Stránka 1 z 1
Napsal: stř 25.05.2005 09:32
od mkalous
Zdravím. Mám jen dotaz, který se řadí mezi ty primitivnější až blbé
Chystám se vyměnit olej v motoru (e34, 525TDs, 11/93) a je mi jasné, že musím vyměnit i filtr. Jestli jsme to dobře okouknul, tak filtr, nebo spíš vložka, by měla být v tom plechovám válci (na obrázku nahoře). Ale otázka spočívá v tom, co to je to zakroužkované vespod obrázku a co je v tom za kapalinu (říkám, úplně blbej jsem)?
A olej se mění jako všude jinde? Otevřít vypoučták na vaně a čekat, až to všechno vyteče do trávy

Pak vyndat tu vložku, vyměnit , zavřít vypoušták a nalejt?
Nebo je to jinak?
Napsal: stř 25.05.2005 09:56
od fornax
Já nevidím žádný obrázek

Nemyslíš nádobku serva?
Napsal: stř 25.05.2005 10:34
od Zave
taky nevidim zadnej obrazek

asi jsi ho zapomel prilozit
jinak ten postup je spravnej, ale mozna je to lepsi vylejvat do kanalu nebo nekomu aspon na zahrade vedle studny s pitnou vodou

Napsal: stř 25.05.2005 10:48
od Fikux
Ty krááááwo ... ekologové tě zabijou ... olej do trávy

Napsal: stř 25.05.2005 11:04
od mkalous
no jóóóóoooo, na obrazek jsme zapoměl
takže přikládám dodatečně....
Napsal: stř 25.05.2005 11:06
od fornax
Já stejně nic nevidím

Napsal: stř 25.05.2005 11:06
od mkalous
jinak, asi to bude opravdu nadoba serva .......
a ktomu vylejvání do trávy. ekologové by ze mě asi opravdu neměli radost, ale takovej já nejsem...... naštěstí....... takže to naleju do kanystru a bude ...
Napsal: stř 25.05.2005 11:06
od mkalous
Dan Ďurček píše:Já stejně nic nevidím

stále nic? ale já ano. ja kje to možné? v pohodě obrázek vidím

))
Napsal: stř 25.05.2005 12:10
od Fikux
Dan Ďurček píše:Já stejně nic nevidím

Možná to bude tím, že nejsi platící člen tohoto fora, tak vidíš fotky pouze v sekci prodám

Napsal: stř 25.05.2005 12:11
od Zave
jo to s tim uzaverem je servo nadoba na olej... a to nahore je dekl od futralu na tu vlozku na oil filtr...
Napsal: čtv 26.05.2005 06:44
od JRC
Jestli můžu poradit, tak nejdřív vytáhnout šroub ve filtru, co drží víčko, aby z filtru mohl vytéct olej. Pokud nejdřív vypustíš olej z vany, zašroubuješ, a potom vyměníš filtr, tak ti zbytek starého oleje z filtru nateče do vany. Takže nejdřív filtr a potom vanu.
Napsal: čtv 26.05.2005 07:45
od Zave
precti si ten postup co psal jeste jednou a doctes se ze povoli sroub na vane, pak az vytece tak povoli filtr, tim padem vytece i ten zbytek, vymeni filtr, zatahne vypoustek a naleje novej olej

Napsal: čtv 26.05.2005 08:04
od mkalous
tak, vse v pohodě, olej i s filtrem vyměněnej, šlo to vcelku jednoduše

, ani do trávy jsme to nenalil
jenže se mi vyskytl problém. VYnulování výměny oleje na přístrojovce. Včera jsem se na to patřičně připravil a pohledal na tomto fóru, takže jsem zkoušel spojit pin 19+7, a to vždy zhruba s minutovym zapnutím klíčku do polohy dva (rozsvícené kontrolky), pak jsme zkoušel pin 19+7 a zavřít ten dekl na té zastrčce a zase klče minutu, pak jsem se dokonce dočetl spojit pin 1+7 (obě dříve popsané spojení jsem udělal i tady), dokonce někdo psal piny 17+9 -ty v autě opravdu nejsou
......a vysledek..... NEVYNULOVÁNO.
Poradí mi někdo co a jak? je potřeba odpor? je potřeba zavírat tu zástrčku? nebo snad nastartovat? nebo co já vím co ještě.? (e34, 525TDs, 11/93)
mám před sebou dloooouhej vejlet (1800km) a bylo vhodné, abych to vynuloval, když mám novej olej -a? to měří v pořádku a včas mi to řekne další výměnu
poradíte?