Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
samo pridava plyn
Cus, tak sem se neska pekne zapotil... Jel sem docela rychle, najednou na semaforu cervena, tak sem sundal nohu z plynu, ale auto jelo porad dal. Tak sem vyhodil rychlost a zacal brzdit, ale otacky zacaly lozit nahoru. Kdyz uz to bylo skoro v cervenym tak sem vypnul motor (nejdriv auto potom zivot, zejo) a dobrzdil na zbytek stlaceny kapaliny bez posilovace, ale podruhy bych to delat nechtel
. Potom sem nastartoval a normalne to jelo. Nevite cim to je? Snad se mi v aute nezabydlelo naky A.I. se sebevrazednymi skolny
.
-
mayklmaykl
- Registrovaný
- Příspěvky: 159
- Registrován: čtv 24.07.2003 00:00
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 6000
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
Zkontroluj snimac na plynovem pedalu a kabely od nej vedouci.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
Podle me je to elektronika cerpadla...pepus píše:jo tempomat mam, ale to bylo prvni co me napadlo - hejbal sem s nim jak splasenej, ale tahlo to furt. A navic by se mel vypnout dyz tuknu na brzdu... asi neco s tim lanem od plynu, ale TDSa to maj tusim snimany nak elektronicky, tak nevim, jestli se do toho mam poustet sam
N54 PWR
-
patras
- Čestný člen
- Příspěvky: 7095
- Registrován: pát 02.05.2003 00:00
- Bydliště: Náchod
- Klubové ID: 7
- Kontaktovat uživatele:
myslim bovden mezi motorem tempomatu a skrtici klapkou ....pepus píše:jo tempomat mam, ale to bylo prvni co me napadlo - hejbal sem s nim jak splasenej, ale tahlo to furt. A navic by se mel vypnout dyz tuknu na brzdu... asi neco s tim lanem od plynu, ale TDSa to maj tusim snimany nak elektronicky, tak nevim, jestli se do toho mam poustet sam
BMW E39 530i Topazblau - MPaket - I///M Jebat PAKET
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 6000
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
TDS tohle nema, tam je drive-by-wire, vse jen snimace, kabely, elektronika, ...patras píše:myslim bovden mezi motorem tempomatu a skrtici klapkou ....
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
voko21
- Registrovaný
- Příspěvky: 1035
- Registrován: pát 23.01.2004 01:00
- Bydliště: Old Pillsen
- Klubové ID: 151
- Kontaktovat uživatele:
Souhlasim! na 80% čerpadlo, na 10% zaseklej snímač polohy pedálu (to se stává málokdy,většinou spíš přestane fungovat úplně), na 5% počítač DDE a na 5% snímač otáček na setrváku(zkus ho vytáhnout, jestli není nakopnutej od setrváku.). To je vlastně všechno elektronika čerpadla a co s ní souvisí.Lukas H. píše:Podle me je to elektronika cerpadla...pepus píše:jo tempomat mam, ale to bylo prvni co me napadlo - hejbal sem s nim jak splasenej, ale tahlo to furt. A navic by se mel vypnout dyz tuknu na brzdu... asi neco s tim lanem od plynu, ale TDSa to maj tusim snimany nak elektronicky, tak nevim, jestli se do toho mam poustet sam
-
voko21
- Registrovaný
- Příspěvky: 1035
- Registrován: pát 23.01.2004 01:00
- Bydliště: Old Pillsen
- Klubové ID: 151
- Kontaktovat uživatele:
Na druhou stranu, já mam auto předělaný na mechanický čerpadlo a množství vstříknutý nafty si štěluju podle momentální nálady (poměr Klobouk(nízká spotřeba) vs. Howado(hukot a kouř)) a když to přeženu s množstvím, tak mi to taky přidává plyn samo (hlavně za studena, kdy jsou zvýšené otáčky), takže by snad stačilo zajet do servisu a tam nechat upravit data v počítači. (To je to samé, co já dělam šroubovákem)
To je asi nejlevnější varianta.
To je asi nejlevnější varianta.
-
RedBaron
- Registrovaný
- Příspěvky: 940
- Registrován: úte 02.09.2003 00:00
- Bydliště: ČB
- Klubové ID: 178
- Kontaktovat uživatele:
Nesmíš si dávat pod nohy tak tlustej peršanpepus píše:Cus, tak sem se neska pekne zapotil... Jel sem docela rychle, najednou na semaforu cervena, tak sem sundal nohu z plynu, ale auto jelo porad dal. Tak sem vyhodil rychlost a zacal brzdit, ale otacky zacaly lozit nahoru. Kdyz uz to bylo skoro v cervenym tak sem vypnul motor (nejdriv auto potom zivot, zejo) a dobrzdil na zbytek stlaceny kapaliny bez posilovace, ale podruhy bych to delat nechtel. Potom sem nastartoval a normalne to jelo. Nevite cim to je? Snad se mi v aute nezabydlelo naky A.I. se sebevrazednymi skolny
.
-
voko21
- Registrovaný
- Příspěvky: 1035
- Registrován: pát 23.01.2004 01:00
- Bydliště: Old Pillsen
- Klubové ID: 151
- Kontaktovat uživatele:
Dělal mi to známej tady v Plzni a já mu asistoval, ale měl jsem to lehčí tím, že mam E34-524td s motorem M21 a použili jsme mechanický čerpadlo z E28-524td, která má stejnej motor M21, takže nebyly nutný další úpravy, mimo napojení čerpadla na vodu a zavedení lanka k pedálu. Čerpadlo z 525td(s) je trochu jiné.pepus píše: voko21> to predelani cerpadla sis nechal udelat kde / za kolik? vypada to docela zajimave, to resi zajiste i problem se skakanim otacek na volnobeh, ne?
5k mě stálo to čerpadlo, hadice a "T"kusy tak do 200kč, +nějaké to pivo :)a cigára
Čerpadlo jsem měnil, protože byl a ještě je někde studenej spoj a dělalo to hovadiny do elektroniky čerpadla. Nikdo nemohl najít kde to je spojený a tahat nový dráty mě připadalo jako větší vopruz, než výměna čerpadla. Navíc by to stálo podstatně víc než zvolená varianta. Navíc je to teď živější odspoda a o spolehlivosti ani nemluvim. Jediný mínus je to, že mi neukazuje Ekonomometr.
-
voko21
- Registrovaný
- Příspěvky: 1035
- Registrován: pát 23.01.2004 01:00
- Bydliště: Old Pillsen
- Klubové ID: 151
- Kontaktovat uživatele:
Já s tím jezdím kloboukově za 7/100 a kreténově za 12/100.pepus píše:nojo tak pro tdsko to asi nebude... ale jinak dobrej zlepsovak! ekonomer je ale super, bez nej bych jezdil tak za 10/100
