Stránka 1 z 1
Napsal: úte 19.04.2005 12:20
od divinol
ahoj,zkuste poradit-při rychlejším povolení spojk.pedálu při zpátečce se mi ozve ze zadu odspodu bouchnutí,opakovaně při couvání a ostřejším rozjezdu na zpát.to samé,...je to uložení nápravy jak je na každé straně takový gumový špalek v kovovém pouzdře?.....je třeba jeden utržený?......525i E-34 93 141kW
Napsal: úte 19.04.2005 12:28
od ManyP
je to mozne ale spis to byva ulozeni diferaku v kastli je tam silemblok. chce se to na to podivat
Napsal: úte 19.04.2005 13:04
od divinol
mrknu na to ,díky ,je to jedno uložení?......máš zkušenost s výměnou?....
Napsal: úte 19.04.2005 13:53
od ManyP
vymena je v pohode jen povolis jeden sroub co drzi diferak a pak ctyri co drzi to ulozeni. nevim kde a za kolik to kupis.
Napsal: úte 19.04.2005 14:46
od divinol
no,uvidím,zkusím sehnat někde v Praze někoho kdo mne pustí na rampu a zjistím co a jak.....nicméně díky za rady....
Napsal: pon 25.04.2005 09:33
od divinol
NO,JEN POZNATEK.....OD 110 DO 120 KM/H SE TO KLEPE (NE V ŘÍZENÍ,PRAVDĚPODOBNĚ KOLA,NA ZADKU,MAM 2 TROCHU KŘIVÉ) A PAK JEN KDYŽ JE AUTO V ZÁBĚRU,JAK PŘI 150 VYŘADÍM TAK TO NEDĚLÁ NIC,VŽDY JEN ZASE PŘI SEŠLÁPNUTÍ PLYNU A PŘIDÁVÁNÍ NA RYCHLOSTI.....TO BY ASI UKAZOVALO OPRAVDU NA TEN SILENTBLOK KTERÝ DRŽÍ DIFERÁK NE?.....
Napsal: pon 25.04.2005 15:17
od divinol
tak prý ještě možná uložení kardanu,tak nevím,už mi z toho jde hlava kolem,zase výdaje.....
Napsal: pon 25.04.2005 15:20
od Zave
hej, jo ja to mel ulozenim kardanu! bylo to vytrzeny to stredovy lozisko a presklej celej ten kovovej pasek, mmnt mozna najdu fotky

Napsal: pon 25.04.2005 15:25
od Zave
tak to pokazeny uz sem asi smazal... tady je to co sem kupoval... jinak ja ho bral od Febi za 1050korun...
Napsal: úte 26.04.2005 09:13
od divinol
no jo ale nic nevidím,Ty jsi měl stejný příznaky jako já?.....dá se to vyměnit i v domácích podmínkách?,....neposlal bys mi to prosím na mail?.....
Napsal: úte 26.04.2005 15:15
od Zave
uz sme ti to poslal i s navodem na vymenu apod
Napsal: úte 26.04.2005 15:23
od divinol
ha, no super,moc díky jdu se na to podívat,....dík....
Napsal: úte 26.04.2005 15:29
od divinol
TAK ZATÍM TAM NIC NEMÁM.....
Napsal: úte 26.04.2005 17:58
od Zave
kdyby nekdo menil tak:
shodit vejfuk, ja sem sundal za katem az do konce, ale ideal je i kat,
ale de to i kdyz tam je, pak sundas ten hlinikovej plech nad vyfukem, je tam myslim na 4 srouby, pak povolis zacatek kardanu-hardy spojku, dal musis povolit matici co je na kardanu a svira v tom stredu ten spoj prvni a druhe casti kardanu (mezi nema je to ulozeni, pak jak to odpojis od te hardy spojky, tak uplne odpojis tu prvni cast kardanu, zustane ti tam jen to ulozeni a od nej dal ta druha cast az do diferaku. no pak sem povolil uz to ulozeni (2sroubky) a jak sem mel urvanou tu gumu - predpokladam ze to budes mit stejne, tak oddelas to ulozeni a na tom kardanu ti zustane jen to lozisko a okolo neco z te gumy. ma se to nejak stahnout dolu to lozisko, kazdopadne sem se asi po hodine umorne prace nastval a vzal sem flexku a to lozisko sem napric z jedne a druhe strany cele prerizl

no a ted uz jen vezmes to nove ulozeni, na ten spoj toho kardanu to nabouchas do polohy jak bylo to stary, ja sem to nasadil na to rukou po tam co to slo a pak sem vzal trubku presne na to lozisko a postupne naklepal, slo to krasne, zadna krec! jo a jeste pred tim ulozenim je segrovka, tak tu neztrat, i kdyz myslim ze je tam na nic kdyz je to tam tak pevne nalisovany

no tu tam pak vrat a ulozeni prisroubuj tam jak ma byt, pak pridelej predni cast kardanu, hardy spojku, kryt vejfuku a vejfuk a je to

je to prace tak na odpoledne...
Jo a doporucuju nejdriv zjistit stav hardy spojky a popr koupit novou, byva tim hazenim kardanu vetsinou hotova tak at se to pak nedela na 2x...