Stránka 1 z 1

Napsal: ned 09.01.2005 16:12
od ManyP
nedelali nebo neslyseli ste tu nekdo o prestavbe 524 na 525 td jako co vse pasuje a co vse musi jit nove???

nechci zadne domnenky rad bych rady od zkusenych lidi.

motor ma stejne uchyceni ke kastli a k prevodovce stejna spojka ale nevim jak je to s cerpadlem jestli tam pasne a jestli musi jit i jina riddici jednotka a kabelaz.

predem dik za rady a kontakty na servisaky
mimo to shanim blok 524 nebo motor 525td

Napsal: ned 09.01.2005 17:37
od gamers
kolega tady na ostravsku to předělaval jsem zato že řikal že musel dat i počitač

Napsal: pon 10.01.2005 10:26
od tds
čerpadlo je taky jiný.
když už chceš dávat 2,5td tak si myslím že to bude pěknej pakec. uřčitě jiná jednotka,myslím žě is tím spojená kabeláž,čerpadlo je jiný.radši prodat a koupit rovnou tds.

Napsal: pon 10.01.2005 20:40
od Doktor1
To by se mi nechtelo delat :roll: Bude to pakec...

Napsal: úte 11.01.2005 09:56
od voko21
Abych tě dobře chápal:
Chceš do motorovýho prostoru M21 dát motor M51? Jestli jo, tak nechápu, proč mluvíš o čerpadlu. Je přeci lepší ho koupit už s tím motorem né? V tom případě bude nutný vyměnit jenom řídící jednotku. Kabeláž k čerpadlu je stejná.

Pokud koupíš motor 525td bez čerpadla, tak to svoje čerpadlo z 524td můžeš použít, pokud ho vhodně upravíš pro uchycení na blok, má totiž menší průměr upínací příruby než u 525td (vyrobit redukci) a TADY POZOR! u 524td je rozvodová kladka s drážkou pro klíňák a u 525td je oz.kolo - nevim jestli jdou prohodit(jestli mají stejnej kužel), do výroby nového ozubeného kolečka bych rozhodně nešel. Jestli jdou prohodit ty kolečka tak tady bude stačit řídící jednotka z 524td.

Napsal: úte 11.01.2005 11:16
od ManyP
hm

dekuji za vase prispevky.
no prodavat sve bawo se mi nechce pac tam mam vse top stav az na korozi predniho blatniku ktere uz mam doma nove a dvere ridice jinac podvozek vse uplne nove jak tlumice zaveseni brzdy loziska spojka atd atd. tak asi jen oprava hlavy 524TD.

Napsal: stř 12.01.2005 18:19
od kutil
Prováděl jsem nutno přehodit i převodku snad i kulisu řazení a spojkový valeček ,kardan,diferák,dával jsem kompletní motor s PC a budík.Patice pasovali dával jsem do r 91 rok 93 touring měl jsem totalní křapku na zadek jinak bych do toho nešel mit to koupit samostatně tak se nedoplatíš.

Napsal: stř 12.01.2005 18:20
od kutil
Jo a ještě bylo to TDS.

Napsal: čtv 13.01.2005 13:40
od michal
[quote="voko21"]Abych tě dobře chápal:
Chceš do motorovýho prostoru M21 dát motor M51? Jestli jo, tak nechápu, proč mluvíš o čerpadlu. Je přeci lepší ho koupit už s tím motorem né? V tom případě bude nutný vyměnit jenom řídící jednotku. Kabeláž k čerpadlu je stejná.


prehodit jen ridici jednotku urcite nestaci,pac 2.4TD ma dve motorovy jednotky a 2.5TD(S) uz jen jednu,kompletni kabelaz je jina,cerpadlo taky a dokonce ani ridici vstrik nejde u techto dvou motoru zamenovat. :)

Napsal: čtv 13.01.2005 13:46
od voko21
michal píše: prehodit jen ridici jednotku urcite nestaci,pac 2.4TD ma dve motorovy jednotky a 2.5TD(S) uz jen jednu,kompletni kabelaz je jina,cerpadlo taky a dokonce ani ridici vstrik nejde u techto dvou motoru zamenovat. :)
Ajo, s tou řídící jednotkou jsem to nevěděl. Myslel jsem, že má 525td taky dvě. :oops: Soráč