Stránka 1 z 2
					
				
				Napsal: stř 09.02.2005 07:43
				od mike525
				Nazdar lidicky, potrebuju radu.... Mam 525i a na palubovce mi display pise KUHLWASSERSTAND a hned potom napise BETRIEBSANLEITG. Asi neco s vodni pumpou ze??? Da se nekde neco delat, zkontrolovat apod?? Dik moc....
			 
			
					
				
				Napsal: stř 09.02.2005 07:51
				od 130maxi
				Vypisuje ti že nemaš vodu v chladiči.... 
http://www.bmwe34.ic.cz/Download/CheckControl.zip
Tu sú všetky hlasenia BC
 
			 
			
					
				
				Napsal: stř 09.02.2005 08:09
				od Milda
				mike525 píše:Nazdar lidicky, potrebuju radu.... Mam 525i a na palubovce mi display pise KUHLWASSERSTAND a hned potom napise BETRIEBSANLEITG. Asi neco s vodni pumpou ze??? Da se nekde neco delat, zkontrolovat apod?? Dik moc....
Dolej si vodu.
 
			 
			
					
				
				Napsal: stř 09.02.2005 08:23
				od mike525
				diky diky, včera jsem si jej privezl z bazaru, kde před odjetím vše zkontrolovali a rano mi to zařvalo tuhle hlášku, tak jsem byl z toho vyhukaný. To asi nebude úplě normální.... no běžím to zkontrolovat...
PS: bavo mam poprvé tak se mi prosím nesmějte... díky za rady
			 
			
					
				
				Napsal: stř 09.02.2005 08:27
				od 130maxi
				tak si na tom tak,ako som bol ja
			 
			
					
				
				Napsal: stř 09.02.2005 08:58
				od mike525
				tak voda zkontorlovana, bylo tam asi 3cm pod ryskou(COLD), dolil jsem tesne neco nad a jel to projet, zdálo se to byt v pořádku. Za 10min jsem byl v aute znova a otocil klickem a zase ta samá hláška 

( Ted tam je vody dost..... nejake další nápady???? chjo...
 
			 
			
					
				
				Napsal: stř 09.02.2005 09:04
				od 130maxi
				Može to by? pokazený snímač
			 
			
					
				
				Napsal: stř 09.02.2005 09:38
				od mike525
				130maxi píše:Može to by? pokazený snímač
V to doufám. Nevíš, kde bych ten spínač mohl najít??
 
			 
			
					
				
				Napsal: stř 09.02.2005 09:45
				od kutil
				no snad na té flašce na vodu
			 
			
					
				
				Napsal: stř 09.02.2005 09:50
				od 130maxi
				Je na spodku expanzky
			 
			
					
				
				Napsal: stř 09.02.2005 10:16
				od mike525
				OK, díky. Odpoledne na to juknu a dám vědět
			 
			
					
				
				Napsal: stř 09.02.2005 10:43
				od RostaO
				....jo, to bude snimac. Ted jsem to resil na sve sedme. Tam je to primo shora v expanzni nadrzce zasunuty takovy valecek - nahore na te nadrzce odpovis draty, vysroubujes, vyjmes  a pak to rozdelas a zjistis, ze je to vyhnily....ale vetsinou se to da proletovat a zase to jede 

))
 
			 
			
					
				
				Napsal: stř 09.02.2005 11:10
				od mike525
				Jen tak zběžne jsem se díval, že draty vedou zespoda, tzn. asi vypustit vodu... Jsem domluveny s kamosem na odpoledne na garaz, snad v ni bude mit volno.
Jeste se chci zeptat, je nekde k stáhnutí nějaký návod k údržbě a provozu, případně nějaké technické rady atp.?? Nemáte někdo něco takového?
			 
			
					
				
				Napsal: stř 09.02.2005 11:41
				od kutil
				některé nejdou rozebrat musiš je rozřezat a po té slepit je vhodné těsnit silikonem občas z toho vypadne jen ten plováček s magnetem  stačí nasadit připadně přilepit ulomenou packu pozor na otočení magnetu  u některých není uprostřed a pak to nemusí spinat možná maš i poškozené dráty v patici skus to propojit drátem  má to ale dost velke spoždění myslim tak 30 sec doufám že se bavime o 34ce
			 
			
					
				
				Napsal: stř 09.02.2005 11:52
				od mike525
				kutil píše:některé nejdou rozebrat musiš je rozřezat a po té slepit je vhodné těsnit silikonem občas z toho vypadne jen ten plováček s magnetem  stačí nasadit připadně přilepit ulomenou packu pozor na otočení magnetu  u některých není uprostřed a pak to nemusí spinat možná maš i poškozené dráty v patici skus to propojit drátem  má to ale dost velke spoždění myslim tak 30 sec doufám že se bavime o 34ce
jo jo, E34 r.v. 88
vyzkousim. diky za rady...
 
			 
			
					
				
				Napsal: stř 09.02.2005 15:12
				od kutil
				buď rád že tam ten checkontrol(či jak seto piše)máš v 34ce je to spiš rarita setkal jsem se snad jen jednou asi to stálo hodě penizku a řeknu ti že být to tam v základu tak mohlo dneska mnoho desitek naftáku ještě běhat s púvodnimi motory která dojeli na vodu a nemohu pochopit že alespoń na tu vodu tam není nějaká signalizace i blbý golf to už měl tenkrát v seriji
			 
			
					
				
				Napsal: stř 09.02.2005 19:11
				od athlon_137
				kutil: ja to tam mam taky  
 
mike525: jestli ti nevyhovuje ta nemcina (jako me  

 ), tak si to prepni na anglictinu. S tou uz je to lepsi  

 
			 
			
					
				
				Napsal: stř 09.02.2005 20:06
				od Mad Max
				To Mike525: podívej se na moje stránky, najdeš tam pár užitečných tipů. Odkaz najdeš pod mým podpisem (ikonka: domeček - WWW)
Nechci Tě strašit, ale může týct i chladič. To byl můj případ.
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 10.02.2005 02:18
				od milo
				ja zas nechcem strasit ale v kazdom pripade by som to preventivne poriadne odvzdusnil a pravidelne sledoval ci nemizne voda ...  

 
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 10.02.2005 02:20
				od milo
				kedze sa jedna o M20 motor tak jeden odvzdusnovaci srub je na chladici (plastovy, neulomit  

 ) a jeden na termostate.