Stránka 1 z 2
Napsal: ned 24.04.2005 20:17
od P-J
V E39 mám rádio business na kazety s MID displejem. Z E36 mi zůstalo rádio buines s CD měničem, tak jsem si říkal že ten měnič hodím do E39. Jenomže to spolu nějak nekomunikuje

- ví někdo kde je zakopaný pes?
Bude ochotný, někdo kdo má v E39 měnič s businessem, opsat mi údaje z měniče, ev. nafotit konektory? A pokud máte třeba CZ návod na výše uvedené, bude ochotní se o něj podělit?

Napsal: pon 25.04.2005 19:04
od P-J
To jako nikdo nemá E39 s CD měničem??

Napsal: pon 25.04.2005 19:34
od Vlasta
P-J píše:To jako nikdo nemá E39 s CD měničem??

Zřejmě se to nikomu nechce vyndavat. Co já vím, tak jsou tam dva konektroy - jeden napájecí plochý se 3 piny, a potom taková kostička, tuším že se šesti piny.
Napsal: pon 25.04.2005 20:40
od P-J
Vlasta píše:P-J píše:To jako nikdo nemá E39 s CD měničem??

Zřejmě se to nikomu nechce vyndavat. Co já vím, tak jsou tam dva konektroy - jeden napájecí plochý se 3 piny, a potom taková kostička, tuším že se šesti piny.
Jj, počet konektorů je celkem jasný, ale jde hlavně o to co je zapojené. Na tom napájecím jsou zapojené jenom dva krajní, nebo všechny tři? Na to "datovém" je určitě víc pinů než 6, ale jsou zapojené úplně všechny?
To nemá ani nikdo manuál k rádiu a měniči? Pokud je všechno jak má být, stačí měnič připojit, nebo se to musí v rádiu nějak nastavit...

U rádia z E36 stačilo připojit a jelo to. Na rádiu z E39 je konektor úplně stejný, ale po připojení se nic neděje?

Napsal: pon 25.04.2005 20:44
od Vlasta
P-J píše:
Jj, počet konektorů je celkem jasný, ale jde hlavně o to co je zapojené. Na tom napájecím jsou zapojené jenom dva krajní, nebo všechny tři? Na to "datovém" je určitě víc pinů než 6, ale jsou zapojené úplně všechny?
To nemá ani nikdo manuál k rádiu a měniči? Pokud je všechno jak má být, stačí měnič připojit, nebo se to musí v rádiu nějak nastavit...

U rádia z E36 stačilo připojit a jelo to. Na rádiu z E39 je konektor úplně stejný, ale po připojení se nic neděje?

Určitě to jede hned po zapojení.
Napsal: pon 25.04.2005 20:51
od P-J
Vlasta píše:Určitě to jede hned po zapojení.
A proto bych potřeboval nějaké podrobnější info o tom měniči, tzn, opsat z něj údaje....
Ale stejně mi připadá nelogické, že by byl jiný měnič pro E36 a jiný pro E39....

Napsal: pon 25.04.2005 20:58
od Vlasta
P-J píše:
A proto bych potřeboval nějaké podrobnější info o tom měniči, tzn, opsat z něj údaje....
Ale stejně mi připadá nelogické, že by byl jiný měnič pro E36 a jiný pro E39....

V E39 je měnič Alpine.
Napsal: úte 26.04.2005 13:56
od gamers
Z e36 určitě nepasuje do e39
Napsal: úte 26.04.2005 16:28
od P-J
gamers píše:Z e36 určitě nepasuje do e39
Tak jsem zjistil, že podle ETK je ten měnič z E34... (což je asi stejně jedno).
Nemůže mi opravdu někdo vyfotit ty konektory na měniči, a? aspoň vím, jestli je stejný kabel?
Napsal: úte 26.04.2005 17:22
od gamers
Kdyby to bylo tak před měsícem koupil jsem changer a montoval do auta teď jse mi to nechce už vytahovat ale pokud vím tak jestli maš etk + tis tak v tom tisu jsem vyděl někde ten konektor jinak z E34 pasuje jen do E31 , 32 , 36
Jsem ale zato že když budeš mýt přesně piny tak to nebude fungovat jinak tady v Ostravě v
http://www.volny.cz/sotea/index2.htm mají ještě jeden changer bez kabelu ten druhy jsem koupil ja
Napsal: úte 26.04.2005 18:27
od P-J
gamers píše:Kdyby to bylo tak před měsícem koupil jsem changer a montoval do auta teď jse mi to nechce už vytahovat ale pokud vím tak jestli maš etk + tis tak v tom tisu jsem vyděl někde ten konektor jinak z E34 pasuje jen do E31 , 32 , 36
Jsem ale zato že když budeš mýt přesně piny tak to nebude fungovat jinak tady v Ostravě v
http://www.volny.cz/sotea/index2.htm mají ještě jeden changer bez kabelu ten druhy jsem koupil ja
Že to fungovat nebude, je už bohužel jasné.

Teď už mi jde hlavně o to, jestli je aspoň stejný konektor. Mám to rozebrané, tak bych tam ten kabel už dal a pak by se vidělo.
Že v Sotei měli měnič bez kabelu jsem věděl (věděl jsem ale jenom o jednom). Ty jsi ten svůj koupil s kabelem?
Napsal: úte 26.04.2005 19:22
od gamers
jo ještě jsem čekal až ho vymontuji z auta
Napsal: úte 26.04.2005 19:36
od P-J
gamers píše:jo ještě jsem čekal až ho vymontuji z auta
Kolik jsi za to s tím kabelem dal?
Napsal: úte 26.04.2005 19:47
od gamers
platl jsem jen 200kc za vymontovaní

Napsal: úte 26.04.2005 19:54
od P-J
gamers píše:platl jsem jen 200kc za vymontovaní

Takže měnič + kabel za 4200,-?

Napsal: úte 26.04.2005 20:08
od gamers
Tak tak

Akorát jsem musel koupit ještě v BMW redukci/600kc/ k tomu kabelu protože mam v autě rádio model 2002 a ten ma jiný konektor

Napsal: úte 26.04.2005 20:26
od P-J
gamers píše:Tak tak

Akorát jsem musel koupit ještě v BMW redukci/600kc/ k tomu kabelu protože mam v autě rádio model 2002 a ten ma jiný konektor

Tak to mi zase něco uteklo....

Napsal: úte 26.04.2005 20:47
od Vlasta
P-J píše:
Tak to mi zase něco uteklo....

V Annonci dává někdo měnič do E39 za 6k.
Napsal: úte 26.04.2005 21:06
od P-J
Vlasta píše:P-J píše:
Tak to mi zase něco uteklo....

V Annonci dává někdo měnič do E39 za 6k.
Viděl jsem to, ale nový stojí 10k, dostanu na něj doklad a bude se zárukou......
Jako odpovídající cena mi přijdou ty +- 4k (s kabelem).
Napsal: úte 26.04.2005 21:35
od Vlasta
P-J píše:
Viděl jsem to, ale nový stojí 10k, dostanu na něj doklad a bude se zárukou......
Jako odpovídající cena mi přijdou ty +- 4k (s kabelem).
Myslím, že bude stát o kapánek víc než 10k. Teď jsem kouknul do ETK a ceníku a stojí 13,5k bez DPH.