Stránka 1 z 2
Napsal: stř 12.01.2005 21:33
od mory
tak se mi vcera z niceho nic zaclo kouřit z výfuku jako z lokotky bylo to po tom co jsem asi 10 minut jel kolem 190.vsiml jsem si toho az v zacpe v praze a naftu jsem mel skorem na nule.tak jsem si rikal ze mozna nejaka voda ci bordel v nafte.dneska rano jsem natankoval (aggip)pulku nadrze a dokud to bylo studeny tak vsechno ok.najezdil jsem dneska po praze kolem 80km a az vecer zase zacal hulit (bíle).
rano uvidim co voda jestli se nestraci ale ze vcerejska na dnesek byla ok.
Muze to delat nejakej strik nebo se mam propravit na tesneni---palici.
auto jede uplne v pohode na vsechny valce nic neklepe teplota drzi.

Napsal: čtv 13.01.2005 07:21
od mkalous
zdravim......
k tvemu problemu me prakticky nic nenapada..... leda ta hlava,ale to az podle vody...
ale chci se zeptat. jak poznas, ze ti motor slape na vsechny valce, a ne treba na pet hrnecku???
Napsal: čtv 13.01.2005 10:15
od voko21
mory píše:tak se mi vcera z niceho nic zaclo kouřit z výfuku jako z lokotky bylo to po tom co jsem asi 10 minut jel kolem 190.vsiml jsem si toho az v zacpe v praze a naftu jsem mel skorem na nule.tak jsem si rikal ze mozna nejaka voda ci bordel v nafte.dneska rano jsem natankoval (aggip)pulku nadrze a dokud to bylo studeny tak vsechno ok.najezdil jsem dneska po praze kolem 80km a az vecer zase zacal hulit (bíle).
rano uvidim co voda jestli se nestraci ale ze vcerejska na dnesek byla ok.
Muze to delat nejakej strik nebo se mam propravit na tesneni---palici.
auto jede uplne v pohode na vsechny valce nic neklepe teplota drzi.

Vstřikem to nebude, to by ti jeden válec blbnul už za studena. Tipnul bych si na trhlinku v hlavě, která se rozpíná při zahřátí motoru. Koukni se na stav vody.
Napsal: čtv 13.01.2005 10:17
od tds
mory píše:tak se mi vcera z niceho nic zaclo kouřit z výfuku jako z lokotky bylo to po tom co jsem asi 10 minut jel kolem 190.vsiml jsem si toho az v zacpe v praze a naftu jsem mel skorem na nule.tak jsem si rikal ze mozna nejaka voda ci bordel v nafte.dneska rano jsem natankoval (aggip)pulku nadrze a dokud to bylo studeny tak vsechno ok.najezdil jsem dneska po praze kolem 80km a az vecer zase zacal hulit (bíle).
rano uvidim co voda jestli se nestraci ale ze vcerejska na dnesek byla ok.
Muze to delat nejakej strik nebo se mam propravit na tesneni---palici.
auto jede uplne v pohode na vsechny valce nic neklepe teplota drzi.

Zjisti si nejdřív tu vodu, v tomto případě by mudela chcát voda do válců a to by samozřejmě tlakovalo chladící systém. pokud tohle bude v pořádku tak jeď do jakyhokoli bosch servisu at ti zkonrolují vstřiky ale to je spíše nepravděpodobné..řekl bych taky těsnění,potažmo palice.
Napsal: čtv 13.01.2005 10:26
od mory
tak jsem rano dolejval tak dve deci .za studene zase nic za tepla zas jo no pak kdyz jsem zvolnit tak zas jen tak z lehka.
vidim to na tu vlasovku a teplem jak se to roztahuje tak propousti.
jak jsem tady resil tu expansku tak mi to neodvzdusnovalo a jednou jsem to uvaril asi tak mesic.tak se to mohlo nacnout.necham to nekoho ocuchat nevim jestli si to clovek nevsugerovava ale spalenej fridex je mozna trochu citit z vyfuku.
tak jeste napisu jak jsem dopad
Napsal: čtv 13.01.2005 10:37
od Marty_
Nechci te strasit ale silenym kourem se se mnou loucilo turbo... Jede to stejne? Nedela to nejake prazvlastni zvuky? Koukni jeste na hadice k turbu a int.. Nechcije ti olej z vyfuku?
Napsal: čtv 13.01.2005 10:45
od mory
ne ne nic z výfuku netece motor je klidnej a mel jsem dojem ze u turba by to byl černej nebo tmavej kouř.tohle je bílej.....a jedo to furt stejně.
Napsal: čtv 13.01.2005 10:49
od skautik
mory píše:tak se mi vcera z niceho nic zaclo kouřit z výfuku jako z lokotky bylo to po tom co jsem asi 10 minut jel kolem 190.vsiml jsem si toho az v zacpe v praze a naftu jsem mel skorem na nule.tak jsem si rikal ze mozna nejaka voda ci bordel v nafte.dneska rano jsem natankoval (aggip)pulku nadrze a dokud to bylo studeny tak vsechno ok.najezdil jsem dneska po praze kolem 80km a az vecer zase zacal hulit (bíle).
rano uvidim co voda jestli se nestraci ale ze vcerejska na dnesek byla ok.
Muze to delat nejakej strik nebo se mam propravit na tesneni---palici.
auto jede uplne v pohode na vsechny valce nic neklepe teplota drzi.

jo klidne to muze byt vstrik, zadrhava se jehla v trysce
ten kour je spis nespalena nafte? jako ze to smrdi?

Napsal: čtv 13.01.2005 10:52
od pepus
TDSko je na uvareni dost citlivy - znamej to uvaril dvakrat a dycky to bylo na vymenu motoru (coz pred 7 lety byla este docela palka)
Napsal: čtv 13.01.2005 11:30
od mory
Lze nejak spolehlive v domacích podmínkách zjistit jestli jsou střiky v pohode ?
Odpoved tusim
Napsal: čtv 13.01.2005 11:40
od skautik
mory píše:Lze nejak spolehlive v domacích podmínkách zjistit jestli jsou střiky v pohode ?
Odpoved tusim
kdyz je vymontujes tak to nanich poznas, musi byt suche, max zakarbonovane. pokud jsou vlhke tak jehla v trysce netesni, nafta jde do valce kdy nema a take je pravdepodobne ze se spatne rozstrikuje
blbe je ze na to potrebujes nejakej spesl klic
muzes si doma i vymenit trysky, ale je mozne ze nebudou spravne serizeny
serizuje se tlak kdy se ty vstikovace oteviraji a na to potrebujes spesl stolici
Napsal: čtv 13.01.2005 11:46
od skautik
pokud se ti zda ze ti klepe motor (nytuje) muzes zkouset postupne povolovat matice co vedou ke vstrikum, pokud se to u nejake tim povolenim zlepsi tak je ten vstrik, potazmo tryska spatna
Napsal: čtv 13.01.2005 13:48
od michal
videl bych to taky na turbo,huli to bile a dost:)
jen je divny ze to nedela i za studena

Napsal: čtv 13.01.2005 14:24
od skautik
michal píše:videl bych to taky na turbo,huli to bile a dost:)
jen je divny ze to nedela i za studena

pokud tam jde malo vzduchu bude to kourit cernym dymem
Napsal: čtv 13.01.2005 14:30
od michal
ja nemyslel ze by malo foukalo,
ale ze propousti olej do vyfuku,kde se spaluje a proto ten bilej kour
Napsal: čtv 13.01.2005 14:51
od Marty_
skautik píše:michal píše:videl bych to taky na turbo,huli to bile a dost:)
jen je divny ze to nedela i za studena

pokud tam jde malo vzduchu bude to kourit cernym dymem
Heh me to kourilo jak blazen nejdriv cernym dymem - pac jsem do toho mel jeste prasklou hadici od turba, po vymene hadice to pro zmenu zacalo coudit bilo-modre - spalovani oleje...
Urcite bych prosel nejdriv ty hadice jestli neni nejaka praskla..
Napsal: čtv 13.01.2005 15:05
od fornax
pepus píše:TDSko je na uvareni dost citlivy - znamej to uvaril dvakrat a dycky to bylo na vymenu motoru (coz pred 7 lety byla este docela palka)
Tak s tím bych nesouhladil, Mám své zkušenosti,

Určitě to není jenom přehřátím

Napsal: čtv 13.01.2005 16:01
od mory
Tak jsem se na to uz nemoh koukat hodil jsem to ke znamimu do servizu zitra sunda palici a navic dnes uz byli natlakovany hadice takze s nejvetsi pravdepodobnosti hlava kdyz budu mit kliku tak jenom tesneni .Naděje umira posledni.
Napsal: čtv 13.01.2005 16:07
od mory
Jeste se zeptam jak je to treba s vařenim hlav ptam se samozrejme pro případ že bude rupla jako že asi bude.
je to dneska už jedna ze standartních možností oprav(vydrží).Nebo jenom lepení z nedostatku peněz.
Ma stim někdo skušenost?
Napsal: čtv 13.01.2005 16:47
od 130maxi
mory píše:Jeste se zeptam jak je to treba s vařenim hlav ptam se samozrejme pro případ že bude rupla jako že asi bude.
je to dneska už jedna ze standartních možností oprav(vydrží).Nebo jenom lepení z nedostatku peněz.
Ma stim někdo skušenost?
Ja som mal prersne ten isty problem ,bola prasknuta hlava od vodneho kanalika do výfuku
