Stránka 1 z 3

Napsal: pát 29.04.2005 07:46
od toretto
Zdravim..

mam 2,5i 24V ... motor bezi super, krasne tahne, zadne kolisani..
ale
pri studenym startu se ozve na 1-2s hodne divnej zvuk.. (podobnej zvuk je casto slyset od motoru Subaru Legacy - takova hranata 4kolkova krabice z japonska).. po 2s uz motor bezi OK a nic slyset neni.. po novem nastartovani take ne..

co by to mohlo byt?

dik

Napsal: pát 29.04.2005 08:01
od Jirka-328
toretto píše:Zdravim..

mam 2,5i 24V ... motor bezi super, krasne tahne, zadne kolisani..
ale
pri studenym startu se ozve na 1-2s hodne divnej zvuk.. (podobnej zvuk je casto slyset od motoru Subaru Legacy - takova hranata 4kolkova krabice z japonska).. po 2s uz motor bezi OK a nic slyset neni.. po novem nastartovani take ne..

co by to mohlo byt?

dik
že by hydroštely? :evil: :evil: :evil:

Napsal: pát 29.04.2005 08:04
od Pivson
No chvilku trva než se olej dostane všude

Napsal: pát 29.04.2005 08:16
od toretto
Jirka-328 píše: že by hydroštely? :evil: :evil: :evil:
tzn. co?

Napsal: pát 29.04.2005 08:41
od divinol
HYDRAULICKÁ STAVÍTKA VENTILŮ,MÁM TEN PROBLÉM TAKY,V LÉTĚ JE CELKEM KLID ALE V ZIMĚ TO TRVÁ DÉLE,TAKOVÉ CVAKÁNÍ.....

Napsal: pát 29.04.2005 08:46
od toretto
divinol píše:HYDRAULICKÁ STAVÍTKA VENTILŮ,MÁM TEN PROBLÉM TAKY,V LÉTĚ JE CELKEM KLID ALE V ZIMĚ TO TRVÁ DÉLE,TAKOVÉ CVAKÁNÍ.....
rozhodne bych to nepopsal jako cvakani.. spis jako treni dvou pevnych materialu o sebe.. (nekovu) :roll:

ale kdyby to bylo ono, tak co s tim, na co to ma vliv, co se muze stat..? podrobnosti..?

Napsal: pát 29.04.2005 09:15
od skautik
klinak?

Napsal: sob 30.04.2005 01:38
od matal
Pokud to není cvakání, tak by to mohl být ten klínový řemen, zkontroluj si jak ho máš volný..

Napsal: sob 30.04.2005 15:51
od toretto
matal píše:Pokud to není cvakání, tak by to mohl být ten klínový řemen, zkontroluj si jak ho máš volný..
jsem se do toho zaposlouchal (no ale zkuste si to kdyz to dela 1-2 vtreiny a pak cekat nez motor uplne vystydne)..
je to takovy jakoby treni a je v tom i cvakani.. klinak to asi neni.. kontroloval jsem ho a i ten zvuk je jinej nez delaj klinaky..
zkusim to nahrat diktafonem a dam to sem..

Napsal: pon 09.05.2005 09:54
od toretto
toretto píše:rozhodne bych to nepopsal jako cvakani.. spis jako treni dvou pevnych materialu o sebe.. (nekovu)
tuhle vetu beru zpet.. ted v te zime se to zhorsilo a cvaka to.. :( zacne to docela zhurta a pak se to jakoby utisuje a za 2-3 vteriny je ticho a motor jde jak ma.. :roll:

otazky: jestli to jsou hydrostely, muze se neco stat motoru? Jak do toho zasahuje VANOS? Kdyz oprava - ceho a kolik penez :?:

dik..

btw. diktafon v mobilu je na tyhle veci nepouzitelnej.. je to z nej nerozpoznatelny..

Napsal: pon 09.05.2005 14:07
od Zave
jak si na tom s vymenou oleje? pry se to ma trochem zklidnit po vymene tak to prubni.. :)

Napsal: pon 09.05.2005 14:30
od toretto
Zave píše:jak si na tom s vymenou oleje? pry se to ma trochem zklidnit po vymene tak to prubni.. :)
no praveze to je tesne po vymene..
..auto mam necelej mesic a olej jsem menil temer hned, takze nevim.. kazdopadne kdyz jsem ho kupoval tak jsem si toho nevsiml - zda se ze se to ted zhorsuje - ale taky to muze byt tim, ze se vyrazne ochladilo..
mozna taky tim, ze tam mozna dali jinej olej nez tam byl.. :?: ted tam je snad ESSO 10W40 - co tam bylo pred tim.. kdo vi.. :?

Napsal: úte 10.05.2005 21:05
od toretto
:?:

Napsal: úte 10.05.2005 21:10
od George_D
Podle mě jestli to je jen na začátku u studenýho motoru, tak bych se přikláněl k většinovému názoru a to hydroštely, popřípadě, ale to myslim by nedělallo jen 2-3 s koukni na napínák řetězu(tedy pokud nemáš řemen). Ale ty hydroštely si párkrát cvaknou, než tam pumpa nacpe olej :wink:

Napsal: úte 10.05.2005 23:10
od toretto
George_D píše:hydroštely si párkrát cvaknou, než tam pumpa nacpe olej :wink:
to je normani stav nebo se neco "sere", pripadne uz je to kaput???

Napsal: stř 11.05.2005 08:44
od divinol
podle mne to normální stav není,je tam někde vůle,taky to budu asi před zimou řešit,vadí mi když něco není jak má být.....

Napsal: stř 11.05.2005 08:58
od toretto
divinol píše:vadí mi když něco není jak má být.....
..no, tak to jsme na tom stejne.. :wink:

na kolik tipujes opravu? vymena jen hyder nebo se s tim sveze jeste neco?

Napsal: stř 11.05.2005 11:40
od divinol
to je právě to,...pokud se domnívám správně tak je tam 24 zdvihátek,prý se dá sehnat za 600,-kus,(nové)....obávám se,že moc navíc dohromady nedám...kdoví jestli vůbec na to schrastím prachy,pro mne je to dost....

Napsal: stř 11.05.2005 12:20
od toretto
divinol píše:to je právě to,...pokud se domnívám správně tak je tam 24 zdvihátek,prý se dá sehnat za 600,-kus,(nové)....obávám se,že moc navíc dohromady nedám...kdoví jestli vůbec na to schrastím prachy,pro mne je to dost....
no.. nejenom pro tebe..!

:arrow: Podle prispevku co jsem cetl drive, by snad melo byt mozne zjistit, ktere stavitko je spatne a vymenit jen to.. uspora by byla znacna, ikdyz to zjisteni taky neco stoji..
:arrow: Mate me ale, ze to po chvili cvakat prestane - to mi prijde spis jako spatny mazani?? (ale nevidim do toho, tak je to mozna blabol)
:arrow: Taky by me zajimalo, jak do toho zasahuje VANOS - ten by prece na to mel mit vliv (a ne maly) taky, ne??
:arrow: Jaky vliv na motor to bude mit, kdyz to necham byt?

Jen me stve, ze sem nenapise nikdo, kdo se v tom vyzna - a takovi lide tu jsou..! :x Zato kdyz se jedna o nejakou kravinu, tak je tam tisic a jeden prispevek (viz "Origo zesik v e38? k cemu vubec je ? :)") - Hitman promine - karku ma hezkou, a tech par lidi co mi sem prispelo svymi odpovedmi tez ;)

Napsal: stř 11.05.2005 14:01
od Pivson
Hele jak jsem psal, kdyz olej stece tak proste vterinku ci dve trva nez se dostane az nahoru.
Kdyz jsi uz v ten den jel tak to nedela, ze? nechas pres noc a udelat to ze?

Ja bych v tom zase takovou vadu nehledal.

Hele fakt nevím, takovej odborník nejsem.

Když to odvezš do servisu a nebude to znamej ci tak tak ti budou samozrejme tvrdit ze jsou KO