Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Uložení zadní nápravy
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 324
- Registrován: úte 19.10.2004 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
ahoj,zkuste poradit-při rychlejším povolení spojk.pedálu při zpátečce se mi ozve ze zadu odspodu bouchnutí,opakovaně při couvání a ostřejším rozjezdu na zpát.to samé,...je to uložení nápravy jak je na každé straně takový gumový špalek v kovovém pouzdře?.....je třeba jeden utržený?......525i E-34 93 141kW
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 324
- Registrován: úte 19.10.2004 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
NO,JEN POZNATEK.....OD 110 DO 120 KM/H SE TO KLEPE (NE V ŘÍZENÍ,PRAVDĚPODOBNĚ KOLA,NA ZADKU,MAM 2 TROCHU KŘIVÉ) A PAK JEN KDYŽ JE AUTO V ZÁBĚRU,JAK PŘI 150 VYŘADÍM TAK TO NEDĚLÁ NIC,VŽDY JEN ZASE PŘI SEŠLÁPNUTÍ PLYNU A PŘIDÁVÁNÍ NA RYCHLOSTI.....TO BY ASI UKAZOVALO OPRAVDU NA TEN SILENTBLOK KTERÝ DRŽÍ DIFERÁK NE?.....
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 7883
- Registrován: sob 22.05.2004 00:00
- Bydliště: Charlie's in da Starobrno
- Klubové ID: 90
- Kontaktovat uživatele:
kdyby nekdo menil tak:
shodit vejfuk, ja sem sundal za katem az do konce, ale ideal je i kat,
ale de to i kdyz tam je, pak sundas ten hlinikovej plech nad vyfukem, je tam myslim na 4 srouby, pak povolis zacatek kardanu-hardy spojku, dal musis povolit matici co je na kardanu a svira v tom stredu ten spoj prvni a druhe casti kardanu (mezi nema je to ulozeni, pak jak to odpojis od te hardy spojky, tak uplne odpojis tu prvni cast kardanu, zustane ti tam jen to ulozeni a od nej dal ta druha cast az do diferaku. no pak sem povolil uz to ulozeni (2sroubky) a jak sem mel urvanou tu gumu - predpokladam ze to budes mit stejne, tak oddelas to ulozeni a na tom kardanu ti zustane jen to lozisko a okolo neco z te gumy. ma se to nejak stahnout dolu to lozisko, kazdopadne sem se asi po hodine umorne prace nastval a vzal sem flexku a to lozisko sem napric z jedne a druhe strany cele prerizl
no a ted uz jen vezmes to nove ulozeni, na ten spoj toho kardanu to nabouchas do polohy jak bylo to stary, ja sem to nasadil na to rukou po tam co to slo a pak sem vzal trubku presne na to lozisko a postupne naklepal, slo to krasne, zadna krec! jo a jeste pred tim ulozenim je segrovka, tak tu neztrat, i kdyz myslim ze je tam na nic kdyz je to tam tak pevne nalisovany
no tu tam pak vrat a ulozeni prisroubuj tam jak ma byt, pak pridelej predni cast kardanu, hardy spojku, kryt vejfuku a vejfuk a je to
je to prace tak na odpoledne...
Jo a doporucuju nejdriv zjistit stav hardy spojky a popr koupit novou, byva tim hazenim kardanu vetsinou hotova tak at se to pak nedela na 2x...
shodit vejfuk, ja sem sundal za katem az do konce, ale ideal je i kat,
ale de to i kdyz tam je, pak sundas ten hlinikovej plech nad vyfukem, je tam myslim na 4 srouby, pak povolis zacatek kardanu-hardy spojku, dal musis povolit matici co je na kardanu a svira v tom stredu ten spoj prvni a druhe casti kardanu (mezi nema je to ulozeni, pak jak to odpojis od te hardy spojky, tak uplne odpojis tu prvni cast kardanu, zustane ti tam jen to ulozeni a od nej dal ta druha cast az do diferaku. no pak sem povolil uz to ulozeni (2sroubky) a jak sem mel urvanou tu gumu - predpokladam ze to budes mit stejne, tak oddelas to ulozeni a na tom kardanu ti zustane jen to lozisko a okolo neco z te gumy. ma se to nejak stahnout dolu to lozisko, kazdopadne sem se asi po hodine umorne prace nastval a vzal sem flexku a to lozisko sem napric z jedne a druhe strany cele prerizl



Jo a doporucuju nejdriv zjistit stav hardy spojky a popr koupit novou, byva tim hazenim kardanu vetsinou hotova tak at se to pak nedela na 2x...