Stránka 1 z 3

Napsal: stř 18.05.2005 09:00
od Kora
Mám možnost koupit BMW 520D combi r.v. 2001 , bouraný na předek (chladiče , světla , kapota , blatníky , sahara, přední příčka , zadní blatnk (trošku)+ světlo ) airbag OK. S BMW zatím nemám zkušenost , ale chtěl bych ho vyzkoušet , potřebuji poradit jestli do toho jít nebo ne, teď jezdím s Fordem Galaxy 1.9 TDI PD. Cena naboraného vozu je 250000,- Kč .Na kolik může vyjít oprava co se týká dílů , dají se sehnat někde na vrakáči nebo raději použít duplikáty ?

Napsal: stř 18.05.2005 09:09
od RuDoSh
Kora píše:Mám možnost koupit BMW 520D combi r.v. 2001 , bouraný na předek (chladiče , světla , kapota , blatníky , sahara, přední příčka , zadní blatnk (trošku)+ světlo ) airbag OK. S BMW zatím nemám zkušenost , ale chtěl bych ho vyzkoušet , potřebuji poradit jestli do toho jít nebo ne, teď jezdím s Fordem Galaxy 1.9 TDI PD. Cena naboraného vozu je 250000,- Kč .Na kolik může vyjít oprava co se týká dílů , dají se sehnat někde na vrakáči nebo raději použít duplikáty ?


s tim zadnim blatnikem bude asi problem.... dily v nahrade(plechy) nebrat, i kdyz jsou za par supu (nahrada snad do 2k, origo myslim 5,5k, z polska z burzy s dovozem a nejakou provizi do 3k)... (mel jsem je...) takze raci origo z vrakace, predni svetla kdyz se zadari tak kolem 10k.... ten motor v petce asi nebude zadne delo ;-), ale pokud je to slusne vybavene, tak proc ne :-)

Napsal: stř 18.05.2005 11:16
od margos
no k temhle dilum by mel patrit pravdepodobne jeste pr. naraznik a vselijake plasty a picoviny kolem teto rany, nedejboze aby byly chycene kompresor od klimy, kladky atak.. jsem si to tak zhrknul, kdyz to dobre pujde a ver mi, ze 2/3 toho na vrakacih nesezenes (myslim motorovejch veci jako chladice a spol.) tak jen za dily das cca 120 tycek + prace + lak, takze myslim, ze ve finale si ji muzes koupit rovnou nebouranou..

Napsal: stř 18.05.2005 11:33
od Lukáš
pokud je to 520d a ne 530d tak na to ani nemysli

Napsal: stř 18.05.2005 15:42
od matal
spočítej si to dobře, taky si myslím, že za ty lowe koupíš nebouranou 530d v solidním stavu. Ta 520d ještě touring nebude žádná závodnička.. :wink:

Napsal: stř 18.05.2005 15:50
od psena
Na zacatku je snaha usetrit a na konci se lidi boji vubec pocitat aby nezjistili ze prodelali...
Me se jevi jako lepsi radsi nejaka takova varianta
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... light=530d

Napsal: stř 18.05.2005 19:59
od M3maniac
RuDoSh píše:
Kora píše:Mám možnost koupit BMW 520D combi r.v. 2001 , bouraný na předek (chladiče , světla , kapota , blatníky , sahara, přední příčka , zadní blatnk (trošku)+ světlo ) airbag OK. S BMW zatím nemám zkušenost , ale chtěl bych ho vyzkoušet , potřebuji poradit jestli do toho jít nebo ne, teď jezdím s Fordem Galaxy 1.9 TDI PD. Cena naboraného vozu je 250000,- Kč .Na kolik může vyjít oprava co se týká dílů , dají se sehnat někde na vrakáči nebo raději použít duplikáty ?


s tim zadnim blatnikem bude asi problem.... dily v nahrade(plechy) nebrat, i kdyz jsou za par supu (nahrada snad do 2k, origo myslim 5,5k, z polska z burzy s dovozem a nejakou provizi do 3k)... (mel jsem je...) takze raci origo z vrakace, predni svetla kdyz se zadari tak kolem 10k.... ten motor v petce asi nebude zadne delo ;-), ale pokud je to slusne vybavene, tak proc ne :-)


Blatník na e39 touring stojí 12k a nikdo než bmw ho nedělá :D

Napsal: stř 18.05.2005 20:49
od P-J
M3maniac píše:Blatník na e39 touring stojí 12k a nikdo než bmw ho nedělá :D


Za ty prachy musí být min. z nerezu. :wink: :lol: :lol:

Napsal: stř 18.05.2005 21:05
od bpytlik
P-J píše:
M3maniac píše:Blatník na e39 touring stojí 12k a nikdo než bmw ho nedělá :D


Za ty prachy musí být min. z nerezu. :wink: :lol: :lol:

starou ma na mysli zadni na touringa :)

Napsal: stř 18.05.2005 21:12
od P-J
bpytlik píše:
P-J píše:
M3maniac píše:Blatník na e39 touring stojí 12k a nikdo než bmw ho nedělá :D


Za ty prachy musí být min. z nerezu. :wink: :lol: :lol:

starou ma na mysli zadni na touringa :)


To jsem pochopil.... Přední je přece stejný u obou provedení. 8)

Napsal: čtv 19.05.2005 06:38
od Toydolls
Nesel bych do toho - nezda se me ta cena a motor na takhle tezky auto, z toho budes nestastnej-proste na tom bych tak nesetril

Mrkni na mobile.de apod.. pr.
530D
http://www.mobile.de/SIDFRq4ESKcGoe18dc ... 165910480&

530d
http://www.mobile.de/SIDFRq4ESKcGoe18dc ... 162226837&

Napsal: čtv 19.05.2005 12:46
od michal
opravte me jestli se mylim,ale v tomto roce by to uz mel(mohl) byt comonreill, tzn.150koni :?:

jezdil jsem v e39 sedanu s timto motorem a nejelo to vubec spatne :)
jasne ze kombi je tezsi,ale je jich i spusta ve dvulitru benzinu a taky jezdi :!:

nebrat to kvuli motoru je si myslim blbost
spis kvuli te cene,na bouracku je to dost...

Napsal: čtv 19.05.2005 14:47
od margos
pokud je to "d" tak je to vzdy commonrail, jinak by to muselo byt oznacene tds, popr. td., navic v roce 01 se uz tdeska davno nevyrabela a 520d nema 150 ps ani omylem, tusim kolem 135..

Napsal: čtv 19.05.2005 15:04
od Martinéz
posledni 520d tech 150k mely..

Napsal: čtv 19.05.2005 15:17
od Lukáš
Martinéz píše:posledni 520d tech 150k mely..


ne neměly.....520d měla vždy 136k a motor byl klasický tdi....rotační čerpadlo + přímý vstřik

Napsal: čtv 19.05.2005 15:21
od Martinéz
V predposledni annonci to tak nekdo uvadi..to teda nechapu. Je to motor z e46? ten uz byl ale od 1. verze common-rail, ne?

jinak ta 520d se 136k pojede dle myho o neco lip a za trochu min nez TDs..

Napsal: čtv 19.05.2005 16:46
od matal
Myslím, že to moc nepojede v touringu obzvláš?, je to hodně těžky auto..

Napsal: čtv 19.05.2005 18:52
od Lukáš
Martinéz píše:V predposledni annonci to tak nekdo uvadi..to teda nechapu. Je to motor z e46? ten uz byl ale od 1. verze common-rail, ne?

jinak ta 520d se 136k pojede dle myho o neco lip a za trochu min nez TDs..




ach jo...............lidi věděj houby z voctem, zvláš? v annonci........

520d byl relativně okrajovy model, a ten měl do konce vyroby pouze 136k a nebyl common-rail.

v 320d mel 136k do faceliftu a nebyl!!! common-rail( jen compact E46 dostal common-rail od uvedeni do vyroby).
a od faceliftu sedanu/kombi mel 150k a byl common-rail

Napsal: čtv 19.05.2005 20:22
od Martinéz
Lukáš píše:
Martinéz píše:V predposledni annonci to tak nekdo uvadi..to teda nechapu. Je to motor z e46? ten uz byl ale od 1. verze common-rail, ne?

jinak ta 520d se 136k pojede dle myho o neco lip a za trochu min nez TDs..




ach jo...............lidi věděj houby z voctem, zvláš? v annonci........

520d byl relativně okrajovy model, a ten měl do konce vyroby pouze 136k a nebyl common-rail.

v 320d mel 136k do faceliftu a nebyl!!! common-rail( jen compact E46 dostal common-rail od uvedeni do vyroby).
a od faceliftu sedanu/kombi mel 150k a byl common-rail


dik za zaplneni mezery ve vzdelani..:)

Napsal: čtv 19.05.2005 21:32
od Lukáš
Martinéz píše:
Lukáš píše:
Martinéz píše:V predposledni annonci to tak nekdo uvadi..to teda nechapu. Je to motor z e46? ten uz byl ale od 1. verze common-rail, ne?

jinak ta 520d se 136k pojede dle myho o neco lip a za trochu min nez TDs..




ach jo...............lidi věděj houby z voctem, zvláš? v annonci........

520d byl relativně okrajovy model, a ten měl do konce vyroby pouze 136k a nebyl common-rail.

v 320d mel 136k do faceliftu a nebyl!!! common-rail( jen compact E46 dostal common-rail od uvedeni do vyroby).
a od faceliftu sedanu/kombi mel 150k a byl common-rail


dik za zaplneni mezery ve vzdelani..:)


neni za co