, mám taky vložku k/n co jsem četl o filtrech tak je nejlepší.. navíc to fakt líp jede a když tomu dáš kartáč tak to míň kouří.

Napsal: pát 27.05.2005 09:54
od jahy
jo jo .díky.já než něco najdu...

Napsal: pát 27.05.2005 13:25
od Martinéz
ja mam BMC za 3k, rozdil jsem temer nepoznal a taky mi rikali a predvadeli na simulatoru, ze je to ten nejlepsi. myslim si, ze je jedno jakej..proste sport. filtr pro lepsi pocit a hotovo.. :wink:

Napsal: pát 27.05.2005 13:42
od Fikux
Martinéz píše:ja mam BMC za 3k, rozdil jsem temer nepoznal a taky mi rikali a predvadeli na simulatoru, ze je to ten nejlepsi. myslim si, ze je jedno jakej..proste sport. filtr pro lepsi pocit a hotovo.. :wink:
Myslim, že to vliv na jízdu moc nemá, když si v podstatě stejně nasávaný vzduch koriguje váha vzduchu ... nebo se pletu?

Napsal: pát 27.05.2005 13:57
od divinol
výkon asi určitě ne,snad jen lepší průchodnost a životnost okolo 80tis km,dle typu než se musí vyprat....v posl.čísle tuning mag.je pojednání i test asi 5ti typů i s křivkama výkonu....(možná zvuk??)

Napsal: pát 27.05.2005 14:08
od Fikux
divinol píše:výkon asi určitě ne,snad jen lepší průchodnost a životnost okolo 80tis km,dle typu než se musí vyprat....v posl.čísle tuning mag.je pojednání i test asi 5ti typů i s křivkama výkonu....(možná zvuk??)
Jo jo se zvukem bych souhlasil ... ale ten je podle mě ještě markantnější než když se dá jen vložka tak dát ten konickej filtr ... ale ten zase musíš dobře odstínit od motoru, aby ti to nesálo horkej vzduch.

Napsal: pon 30.05.2005 07:50
od Klakson
já měl s konusovým dobrý zkušenosti, motor šel víc od spodu, měl jsem ale dodělávanej airbox s přívodem vzduchu, což byla ta hlavní podstata (mluvím o 318is) :lol:

Napsal: úte 31.05.2005 00:50
od Martinéz
Fikux píše:
Martinéz píše:ja mam BMC za 3k, rozdil jsem temer nepoznal a taky mi rikali a predvadeli na simulatoru, ze je to ten nejlepsi. myslim si, ze je jedno jakej..proste sport. filtr pro lepsi pocit a hotovo.. :wink:
Myslim, že to vliv na jízdu moc nemá, když si v podstatě stejně nasávaný vzduch koriguje váha vzduchu ... nebo se pletu?
vahu ma tusim v nafte az e39..

Napsal: stř 01.06.2005 06:35
od Vlasta
Nemáte někdo tušení, kde je u E39 530d umístěn vzduchový filtr?

Napsal: stř 01.06.2005 07:56
od skautik
Martinéz píše:
Fikux píše:
Martinéz píše:ja mam BMC za 3k, rozdil jsem temer nepoznal a taky mi rikali a predvadeli na simulatoru, ze je to ten nejlepsi. myslim si, ze je jedno jakej..proste sport. filtr pro lepsi pocit a hotovo.. :wink:
Myslim, že to vliv na jízdu moc nemá, když si v podstatě stejně nasávaný vzduch koriguje váha vzduchu ... nebo se pletu?
vahu ma tusim v nafte az e39..
no spis to je od urciteho roku vyroby

Napsal: stř 01.06.2005 10:55
od Hanz
Vlasta píše:Nemáte někdo tušení, kde je u E39 530d umístěn vzduchový filtr?
kdyz stojis celem k motoru tak nalevo na motoru na hlave pod plastovym deklem, vede do nej tlusta cerna plast trubka jakoby od/za svetla, da trochu snazeni ten dekl sundat

Napsal: stř 01.06.2005 14:00
od Vlasta
Hanz píše:kdyz stojis celem k motoru tak nalevo na motoru na hlave pod plastovym deklem, vede do nej tlusta cerna plast trubka jakoby od/za svetla, da trochu snazeni ten dekl sundat
Dík, nechal jsem si tam při inspekci dát K&N vložku, tak bych se chtěl kouknout, v jakém je po 10k km stavu, zda nepotřebuje vyprat.

Napsal: čtv 09.06.2005 15:51
od 130maxi
Kde by som vedel zohna? redukciu na KD filter na 525i????? 8O

Napsal: pát 17.02.2012 17:53
od slajch
Vlasta píše:Nemáte někdo tušení, kde je u E39 530d umístěn vzduchový filtr?

to bych taky moc rád věděl.. A kde se dá zkontrolovat nebo dolít brzdovka..

Napsal: pát 17.02.2012 19:17
od Dettektorr
No upřímně já jsem taky do svý 530d uvažoval o sportovní vložce, ale všichni mechanici mě odrazují z důvodu toho, že sportovní filtr funguje na bázi vyšší propustnosti vzduchu a z tpoho plynoucí menší účinosti filtrace a prej by se mohlostát, že se zaserou vstřiky nečistotama z venku, tak nevím, ale nekoupil jsem ho. Jinak už jsem kdysi sportovní filtr měl na benzínovym autě a změna jen ve zvukový kulise ve spodní třetině otáček, jinak nula.

Napsal: ned 19.02.2012 03:48
od Darel
šak vzduch dopravuje vysokotlaké čerpadlo a naftu vstřiky nééé? tedy budeš spalovat možná větší srance ale se vstřikama to nemá nic společného..

jsem stavař, nejsu strojař ani mechanik ale logicky mi to zní takto :D